Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drikk en flaske cola eller ta deg en kald dusj. Noiaen gAr vekk med en gang.

Grunnen til noia er frykten for A blir oppdaget. Ved legalisering hadde noiaen ikke eksistert, hvis ikke du er redd for A bli oppdaget av mora di da som kanskje er "motstander".

6548069[/snapback]

det du sier er at du får fort noia når du er under press. da går ikke noia vekk hvis det blir legalisert.

Lenke til kommentar
Jaja, du har vel sikkert ikke pr0vd det.

Ikke prøvd hasj??

etter hva jeg har hørt kan du faktisk bli veldig redd når du er rusa på hasj.

Redd..eier ikke mye frykt når man røyker...man føler seg rett og slett bekymringsfri..Og/eller mer eller mindre gir faen i alt...ingening betyr noe enn det du gjør akkurat der og da...

Jeg hadde i perioder heftige episoder med angst og deprisjon...er en av grunnene at jeg sluttet med det tullet..sliter forresten med angst og deprisjoner nå...etter mange år med hasj røyking...og andre ting jeg hadde rotet meg borti...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Jaja, du har vel sikkert ikke pr0vd det.

Ikke prøvd hasj??

etter hva jeg har hørt kan du faktisk bli veldig redd når du er rusa på hasj.

Redd..eier ikke mye frykt når man røyker...man føler seg rett og slett bekymringsfri..Og/eller mer eller mindre gir faen i alt...ingening betyr noe enn det du gjør akkurat der og da...

Jeg hadde i perioder heftige episoder med angst og deprisjon...er en av grunnene at jeg sluttet med det tullet..sliter forresten med angst og deprisjoner nå...etter mange år med hasj røyking...og andre ting jeg hadde rotet meg borti...

6548133[/snapback]

Sikker pA at det ikke var depresjonene og angsten som gjorde at du begynte med hasj, ikke omvendt?

Det er nemlig sAnn det vanligvis er.

Lenke til kommentar
Sikker pA at det ikke var depresjonene og angsten som gjorde at du begynte med hasj, ikke omvendt?

Er det basert på egen erfaring eller kommer du bare med gjetninger??

Ta og jekk deg ned noen hakk

Skal du komme her å fortelle meg hva som er og hva som ikke er?

Når man faktisk vokser opp i et sånt miljø der bekjente og "venner" røyker så blir man lett påvirket når man er 14år og oppover..

De fleste at "vennenene" mine er nå sprøyte narkomaner/alkiser eller død..

I årene da jeg begynte med røyking så var det mange som måtte prøve ut andre stoffer som ecstasy,heroin osv..Der gikk grensen for meg...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

6548133[/snapback]

var angst og depresjoner jeg mente ja.

Lenke til kommentar

Ta og jekk deg ned noen hakk

Skal du komme her å fortelle meg hva som er og hva som ikke er?

Når man faktisk vokser opp i et sånt miljø der bekjente og "venner" røyker så blir man lett påvirket når man er 14år og oppover..

De fleste at "vennenene" mine er nå sprøyte narkomaner/alkiser eller død..

I årene da jeg begynte med røyking så var det mange som måtte prøve ut andre stoffer som ecstasy,heroin osv..Der gikk grensen for meg...

6548243[/snapback]

Jeg forteller vel ingenting. Jeg sp0r.

Lenke til kommentar

6548243[/snapback]

Ved legalisering skal man vel ikke sette en aldersgrense pA 14 Ar skal man det?

Lenke til kommentar

6548243[/snapback]

De som har hatt psykiske problemer og begynte med hasj, begynte som regel med hasj som en medisin for de psykiske problemene. Derfor er det mange som har brukt hasj pA psykiske avdeliger. Hasjen hadde ingen skyld.

Lenke til kommentar
Daglig? Morning, nattings og alt det der?

Det var 24/7.....ikke i begynnelsen selvsagt..men etterhvert så var det 24/7..Ble kjent med folk som hadde gode kontakter som kunne skaffe det billig..

De som har hatt psykiske problemer og begynte med hasj, begynte som regel med hasj som en medisin for de psykiske problemene. Derfor er det mange som har brukt hasj pA psykiske avdeliger. Hasjen hadde ingen skyld.

Si meg en ting..hvor mange ganger har du røykt? eller hvor lenge?

Eller er de patetiske utsagnene dine sitert fra artikler du leser??

Høres sånn ut..

Etter inntrykk jeg får fra deg er at du kommer med utsagn om ting du søren ikke har peiling på men siterer setninger du leser fra artikler..

Så hvis dette er tilfelle med deg så har du ingenting du skulle ha sagt

noe du er frekk til og uttale deg om ting som du faen ikke har peiling på..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

ArmenMinAU: Du har visst svaret på alt du. Kanskje det var slik du opplevde det, men det er ikke likt for alle, i hvert fall ikke med noe så uforutsigbart som et psykedelisk narkotikum.

Jeg brydde meg fint lite om hva foreldrene mine eller noen andre syntes om røykinga og brukte det av og til i en periode, men plutselig fikk jeg flatnoia og har ikke likt tjall siden den gang. For meg artet det seg noe slik:

Jeg har ikke kontroll på folk, hvor er vennene mine, hvor er jeg, hva skjer nå, kommer jeg noensinne til å bli nykter igjen, hva skal jeg gjøre, hvor skal jeg sove, kommer jeg til å bli nykter igjen, jeg har det ikke behagelig nå, skal det være slik, faen, hvis jeg tenker en negativ tanke nå så bare baller det på seg, kanskje jeg skal prøve å le litt, nei faen, det blir bare teit, jeg klarer ikke å følge med på samtaler, og ballen ruller og ruller og ruller og ruller. Til slutt er verdens undergang nært forestående, og det er enda godt at hele greia gir seg etter noen timer.

Man kan nok få noia av mange grunner. Jeg hadde vel generelt noia selv uten røyken på den tida, og hasjen forsterket dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...