Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
buhu, vil du absolutt ruse deg på ulovlige rusmidler så får du ta konsekvensene :D

6525022[/snapback]

 

Har da på ingen måte sagt at jeg ikke tar konsekvensene, bare sa at jeg var uenig i utfallet av dem.

 

Er det en ting jeg er jævlig klar på når det kommer til ting som detta, så er det at jeg står for det jeg gjør, og tar konsekvensene av det. Ja, jeg veit at det jeg gjør er ulovlig, men jeg føler ikke at jeg er no kriminell, selvom staten mener jeg er det.

Lenke til kommentar

Bare for A sette alle pA plass om farene mellom ulovlige og narkotiske stoffer:

 

FullImage_2006330104938_847.jpg

 

Splitter ny forskning. Tror EN dose er den dosen som tilfredstiller deg. AltsA, heroin - 5 doser for A d0. Alkohol - 10 doser for A d0 (lett). Kokain 15 doser for A d0. LSD - 1000 doser for A d0 (mulig? neppe). Marihuana - over 1000 (eller rettere sagt umulig A drepe seg pA det). Dessuten tror jeg ikke det er mulig A fA i seg over 1000 doser pA en gang, hvis du ikke har en seri0s maskin som pumper stoffene inn i deg. Derimot, med alkohol sA skal vel en helflaske vodka og litt til ta knekken pA deg?

 

http://www.americanscientist.org/template/...id/50773/page/1

 

Read and learn. Det blir nok lovlig om noen Ar, enten dere liker det eller ikke.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Bare for A sette alle pA plass om farene mellom ulovlige og narkotiske stoffer:

 

*bilde*

 

Splitter ny forskning. Tror EN dose er den dosen som tilfredstiller deg. AltsA, heroin - 5 doser for A d0. Alkohol - 10 doser for A d0 (lett). Kokain 15 doser for A d0. LSD - 1000 doser for A d0 (mulig? neppe). Marihuana - over 1000 (eller rettere sagt umulig A drepe seg pA det). Dessuten tror jeg ikke det er mulig A fA i seg over 1000 doser pA en gang, hvis du ikke har en seri0s maskin som pumper stoffene inn i deg. Derimot, med alkohol sA skal vel en helflaske vodka og litt til ta knekken pA deg?

 

http://www.americanscientist.org/template/...id/50773/page/1

 

Read and learn. Det blir nok lovlig om noen Ar, enten dere liker det eller ikke.

6526558[/snapback]

 

har du ikke sett den reklamen om at ikke alle vaapen i krig er laget for aa drepe, er litt samme prinsippet. og en helflaske vodka tok ikke knekken paa meg. og jeg er ikke den som drikker aller mest.

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar

Kun engang av maange har det skjedd, var på fest og ei fitte drakk opp all colaen min, så jeg måtte drikke all rom'en ren. Så jeg ble drrrrritings og på nachspillet, rulla vi en joint som nesten bare var en hel bud, med rizla rundt :!: , spydde som faen. Sovnet over skålen den kvelden. Men 99 av 100 ganger funker det som faen.

Lenke til kommentar
Det går til helvete når jeg prøver å røyke beis i fylla. Noen andre som har erfaringer med det? Ligger ca 3 timer inne på dass og spyr, har også en karusell i hodet som er helt ubeskrivlig. Får vell bare slutte med det.

6530943[/snapback]

 

Drikk 2-3 eller kanskje 4 øl først og så tar du deg en joint.

 

Det er helt perfekt for meg, jeg blir halvveis full og halvveis fjern. Normalt må jeg drikke minst 12 øl for å bli full, men jeg vet ikke hva som skjer når du røyker, men noe er det hvertfall.

 

EDIT: Det går vel ikke ann å bli årdentlig drita og fjern samtidig, men den karusellen som du snakker om, den er der når du drikker de ølene jeg nevnte, da er den følelsen bare morro. Det går litt rundt i hue når du lukker øya og sånt.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
En dose er alltid det du trenger for å bli tilfredsstilt av rusen. Blir du tilfredsstilt av 10 liter sprit skal jeg gratulere deg så veldig meget! ;)

6530476[/snapback]

Så jeg trenger å innta 40-60 liter øl før kroppen sier "nok er nok"? :p

6530700[/snapback]

 

har sett folk som drikker så mye på en gang :roll:

Lenke til kommentar
Det går til helvete når jeg prøver å røyke beis i fylla. Noen andre som har erfaringer med det? Ligger ca 3 timer inne på dass og spyr, har også en karusell i hodet som er helt ubeskrivlig. Får vell bare slutte med det.

6530943[/snapback]

 

*snip*

6531006[/snapback]

 

Ja, går nok greit etter et par pils. Jeg har kun prøvde å røyke i fylla når jeg har vært på nach, veldig full å sliten da.

Lenke til kommentar
Det går til helvete når jeg prøver å røyke beis i fylla. Noen andre som har erfaringer med det? Ligger ca 3 timer inne på dass og spyr, har også en karusell i hodet som er helt ubeskrivlig. Får vell bare slutte med det.

6530943[/snapback]

 

Klassiker det der.

 

Å blande alkohol og marijuana er egentlig ikke no å anbefale.

 

For min del så blir jeg ikke skev, men jeg føler meg 3 ganger fullere enn jeg var før jeg fyrte, og er jeg allerede drita, så kan du jo tenke deg hvor det havner. :)

 

Hvis jeg skal på byen, og på fylla, så holder jeg meg bare til drikke som regel. Men er det en hjemme fest, så kjøper jeg kanskje 6 øl, og drikker dissa mens jeg røyker...da blir der ordnings :D

 

Olsen: Må ikke henge deg opp i tall da, er jo ingen fasit på hvor mye alkohol som er farlig, da alle har en egen terskel. Poenget er jo at alkohol er mye farligere, og ja,du kan faktisk dø av å drikke for mye. Eller så kan du få fylleslag, men da trur jeg du heller vil dø...Fylleslag har jeg sett en gang, og det er noe jeg ikke unner mine verste fiender engang.

Lenke til kommentar
Det går til helvete når jeg prøver å røyke beis i fylla. Noen andre som har erfaringer med det? Ligger ca 3 timer inne på dass og spyr, har også en karusell i hodet som er helt ubeskrivlig. Får vell bare slutte med det.

6530943[/snapback]

 

Hvis du med beis mener hasj, kjenner jeg til det du skriver om. Jeg er superfølsom på det. Men jeg tror ikke nødvendigvis det har med blandingen alkohol-cannabis. Kan fort skje med bare en sigarett. Det er en sjokkreaksjon (hurtig puls, nedsatt hørsel, innsnervret syn, blek hud, kaldsvette, kvalme. )i kroppen som setter deg ut. Løsningen er å ikke patte så grådig på pipa. Kanskje du blir vel overmodig på inntaket i fylla?

Lenke til kommentar
Det går til helvete når jeg prøver å røyke beis i fylla. Noen andre som har erfaringer med det? Ligger ca 3 timer inne på dass og spyr, har også en karusell i hodet som er helt ubeskrivlig. Får vell bare slutte med det.

6530943[/snapback]

 

Kroppen din må bli vant med alkohol og tjall comboen, når den har blitt vant med den så går det helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...