Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller får ingen andre her noe konkret utav mrmus sine utsagn? :dontgetit:

Så du mener at "tilstanden" ikke er egnet til å f.eks. studere jus eller rettsmedisin? Er verken dyrt eller risikabelt viss man er psykisk stabil, alle vennene mine dyrker selv, så det er faktisk gratis viss man vil!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hmm.

Dårlig dag eller?

Eller er du altid like sur og må banne i kvar setning?

6282987[/snapback]

Vet ikke om du kan telle men jeg banna bare i en av setningene.

Kommenter gjerne heller hva jeg prøvde å sette fingeren på, eller blir det litt for vanskelig?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er det bare meg eller får ingen andre her noe konkret utav mrmus sine utsagn? :dontgetit:

Så du mener at "tilstanden" ikke er egnet til å f.eks. studere jus eller rettsmedisin? Er verken dyrt eller risikabelt viss man er psykisk stabil, alle vennene mine dyrker selv, så det er faktisk gratis viss man vil!

6283014[/snapback]

Du må liksom ha støtte fra "noen" eller?

Jeg mener ikke at man ikke kan oppnå akkurat det man putter nok energi bak for å oppnå. Det jeg har som innsigelse mot (ikke deg spes) mange av innleggene i denne tråden er de "hjernedøde" utsagnene som liksom skal "hjelpe" folk som ikke har prøvd å røyke noe særlig. De rådene høres for meg ut som å: "skyt deg i foten for det gjorde jeg og det smakte utmerket".

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du bruker helvete mye... :p

Og hva mener du med tilstand?

Mener du rusen?....

Eller tilstanden ein person kan bli av å røyke?

6283042[/snapback]

Hasj gir ikke rus, den setter deg i en annen tilstand. Du trenger egentlig ikke den for å oppnå den tilstanden er min erfaring, så derfor er den ikke viktig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mrmus, kan du komme med noe konkret istedenfor svada for å forsøke å sette ditt intellekt på pidestall?

Hasj gir ikke rus? Hva har du røyka?

6283150[/snapback]

The eyes are open, the mouth moves, but Mr Brain has long since departed, hasn't he?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Røyke er bra når man bare skal slappe av en kveld.

var ute og drakk i går har jobba i dag, i kveld er det litt paffings, bare for å chille.

6283141[/snapback]

Høres helt snadder ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Er det noen som kommer med "hjernedøde" innlegg, så er det deg mrmus.  :roll: Hasj gir ikke rus? Ok... Er du så innrøykt at du ikke blir rusa lenger da eller?

6283183[/snapback]

Jeg har sannsynligvis røyka lenger enn du har levd.

Lenke til kommentar
Er det noen som kommer med "hjernedøde" innlegg, så er det deg mrmus.  :roll: Hasj gir ikke rus? Ok... Er du så innrøykt at du ikke blir rusa lenger da eller?

6283183[/snapback]

6283197[/snapback]

På tide å ta en liten pause da, kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6283183[/snapback]

6283197[/snapback]

På tide å ta en liten pause da, kanskje?

6283222[/snapback]

"pause" ble tatt for lenge siden, hva med deg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mrmus, jeg må bare spørre. Er du fjern?

6283453[/snapback]

Vet ikke om jeg er "fjern", vet heller ikke hva du legger i spørsmålet. Er du litt sliten?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
mrmus.. av nysgjerrighet, hvor gammel er du?

Og hvor ofte røyker du?

6283569[/snapback]

Jeg er i min beste alder :) og jeg kuttet ut å røyke for et år siden (etter 20 år). Det frister ikke å ta opp igjen den vanen, ikke fordi jeg mener det er skadelig men heller fordi at det ikke er nødvendig å røyke for å komme i den tilstanden.

Det er det som jeg har "kverulert" om til nå i denne tråden og det irriterer meg å lese innlegg som beskriver hvor bekymringsløst alt er ved å røyke rev. Jeg har fått mange erfaringer etter hvert, og ikke alle var fornøyelige. Derfor passer jeg meg veldig for å anbefale samme metode overfor nysjerrige. For all del så vil jeg at andre gjør det som passer dem, men jeg vil /kan ikke anbefale noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
mrmus:

signaturen din er for lang, maks 4 linjer :)

6283760[/snapback]

Lav knurring ... Den har så vidt jeg kan telle bare 4 linjer da. Da skal det sies at det eneste jeg var stiv i på skolen var nakken ...!? :)

Lenke til kommentar

mrmus, at Cannabis ikke gir en rus er en ren faktafeil, uansett hva du måtte mene. Rusen varierer fra person til person, men i de fleste tilfeller forsterker den sanseintrykk og oppfattelsen av farger og lyder kraftig. I tillegg kan den gjør deg sløv, og den påvirker kortidshukomelsen og kordinasjonevnen. Det er ikke uten grunn at det blir kalt rusmiddel, og per definasjon gir cannabis en rus.

Forøvrig synest jeg det er synd at du unngår å dele dine erfaringer, da det som oftest altid fører noe positivt med seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...