Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Det går selvsagt helt fint. Men jeg kan fint være motstander av dobørster uten noe spesiell grunn, det innebærer dermed ikke at min stemme skal ha noenting å si i det hele tatt for legaliseringsspørsmålet av dobørster.

6361054[/snapback]

Siden vi lever i et demokrati, gjør den dessverre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, for ingen kommer til å bry seg en DØYT om din mening når du er en "synser". Du kan selvsagt si og mene hva du vil men ikke forvent at noen bryr seg i vårt demokrati.

Det er kun folk som angivelig har peiling på ting som er talsmenn i slike debatter, og med god grunn.

Tror du at demokrati tilsier at alle fjotter får sin mening ut til folket og blir godtatt? Nei desverre.

Lenke til kommentar

Det er mer enn nok av uopplyste fjotter i regjeringen, det har de vist gang på gang. Jeg kan ikke si jeg er udelt imponert over kunnskapsnivået på alle deltagerne i slike debatter heller. Det kreves ikke mye innsikt å være politisk korrekt, og man vinner dessverre ofte saker på å være det.

Lenke til kommentar

Hele poenget var at du sa at din stemme var viktig og folk ville ta hensyn til den selvom du var en bondeknøl som ikke hadde prøvd noe slags rusmidler. Dette motbeviste jeg i overnevnte post.

Eneste du kan oppnå uten erfaring er å melde deg inn i gladkristne organisasjoner som UMN og motta medlemsblad og være flink gutt og gå i tog, men ingen kommer til å bry seg en dritt om hva du sier.

Lenke til kommentar

Du slutter å puste viss du har tatt overdose...

Enkelt og greit...

Og ja du skal vere temmelig dumm for å svelge ned 50g,men det finnes jo mange typer hasj,noen eg nokså sterke og då skal det ikkje så mye til for å ta overdose oralt....

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Hasj er regnet som narkotika utelukkende pga personer som deg.

Narkopolitikken og hasjpolitikken er to vidt forskjellige ting, for det omhandler ikke å få speed, ecstacy og smack legalisert , kun en liten plante.

6360943[/snapback]

Jeg takker høyere makter for at det ikke er personer som deg som dikterer rusmiddelpolitikken i Norge...

selvsagt må du ha prøvd marijuana for å ha en formening om det!!

Det er jo komplett idiotisk! Hvordan vet du hvordan ting fungerer ellers?

Pga du har lest ting på UMN? Eller har dine foreldre fortalt deg?

Man kan ikke uttale seg om noen ting viss man ikke har førstehåndserfaring.

Veipolitikk er særdeles mer nyansert enn marijuanapolitikken som er JA/NEI politikk.  Å kjøre bil er farlig, det vet vi alle. Hasj er ufarlig, det vet de som har prøvd det regelmessig de siste 15 åra!

6360943[/snapback]

Det var da voldsomt til sinne da!

1. Jeg må ikke ha røyka marihuana for å vite hvordan stoffet fungerer. Det kan jeg lese meg til. Jeg kan ikke lese meg til hvordan jeg reagerer på stoffet, men det vedrører ikke saken. Godt mulig jeg reagerer fint på marihuana. For alt jeg vet kan jeg reagerer fint på heroin også, men jeg må da ikke ha prøvd heroin for å kunne vite noe om stoffet?

2. Jeg har aldri sett på UMN sine nettsider da jeg annser organisasjonen som en tulleorganisasjon som ikke gir meg objektiv informasjon. På samme måte så mener jeg NORMAL og hasjrøykende sinnatagger ikke gir meg objektiv informasjon. Og hold foreldrene mine utenfor denne diskusjonen er du snill.

3. Så jeg kan ikke uttale meg om krig siden jeg ikke har førstehåndserfaring med ei udetonert mine?

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne si at jeg er nyktern nå og jeg bruker ingenting lengre, enn de preperatene legen gir meg, som jeg trenger for å klare dagene. Så rusen har gjort mye psykisk på meg. Jeg er med i denne tråden for å dele de erfaringene gata og de 2 rehabiliteringene jeg har vært på. Så jeg mener selv at jeg kan mer enn nok om det temaet her. Det er vel og merke ikke hasjen som har gjort dette for å si det.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Hele poenget var at du sa at din stemme var viktig og folk ville ta hensyn til den selvom du var en bondeknøl som ikke hadde prøvd noe slags rusmidler. Dette motbeviste jeg i overnevnte post.

Eneste du kan oppnå uten erfaring er å melde deg inn i gladkristne organisasjoner som UMN og motta medlemsblad og være flink gutt og gå i tog, men ingen kommer til å bry seg en dritt om hva du sier.

6361146[/snapback]

Din stemme vil ha noe å si siden det ikke stilles krav til kunnskapsnivå i dagens demokrati. Derfor kan du gjerne stemme på det partiet som er mot legalisering av hasj tross i at du selv ikke har peil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hans stemme vil telle på statistikken, men han kommer ikke til å ha mulighet til å holde noe kurs eller foredrag uten den minste peiling.

Og hasjrøkere er forresten sjelden sinnatagger ;)

6361773[/snapback]

Fordi det krever sååå mye energiii,,, :cool:

Lenke til kommentar
Hehe, "purken er her" pleier som regel å gjøre susen og, eventuelt "moren din er her". Da pleier folk å få full panikk :!:

Ser du har benyttet din signatur til å støtte striden :thumbup:

6364420[/snapback]

Purken er aldri noe stress, iallefall når man er i egen leilighet litt oppi etasjene uten ringeklokke og er relativt ano.

Lurte litt på om jeg skulle spurt om "tillatelse" før jeg endra siggen, bare du som hadde den, tenkte kanskje du ville bli litt snurt... :blush:

Lenke til kommentar
Hehe, "purken er her" pleier som regel å gjøre susen og, eventuelt "moren din er her". Da pleier folk å få full panikk :!:

Ser du har benyttet din signatur til å støtte striden :thumbup:

6364420[/snapback]

Purken er aldri noe stress, iallefall når man er i egen leilighet litt oppi etasjene uten ringeklokke og er relativt ano.

Lurte litt på om jeg skulle spurt om "tillatelse" før jeg endra siggen, bare du som hadde den, tenkte kanskje du ville bli litt snurt... :blush:

6364526[/snapback]

Her er purken alltid stress :p

Jo flere som er med i legaliseringskampen, jo bedre! Er tvert i mot glad og håper flere vil gjøre det samme. Norcan.org -forum for folk som vil diskutere cannabis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...