Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Er det bra å røyke hasj i vannpipe? Eventuelt hvordan gjør man det? Blande den i vannpipetobakk?

6272388[/snapback]

Du må skaffe deg en rist med mindre hull hvis det ikke er det fra før av, hvis det er sånn vannpipe du røyker vanlig vannpipetobakk med du mener. Så mekker du det opp og legger det på rista, trekker og tenner på.

Ja, det er bra :) Er sikkert ikke sundt for lungene, men det er bra :) Det kommer jo mye mere røyk og du trekker hardere kanksje. Jeg syns ikke det er noe deilig, man blir jo stein med en gang.. Jeg liker (eller LIKTE) å slappe av med en joint.

EDIT: Nei, du skal ikke bruke vannpipe tobakk til å blande med. Du bruker bare vanlig tobakk og gnir det sammen med tjallen.

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bra å røyke hasj i vannpipe? Eventuelt hvordan gjør man det? Blande den i vannpipetobakk?

6272388[/snapback]

Det kommer jo helt ann på hva du liker det da. Det kan være farligere enn f.eks en Johnny siden du kan sprenge en lunge om du trekker for mye. (Høres groteskt ut, men det er ikke det)

Skal prøve å finne en forklaring som viser hva som skjer når en lunge "sprenger".

Du bruker IKKE vannpipetobakk, men vanlig tobakk som du gnir det inn i.

Også som en annen nevnte må du ha en rist med mindre hull.

Du kan også lage en ekstra brønn av aluminiumsfolie om du vil det. (Blir dårligere trekk da)

BonFireMan: Det kommer jo helt ann på shitten om det fenger med èn gang eller om det kommer sigende. Har ingenting med hvordan du trekker å gjøre. (Kanskje litt, men det er ikke mye)

Edit: På http://www.freakforum.nu/ kan du finne ut mye.

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

6272388[/snapback]

Det kommer jo helt ann på hva du liker det da. Det kan være farligere enn f.eks en Johnny siden du kan sprenge en lunge om du trekker for mye. (Høres groteskt ut, men det er ikke det)

6272550[/snapback]

heh, dundern det ass...har en kompis som sprengte den ene lunga når han dunka bøtte...kjiiipt!

Lenke til kommentar
Hmm så dere vil altså ikke anbefale det i vannpipe? Jeg har lyst å prøve det, men vil ikke riskere å sprenge en lunge akkurat..

6274742[/snapback]

Vannpipe er en mild form for å røyke "andre" ting.

Prøv heller ei bøtte du.

6281610[/snapback]

bøtte jah *host host!*

Men det funker... :p

Noen som har prøvt å drikke det,feks i te?

Lenke til kommentar
Hmm så dere vil altså ikke anbefale det i vannpipe? Jeg har lyst å prøve det, men vil ikke riskere å sprenge en lunge akkurat..

6274742[/snapback]

Vannpipe er en mild form for å røyke "andre" ting.

Prøv heller ei bøtte du.

6281610[/snapback]

Bøtte? Hva mener du? ...bøtte?

Lenke til kommentar
vet om en som besvimte av trekke bøtte, kom ikke oksygen til i lungene. øyna gikk opp i skallen og slokna helt.

var ikke der da, men tror folk fikk passe noia.

6282246[/snapback]

LOL.

Men det smeller godt med bøtte.. :p

Svimla godt eg og....

Men det er ikkje bra å røyke bøtte fast,,lungene går til helvete.... ;)

Endret av terhi
Lenke til kommentar
vet om en som besvimte av trekke bøtte, kom ikke oksygen til i lungene. øyna gikk opp i skallen og slokna helt.

var ikke der da, men tror folk fikk passe noia.

6282246[/snapback]

Hørtes ikke bra ut. :hm: Jeg prøver selv å unngå å røyke så mye bøtte. Det føkker opp lungene dine ganske bra, vil jeg tro. Dessuten merker jeg at rusen ikke varer så lenge når man trekker bøtte, som vannpipe for eksempel.

By the by, jeg fyrte dagen før munnlig eksamen, og fikk 6'er. :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ganske døv tråd mener jeg. Gir mange døve råd som etter min mening ikke gir mening. "lungene" går til helvete... Helt stupid. You ride a horse less well than another horse would her... Hva mener dere? Hvis man absolutt skal røyke Hasjis så for helvete røyk det da...Ikke finn smokken her! Dritten setter deg i en tilstand, og velg om den tilstanden passer deg. Vær så vennelig å slutt med Pseudohippiemøkk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Og hvilken "tilstand" er det om jeg tørr spørre?

Hele vennegjengen min røyker kraftig og har høyest snitt i klassen, og de eldre vennene er utdannede sivilingeniører og legestudenter.

6282700[/snapback]

"hvilken tilstand" er den du velger selv, fanskapet er ikke mystisk, bare dyrt og risikabelt. Tilstanden sier ingenting om dine evner for svarte helvete. Ikke gjør den tilstanden til noe unikt, fordi den er like nyttig/unyttig som alle andre tilstander du med et knips med fingrene kan sette deg selv i.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Og hvilken "tilstand" er det om jeg tørr spørre?

Hele vennegjengen min røyker kraftig og har høyest snitt i klassen, og de eldre vennene er utdannede sivilingeniører og legestudenter.

6282700[/snapback]

"hvilken tilstand" er den du velger selv, fanskapet er ikke mystisk, bare dyrt og risikabelt. Tilstanden sier ingenting om dine evner for svarte helvete. Ikke gjør den tilstanden til noe unikt, fordi den er like nyttig/unyttig som alle andre tilstander du med et knips med fingrene kan sette deg selv i.

6282723[/snapback]

Hmm.

Dårlig dag eller?

Eller er du altid like sur og må banne i kvar setning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...