Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Tar vel ca en måned å få THC ut av systemet?

6345148[/snapback]

 

Det er ikke nødvendigvis sant. Det kommer ann på hvor mye du bruker, hvor ofte osv.

 

Altså, den tiden det tar kroppen å bli kvitt THC er helt induvidiell (det finnes ingen fasit). Men hvis man skal tro erowid.org så kan det være alt fra 48 timer til 12 uker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heh, røyka gratis selv i dag jeg ass... you give some, you get some...

6350059[/snapback]

Er vel en naturlig tradisjon i miljøet egentlig.

6350071[/snapback]

 

jepp, har det sånn med de fleste røyka venna mine, men det er alltid noen som er skikkelig gnukke på morningsen, det irriterer vettet ut av meg...

Lenke til kommentar
nesten kjipere enn de som er gnukk er de som alltid stikker innom, røyker og stikker. folka som nesten aldri har eller kjøper noe selv...

tydelig mangel på røykeetikk hos en del

6357515[/snapback]

 

Word, har en snylter kompis, som snylter på ALT, fra mat til mornings. Blir utrolig slitsomt i lengden.

 

Vil også legge til at PM om hvor man får kjøpt hasj osv trenger dere ikke sende til meg, da det er noe jeg ikke veit noenting om.

 

Mvh Propaganja

Lenke til kommentar
Word, noen kunne trengt ett grunnkurs i røyking. Noen andre som skal til Roskilde til uka? Hvor kjøper dere piece nå som Christiania blir heavy patruljert, er ikke alltid så heldig med den piecen jeg har fått tak i festivalen. Jeg vil ha kvalitet den ene uka i året  :)

6358461[/snapback]

 

Du kan bare gå til Christiania. Er fortsatt supre varer der selv om det "offisielt" er slutt på det. I fjor gikk en kompis av meg rett dit og ventet til ingen snut så han også spurte han bare en tilfeldig kis som så litt sånn ut. Så tok han opp et halvhekto fra buksa og rev av halvparten og fikk pengene og stakk. Ikke no problem. Dessuten er det en del pot rundt omkring på festivalområdet alltid. Men det har blitt dårligere tider etter at Christiania forfalt. Skikkelig triste greier. Derfor handler også folk flest på Roskilde bare smårask til eget bruk. Gikk i flere timer i fjor bare for å finne litt mornings! :scared:

 

Jeg anbefaler ingen å starte med noen form for rusmidler måtte det være alkohol eller "mildere saker"

6358654[/snapback]

 

Helt enig, men jeg angrer ikke på at jeg begynte å røyke hasj, men jeg hadde nok klart meg helt fint uten.

6358702[/snapback]

 

Det har nok mye med hvilken type person du er. Noen passer til det og andre gjør ikke det. Men det betyr ikke at noen av partene er mindre verdt enn den andre. Noen velger å drikke seg fra sans og samling mens andre velger å ikke gjøre det.

 

Edit: Er det bare meg eller virker det som om forumet her har blitt mer liberalistisk generelt til cannabis i de siste årene? Husker når jeg først registrerte meg som bruker her (gjorde det kun for å diskutere legalisering) så var det bare flaming og drittkasting overalt og unyttig feilinformert informasjon og argumenter fra brukere. Ser ikke så mye til det nå! :thumbup:

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Edit: Er det bare meg eller virker det som om forumet her har blitt mer liberalistisk generelt til cannabis i de siste årene? Husker når jeg først registrerte meg som bruker her (gjorde det kun for å diskutere legalisering) så var det bare flaming og drittkasting overalt og unyttig feilinformert informasjon og argumenter fra brukere. Ser ikke så mye til det nå! :thumbup:

6359348[/snapback]

 

Har ingen peiling på Cannabis-historikken på forumet, men ellers ute i samfunnet virker det som om mange flere er liberale til bruken, enn før. Ikke minst i arbeidslivet har jeg merket at blandingsmisbruk er tildels vanlig, og gjerne blant ledere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...