Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?


Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

  1. 1. Har du prøvd hasj?

    • - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449


Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med spesialister på dette området,

Og de sa følgende:

 

Det er helt ufarlig, og det har ingen skade eller bivirkninger av å røyke EN joint,

Eller skjelden.

 

Men røyker man ofte og mye kan det føre til avhengihet og skade virkninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
hvem henviser u til når? de der nede eller meg i skyene

6314280[/snapback]

 

Greit nok! Denne "tempel" greia du skriker om, hvordan vet du at det er det du har kjøpt. Har du et leksikon, og kan du vise til bilde av hva du hygger deg med?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har snakket med spesialister på dette området,

Og de sa følgende:

 

Det er helt ufarlig, og det har ingen skade eller bivirkninger av å røyke EN joint,

Eller skjelden.

 

Men røyker man ofte og mye kan det føre til avhengihet og skade virkninger.

6314317[/snapback]

 

Vet ikke hvilke "spesialister" du har snakket med. Jeg kan si at du aldri skal prøve ukjente rusmidler uten at du har venner rundt deg som ønsker å ta vare på deg når rusen "kicker inn". Har du en angst, dårlig selvbilde eller generell usikkerhet bør du holde deg unna.

Lenke til kommentar
hvem henviser u til når? de der nede eller meg i skyene

6314280[/snapback]

 

Greit nok! Denne "tempel" greia du skriker om, hvordan vet du at det er det du har kjøpt. Har du et leksikon, og kan du vise til bilde av hva du hygger deg med?

6314319[/snapback]

 

 

Kan henvise til leksikon og filosofer viss du vil, tempelballer er rullet for hånd så de kjenner man lett igjen på form og konsistens.

For ikke å snakke om rusen.

Som er rimelig sativa/skunk basert, ergo jeg er ikke her .

Ikke no bilde nei har alt for noia, men du kan se på webcam viss du legger meg til på msn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hvem henviser u til når? de der nede eller meg i skyene

6314280[/snapback]

 

Greit nok! Denne "tempel" greia du skriker om, hvordan vet du at det er det du har kjøpt. Har du et leksikon, og kan du vise til bilde av hva du hygger deg med?

6314319[/snapback]

 

 

Kan henvise til leksikon og filosofer viss du vil, tempelballer er rullet for hånd så de kjenner man lett igjen på form og konsistens.

For ikke å snakke om rusen.

Som er rimelig sativa/skunk basert, ergo jeg er ikke her .

Ikke no bilde nei har alt for noia, men du kan se på webcam viss du legger meg til på msn.

6314356[/snapback]

 

Hesann, Tørrfisken. Betyr det at disse har en rund form? Kjøpte selv direkte av noen som hadde vært i Tyrkia og svelget endel "baller". Grunnen til formen var at den formen var lett å svelge. Tempel osv. er for meg et salgstricks. Har forøvrig hørt at i de sørlige Russiske provinser så jager dem under blomstringen jomfruer mellom rankene, blomsterstøvet klistrer seg til kroppen. Så blir hyggen skrapet av huden og formet til baller. Meget appetittelig spør du meg! Jeg er villig til å betale kaldpresset Marrokansk bullshit som blir presentert på den måten overpris. Hva ville du?

Lenke til kommentar

Skulle ikke dette være en tråd om hasj var farlig eller ikke?

Har utviklet seg til en manual på hvordan man skal røyke og smugle...

 

Som sagt tidligere, ALLE jeg kjenner som har røyka, eller fortsatt røyker, har psykiske problemer (15-20 år etter at de begynte). Alt fra gjentatte selvmordsforsøk til depresjoner. Heldigvis er det ingen som har klart å ta livet av seg ennå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Skulle ikke dette være en tråd om hasj var farlig eller ikke?

Har utviklet seg til en manual på hvordan man skal røyke og smugle...

 

Som sagt tidligere, ALLE jeg kjenner som har røyka, eller fortsatt røyker, har psykiske problemer (15-20 år etter at de begynte).  Alt fra gjentatte selvmordsforsøk til depresjoner.  Heldigvis er det ingen som har klart å ta livet av seg ennå.

6314507[/snapback]

 

Da har de ærlig talt ikke prøvd godt nok, misfortså meg rett!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er opptatt av at man skal gi ærlig kunnskap om bruken av Hasj.

Det kommer jeg til å fortsette med. Dere som røyker, røyk og kos dere. De som leser dette: Vurder hele tråden før dere trekker. De som måtte ønske det er hjertelig velkommen til å PM meg.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kjøp og salg av sensimila er ikke lov her sant? O_o

 

De som røyker koser seg nok fra før min gode mann :p

Tempelballer er min favoritt sammen med god sensimila og en blunt.

 

Dyrker selv og har venner som dyrker megastort flodhest.

6314567[/snapback]

 

Flodhester(som forøvrig er nydelige hester) er et språk jeg ikke gidder å forstå. Hyggelig med internt slang, men jeg ønsker å snakke om kjente realiteter. Kan du forsøke å imøtekomme det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
flodhest var en preposisjon hentet fra gresk kasusskikk jeg brukte for å fargelegge mitt innlegg ytterligere og avslutte på en måte være eders nærver.

6314620[/snapback]

 

Nå er du sliten! Sove litt nå? Diskutere når nepa er klar eller??

Lenke til kommentar
Jeg har rimelig lang fartstid i hyggen. Hjemmedyrk er som regel bare "bullshit", fordi det kreves en nøyaktighet som det jevne "dophuet" på denne tråden ikke virker å innha. Jeg har vært borti bare 1 seriøs potdyrker i kongeriket iløpet av 30 år, men de var også jævlig dyktige.

 

Gode kontakter mener jeg å ha til fullt monn, så derfor gjentar jeg spørsmålet: Hvor får man tak i alle disse kulørene?

Da behøver du ikke å gi navn og adresse, men hvor disse variantene er sånn noenlunde tilgjengelige.

6314277[/snapback]

 

Iløpet av dine 30 år med røyking, så har du bare møtt en som har dyrka bra weed i norge? Merkelig, har ikke røyka mange åra jeg, men har møtt en god del fler...men dette har vel med kontakter å gjøre.

 

Dessuten så er det ikke så vanskelig å dyrke, og det ''jevne dophuet'' som du så fint kaller det hadde fint klart å gjøre det.

 

Nok av info på nett om hvordan, og du får kjøpt hele setups i butikker i Norge, hydro osv.... :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Iløpet av dine 30 år med røyking, så har du bare møtt en som har dyrka bra weed i norge? Merkelig, har ikke røyka mange åra jeg, men har møtt en god del fler...men dette har vel med kontakter å gjøre.

 

Dessuten så er det ikke så vanskelig å dyrke, og det ''jevne dophuet'' som du så fint kaller det hadde fint klart å gjøre det.

 

Nok av info på nett om hvordan, og du får kjøpt hele setups i butikker i Norge, hydro osv.... :)

6314659[/snapback]

 

Nei det har med hvor mye "weed" du kjenner fjompenissen.

 

Du kan NADA!

 

Helt og totalt idiotisk.

Lenke til kommentar

 

Nei det har med hvor mye "weed" du kjenner fjompenissen.

 

Du kan NADA!

 

Helt og totalt idiotisk.

6314791[/snapback]

 

Ok mister, jeg gidder ikke sitte å diskutere med en fyr som mener man ikke blir rusa på mornings, og jeg driter tett i om du mener at jeg veit ingenting, jeg veit det jeg trenger å vite for å tilfredstille mine behov ... ha en fin dag fjompenissen :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Nei det har med hvor mye "weed" du kjenner fjompenissen.

 

Du kan NADA!

 

Helt og totalt idiotisk.

6314791[/snapback]

 

Ok mister, jeg gidder ikke sitte å diskutere med en fyr som mener man ikke blir rusa på mornings, og jeg driter tett i om du mener at jeg veit ingenting, jeg veit det jeg trenger å vite for å tilfredstille mine behov ... ha en fin dag fjompenissen :)

6314843[/snapback]

 

Godt svar! :thumbup:

Lenke til kommentar

cannabis er relativt ergo bedre definisjon av alkohol= feil sinus, og deretter gjenoppklart som konspirasjonsperpendikulæridiologifilosofretrospektiv og in media res og onomatopoetikonene hagler ja det var det nei,

cannabis= karma=bob= sjel=if yes good.

ERgo er cannabis, hasj, spliff, sensimilla, soul sticks, tjall, rev, ganja, blunt, jay, jonas, johnny, james, mary jane, mother herb et mye sunnere o gm er oppkvikkende alternativ slik at man kan kjøpe lego selvom man er 20 år som meg jepp ideologisk sett og fysikalskologiskismesitt.

Det var det vi rakk i kveld barn, barb barb tjærv stål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...