bjkr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei en kamerat av broren min ble med broren min hjem når de kom skulle han vise den nye Ipoden sin til meg, da oppdaget vi at den var knust. Bilde: Er dette en garanti sak. PS: ipoden har ligget i for lommen foran på sekken. Kan man få garanti på en sånn sak som dette? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dette er ikke en garantisak. Nytter nok ikke spille dum heller. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 skjermen ble ikke knust av seg selv.. Den har nok fått seg et kraftig spark eller lignende. Ipod nano er vel en av de (hvis ikke den) mest solide mp3 spillere ute.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Det TorgeirS sier er tro det eller ei sant, den tåler vist sykt mye. Temmelig flåsete å legge en spiller på et slikt sted må jeg si. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 skjermen ble ikke knust av seg selv..Den har nok fått seg et kraftig spark eller lignende. Ipod nano er vel en av de (hvis ikke den) mest solide mp3 spillere ute.. 5427590[/snapback] Min har enda ikke gitt etter Lenke til kommentar
bjkr Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Dette var en 10åring. Når jeg hvordan hadde ligget hen sa at den hadde liget i sekken men froan. (når en ti åring tar bussen å slenger fra seg sekken over alt kan det gå gernt.) Ps kan man få garanti på dette, eller brudre men kjøpe en ny? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Dette var en 10åring. Når jeg hvordan hadde ligget hen sa at den hadde liget i sekken men froan. (når en ti åring tar bussen å slenger fra seg sekken over alt kan det gå gernt.) Ps kan man få garanti på dette, eller brudre men kjøpe en ny? 5430850[/snapback] Jeg ville nok ikke gitt en Ipod til en 10 åring og ha med på skolen Men det er vel dyrt å reparere den er det ikke? Lenke til kommentar
amin1710 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Se på dette http://www.itavisen.no/php/art.php?id=256493 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå