Goliath Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har en radiostasjon på en Windows XP maskin og maskinen har blitt såpass gammel så jeg kjøpte like godt en ny maskin med ferdiginstallert XP. Jeg har ennå ikke pakket opp den nye maskinen. Det som er, er at jeg overtok den gamle maskinen med radioprogrammet ferdig installert og alle instillinger satt riktig med Shout-Cast osv. Jeg har ingen efaring på hvordan den nye maskinen skal settes opp for å få akkurat samme instillinger som på den gamle. Derfor lurer jeg på om det er mulig på noen som helst måte å overføre programmet og alle instillingene fra den gamle til den nye maskinen. Anyone? Tileggsinfo: Den gamle maskinen har bare radioprogrammet (SAM Broadcaster) og Messenger installert. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er noe som heter "Files and Setting Transfer Wizard". Du finner noe info her, og mer hvis du Googler. http://labmice.techtarget.com/windowsxp/Install/FSTW.htm Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg mente at Windows XP hadde støtte for noe slikt men er allikevel skeptisk iom at programvaren har blitt installert og tilpasset en annen HW enn det den blir portert til. Takk for tipset! Kom gjerne med flere Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Du får nok ikke overført programmer med file and setting wizard, kun dokumenter og oppsett. Programmer må installeres på nytt på den nye maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå