Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man har røykt hasj, kommer "bakrusen" 6-8 uker etterpå.

I form av skjelviner eller paranoia.

 

 

Så jeg har altså hatt skjelvinger og/eller paranoia i over et år nå?

Tror du burde undersøke fakta litt bedre før du blir påståelig (eventuelt formulere deg bedre).

Lenke til kommentar
Jeg har snakket med spesialister på dette området,

Og de sa følgende:

 

Det er helt ufarlig, og det har ingen skade eller bivirkninger av å røyke EN joint,

Eller skjelden.

 

Men røyker man ofte og mye kan det føre til avhengihet og skade virkninger.

 

Når man har røykt hasj, kommer "bakrusen" 6-8 uker etterpå.

I form av skjelviner eller paranoia.

6320403[/snapback]

nahahahahaha! :!:

da er jo all shiten ute av systemeet for lengst :!:

Lenke til kommentar
Jeg skal ihvertfall flytte til Holland når jeg er ferdig med utdanninga og slippe alt stresset. Og flytte tilbake når det er legalisert.

6324888[/snapback]

Vel, nå slipper du ikke noe stress ved å flytte til Holland. Er KUN i Amsterdam hasj og annet stuff er lovlig. Teknisk sett er det visst ikke lovlig akkurat heller, men politiet har valgt å se en annen retning...

Så det er godtatt å kjøpe inntil 5gram.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Tror vi kan la John Travolta og Samuel. L Jackson avslutte denne diskusjonen om Amsterdam.

 

Jules: OK. So tell me about the hash bars.

Vincent: What do you want to know?

Jules:  Hash is legal there right?

Vincent: Yeah it's legal, but it ain't a hundred percent legal.  I mean, you just can't walk into a restaurant, roll a joint, and start puffin' away.  I mean, they want you to smoke in your home or in certain designated places.

Jules:  Those are hash bars?

Vincent:  Yeah, it breaks down like this: it's legal to buy it, it's legal to own it and, if you're the proprietor of a hash bar, it's legal to sell it.  It's legal to carry it, but, but that don't matter 'cause - get a load of this alright- if the cops stop you, it's illegal for them to search you.  I mean, that's a right the cops in Amsterdam don't have.

 

Vet ikke hvor riktig dette er, men det spiller da ingen rolle, fantastisk dialog. ;) Slik jeg har forstått det er det jeg siterer ganske riktig.

Lenke til kommentar
Tror vi kan la John Travolta og Samuel. L Jackson avslutte denne diskusjonen om Amsterdam.

 

Jules: OK. So tell me about the hash bars.

Vincent: What do you want to know?

Jules:  Hash is legal there right?

Vincent: Yeah it's legal, but it ain't a hundred percent legal.  I mean, you just can't walk into a restaurant, roll a joint, and start puffin' away.  I mean, they want you to smoke in your home or in certain designated places.

Jules:  Those are hash bars?

Vincent:  Yeah, it breaks down like this: it's legal to buy it, it's legal to own it and, if you're the proprietor of a hash bar, it's legal to sell it.  It's legal to carry it, but, but that don't matter 'cause - get a load of this alright- if the cops stop you, it's illegal for them to search you.  I mean, that's a right the cops in Amsterdam don't have.

 

Vet ikke hvor riktig dette er, men det spiller da ingen rolle, fantastisk dialog. ;) Slik jeg har forstått det er det jeg siterer ganske riktig.

6326301[/snapback]

 

Hva heter en quarter pounder i frankrike ? A royale with cheese :p

Well, back to the thread->

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Nå må jeg bare si at denne helgen snudde fra å være en kjip ensom ettermiddag på fredag, til å bli en 2 dagers fest...dro på fest i 19 tia på fredag, alle folka satt med bags of weed...dagen etterpå fikk jeg ordna en baggy selv..killer stil, lukta helt jævli :D ... så nå er det nattings, sov godt folkens :) ...

Lenke til kommentar
Jeg skal ihvertfall flytte til Holland når jeg er ferdig med utdanninga og slippe alt stresset. Og flytte tilbake når det er legalisert.

6324888[/snapback]

Vel, nå slipper du ikke noe stress ved å flytte til Holland. Er KUN i Amsterdam hasj og annet stuff er lovlig. Teknisk sett er det visst ikke lovlig akkurat heller, men politiet har valgt å se en annen retning...

Så det er godtatt å kjøpe inntil 5gram.

6326195[/snapback]

Bullshit, er lovlig i hele landet. Vet dette, har en nederlender på msn.

Lenke til kommentar

Når man har røykt hasj, kommer "bakrusen" 6-8 uker etterpå.

I form av skjelviner eller paranoia.

 

 

Så jeg har altså hatt skjelvinger og/eller paranoia i over et år nå?

Tror du burde undersøke fakta litt bedre før du blir påståelig (eventuelt formulere deg bedre).

6325775[/snapback]

Skrevet litt i farten. Beklager.

 

Det jeg mener er at TCH'en i cannabis lagres i fettvevet i kroppen i opptil 8 uker. Etter 8 uker skal kroppen kvitte seg med THC'en og da får man en slags "bakrus". Personer som røyker hver dag, opplever ikke dette før de skal slutte å røyke hasj, og da kan bakrusen bli enda sterkere.

På samme måte skal kroppen kvitte seg med alkoholen dagen etter man har drukket.

Lenke til kommentar
Jeg snakker til alle som tydeligvis tror at man dør av et trekk.

6330760[/snapback]

Og det inkluderer meg?

Det er ingen her som sier at man dør av ett trekk, eller blir avhengig for resten av livet,

men at det er noen bivirkninger/skader må til og med du inrømme.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig. Drikker jeg en flaske cola hver dag i 20 år er det stor sjanse for at jeg utvikler diabetes. Røyker jeg hver dag i 20 år er det stor sjanse for at jeg utvikler hjerte og kar sykdommer eller kreft. Jeg sier ikke at det er ufarlig, men dere som påstår at man får psykoser og kan dø osv. er så fulle av piss. Alt er skadelig til en viss grad, og hasj/marihuana har skadevirkninger som ikke er i nærheten av langt vanligere rusmidler og matvarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...