raid2 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ok, jeg og noen venner har funnet ut ta en liten "harrytur" til sverige. Så lurte jeg på om noen visste om noen busser som går fra oslo til sverige (svinesund?). Jeg har funnet en buss (säfflebussen) som går fra Oslo til Töcksfors, og koster ca 100spenn. Men tingen er at vi skal ha noe proteinpulver og slike ting, men jeg har ikke vært i Töcksfors, så jeg har ikke peiling på butikker som ligger der.. Så er det noen som vet om det er noen sånne butikker der? Noen av oss skal også handle noen tobakksvarer også.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Säfflebussen, vik fra meg! Verste bussturen eg har hatt i heile mitt liv! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Säfflebussen, vik fra meg! Verste bussturen eg har hatt i heile mitt liv! 5421224[/snapback] Fortell! Hvilken annen buss anbefaler du? Bør være billig Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Säfflebussen funker helt ålreit... har ikke tatt den helt til sverige, men tatt den til andre steder... Tøckfors har 2 store matbutikker om jeg ikke husker feil, og diverse små butikker med tobakk osv... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Google FTW!! Greit nok, det står ikke priser.. men det går det ann å ringe om Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg tar IKKE Säfflebussen en gang til, for å si det sånn.. På vei hjem fra Roskilde i sommerferien ble det no tull med AC-anlegget, og det var 35-40 grader i bussen, mens bussjåføren hadde 20 grader. Og det verste var at han ikke ville fikse problemet heller. Såklart - det finnes sikkert hyggeligere bussjåfører fra dette transportfirmaet, men jeg kommer ikke til å bruke det igjen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 skjøge: Akkurat det samme skjedde med meg og! På veg til Roskilde tho'. Forbanna trange busser er det og. Dei pakker dobbelt så mange seter inn i ein vanlig buss. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 skjøge: Akkurat det samme skjedde med meg og! På veg til Roskilde tho'. Forbanna trange busser er det og. Dei pakker dobbelt så mange seter inn i ein vanlig buss. 5427422[/snapback] Er sikkert en grund til at det er så billigt også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå