Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er folkets mening om å mekke med forskjellige typer tobakk å mekke hasj med?

Foretrekker man Petterøes, Rød 3? Og hva syns dere om mentol? :wee:

6317494[/snapback]

 

Jeg mekker med det jeg røyker til vanlig, som er god gammal blod prince eller lucky strike, noen ganger prince highland ( den blå prince'n).

 

Trur ikke det har så mye å si i forhold til smak, da morningsen pleier å sette mest preg på det området, men det skjer jo at du får mornings som ikke smaker no særlig.

 

Jeg har værtfall ikke merka no forskjell på å røyke marlboro mekk og prince mekk, muligens bare hvor sterk den er :)

 

MEN, du merker forskjell på om folka har roasta siggen eller ikke... roasting er ett must!

Lenke til kommentar
huh? hvorfor er roasting et must? jeg roaster den bare for at det skal bli enklere og mekke dritten. men smaken er det samma uansett hva jeg mekker med :)

6317595[/snapback]

 

Kan godt hende det bare sitter i huet mitt :p, men det blir lettere å mekke som du sier, og jeg syns bare det blir diggere flyt i jointen når den er roasta :)

Lenke til kommentar
mekke den uroasta hadde jo bare blitt rot :p skal man først mekke skal mann roaste tobakken til den blir "sand" men det med mentol skal testes!

Det blir dunhill på meg da ^_^

6317600[/snapback]

Det er en forfriskende smak...du merke det at...hm..."freshness" hvis man skal prøve å beskrive det.

Lenke til kommentar
hehe, knuser den til de ikke ligner på tobakk lenger så setter jeg igang :thumbup: men nå tror jeg jeg skal ta kveld. opp i morgen klokken 8 og lempe ca 20 tonn fisk så tudelu og godnatt :D

6317612[/snapback]

 

Sov godt... :)

 

Nå er jeg superblakk, så nå blir det vel ikke no fyrings på meg (som jeg kjøper) de neste 2 ukene...sånn går det når du drar på fylla :p jaja, bare godt av en pause :)

Lenke til kommentar
huh? hvorfor er roasting et must? jeg roaster den bare for at det skal bli enklere og mekke dritten. men smaken er det samma uansett hva jeg mekker med :)

6317595[/snapback]

 

Kan godt hende det bare sitter i huet mitt :p, men det blir lettere å mekke som du sier, og jeg syns bare det blir diggere flyt i jointen når den er roasta :)

6317596[/snapback]

 

Syns jeg husker at grunnen til at man roaster siggen er for å få vekk nikotinen eller noe annet.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært fjern i 48 consecutive hours, er ikke helt sikker på om jeg burde ha vært på skolen eller jobb. Har bygd lego, det har vært artig.

Nå skal jeg ta et repareringstrekk og se fear and loathing.

6317688[/snapback]

Hva blandet du hasjen med?
Lenke til kommentar
huh? hvorfor er roasting et must? jeg roaster den bare for at det skal bli enklere og mekke dritten. men smaken er det samma uansett hva jeg mekker med :)

6317595[/snapback]

 

Kan godt hende det bare sitter i huet mitt :p, men det blir lettere å mekke som du sier, og jeg syns bare det blir diggere flyt i jointen når den er roasta :)

6317596[/snapback]

 

Syns jeg husker at grunnen til at man roaster siggen er for å få vekk nikotinen eller noe annet.

6317643[/snapback]

 

Har jeg ikke hørt før, men det er mer stress å mekke hasj med fersk tobakk, da blir det så seigt og du får ikke gnidd den ut ordentlig, og da sitter du igjen med masse bonuser som det kalles... Roaster du siggen, så blir den mer porøs, og dermed lettere å mekke.

 

Det er vel hovedgrunnen til at man roaster :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært fjern i 48 consecutive hours, er ikke helt sikker på om jeg burde ha vært på skolen eller jobb. Har bygd lego, det har vært artig.

Nå skal jeg ta et repareringstrekk og se fear and loathing.

6317688[/snapback]

 

Digga den lego figuren din ass..har no lego greier liggende selv, får kaste meg over det neste gang det er smoking session :D

Lenke til kommentar

Er vel bare å rive tobakken mye hvis den er veldig blaut og fersk. Selv mekker jeg helst med marlboro, siden jeg synes tobakken der virker tørrere og lettere å mekke med.

 

Blir muligens grønt i helga, skal komme tilbake til dere når det har blitt klargjort :]

Lenke til kommentar
Skulle ikke dette være en tråd om hasj var farlig eller ikke?

Har utviklet seg til en manual på hvordan man skal røyke og smugle...

 

Som sagt tidligere, ALLE jeg kjenner som har røyka, eller fortsatt røyker, har psykiske problemer (15-20 år etter at de begynte).  Alt fra gjentatte selvmordsforsøk til depresjoner.  Heldigvis er det ingen som har klart å ta livet av seg ennå.

6314507[/snapback]

 

 

Da kjenner du enten veldig få personer som har røyket hasj, eller så har de du kjenner sansynligvis slitt med psykiske problemer før. Det er ikke slik at alle som røyker hasj får psykiske problmer, faktisk er det aldri bevist at man kan få pykiske problemer over tid ved bruk av hasj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...