Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

''Hasj er dritfarlig, du røyker en joint, så sitter du med nåla 1 uke etterpå, det er helt sant azza!''

''Hasj er ikke no stress, man kan ikke få noia av det, det er helt ålreit, å drikke alkohol er mye mer farlig''

^^ Dette er det jeg ser på som stereotype kommentarer, og jeg er så sinnsykt uenig i begge to...men sannheten er at hele denne tråden egentlig renner ut i akkurat de to setningene

6540504[/snapback]

Word. Lenge siden det faktisk har kommet noe ny informasjon denne tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
''Hasj er dritfarlig, du røyker en joint, så sitter du med nåla 1 uke etterpå, det er helt sant azza!''

''Hasj er ikke no stress, man kan ikke få noia av det, det er helt ålreit, å drikke alkohol er mye mer farlig''

^^ Dette er det jeg ser på som stereotype kommentarer, og jeg er så sinnsykt uenig i begge to...men sannheten er at hele denne tråden egentlig renner ut i akkurat de to setningene

6540504[/snapback]

Word. Lenge siden det faktisk har kommet noe ny informasjon denne tråden.

6546580[/snapback]

saa dette begynner aa minne om hvitost/gulost-traaden.

en stenging hadde kanskje vaert paa sinn plass?

Lenke til kommentar

Ja, jeg synes ikke at den burde bli stegt. Kanskje man forum engang vil hjelpe siden det skildrer ulike syn ved legalisering. Stenging gj0r den ogsA utilgjengelig for fremtidlige kommentarer og argument.

StonertrAd? Det gAr vel ann A lage en ny en. Det kommer til A komme sA mange motstandere inn her at A snakke i fred om A blir stein blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Det går inn på meg at det er flere som er for legalisering, tenk at alle skulle vært steina. læreren som ikke huska ditt og datt. politiet som glemte at han var på biljakt o.s.v.

6544620[/snapback]

Hahahæ?!? Du kødder, sant? Wow Erik, du har sjeldent noe lurt å komme med i denne tråden, men shit, dette var noe for seg selv.

6545031[/snapback]

ok. det var ikke relle samenligner. var bare for og gjøre et poeng. jeg vet ikke hvordan rusen er, men etter hva jeg har hørt fra venner så blir man slapp en stund etterpå.

poenget var at alkohol rusen går fortere ut av kroppen enn cannabis.

Tror du postet i feil kategori, forumdelen "Idioti" er den andre veien.

så mine meninger er mindre verdt enn dine+. tror nok du burde vær der.

Lenke til kommentar
''Hasj er ikke no stress, man kan ikke få noia av det, det er helt ålreit

For noe pisspreik...folk som har røykt noen ganger tror de har full peiling på det..sukk

6547818[/snapback]

etter hva jeg har hørt kan du faktisk bli veldig redd når du er rusa på hasj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...