Hawkai Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Må bare si at dere må styre unna disse her. Har hatt domene hos norinett.com (storfornøyd med de) ganske lenge men verketmedia har vist tatt over kundene der. (Lurer på om jeg har blitt svindlet...) Dette skjedde med meg: Domenenavnet mitt gikk ut på dato så spurte jeg han jeg hadde hatt kontakt med før på norinett om å få fornyet det. Da sendte han videre sendte han mailen til verketmedia. Jeg betalte som avtalt og sendte mail med screenshot av nettbank kvitteringen da jeg håpet at ting skulle gå for av den grunn (som det har gjort før med norinett). Dette var den 20.desember. Jeg ventet noen dager og purret på dette (regnet med at han ikke ville aktivere før han så pengene på konto.) Jul ble det og så kom 2006. 1.1.06 fikk jeg mail om at han hadde vært på ferie og skulle gjøre første arbeidsdag. Ok, tenke jeg og satt og trippet igjen... Etter dette har jeg send ca 3 mailer og prøvd å ringe alle telefon numrene jeg fant på nettsiden demmes men får ikke svar på mail og telefonsvarer på telefon. Det er snart 3 uker siden jeg betalte så jeg begynner å bli litt engstelig. Noen som har erfaringer med de her? Finner nettsiden demmes her: www.verketmedia.com *Frustrert* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå