Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

De som røyker hasj er for det meste idioter. Det er i alle fall i idiotisk å røyke det.

6270225[/snapback]

For å klare opp litt, så siterer jeg meg selv for å si at jeg som regel starter en diskusjon med et hardt utsagn om ting jeg ikke liker.

For så å diskutere det mer saklig. Flere folk blir engasjert i diskusjonen og den blir (imo) mer interessant. Ja, jeg er litt egoistisk.

Men jeg mener det jeg sa, bare at dere ikke er idioter. Noen av dere er sikkert det :p siden det er idioter i alle folkegrupper hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om du er selvpiner nstin? Å karakterisere andre mennesker som idioter tyder på lav selvsikkerhet hos deg selv.

6270544[/snapback]

Jasså? Dette var ny informasjon for meg. Vel kanskje ikke, hadde en som alltid måtte slå borti noen for å føle seg tilpass.

Men nei, jeg har ikke lav selvsikkerhet.Har vel helt normal selvsikkerthet.

6270622[/snapback]

Svada..14tegn.

6270741[/snapback]

Huh? Hva er det som er svada?

Lenke til kommentar
Det er forskjell på bruk og misbruk.

6270634[/snapback]

Forskjell på bruk og missbruk ja... Hvor vil du sette grensa?

Jeg røyker en joint for å bli kvitt noen smerter, pga en sjukdom jeg har. Helt grett

Jeg røyker en joint på fest en sjelden gang, ikke missbruk

Jeg røyker bare på fest! missbruk? missbruker du også alkohol hvis du drikker bare på fest? ofte?

Jeg røyker hver dag.. Kan være missbruk, men jeg syntes det kommer litt ann på mengden man røyker. En eller to øl o dagen er ikke missbruk.

Men vil nesten si at et par gram om dagen er litt i det meste laget....

6270766[/snapback]

Jeg skjønner at for deg er hasj en del av hverdagen (ikke at jeg påstår at du røyker hver dag, men du skjønner sikkert hva jeg mener). Så vi har sikkert helt forskjellige meninger om bruk og missbruk.

Missbruk for meg vil da si all bruk som ikke har en god grund, som smerter som ikke kan kureres på annen måte.

Da vil logisk nok bruk være til smertestillende og lignende

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke fått noe svar på hvorfor det er idiotisk. Synes også det er ironisk at du selv bruker et sterkere stoff, og har gjort det lenge, kan jeg kalle deg idiot da?

6270850[/snapback]

Definer sterke stoff.

Sterkere stoff som i virkningen eller skadene?

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke fått noe svar på hvorfor det er idiotisk. Synes også det er ironisk at du selv bruker et sterkere stoff, og har gjort det lenge, kan jeg kalle deg idiot da?

6270850[/snapback]

Definer sterke stoff.

6270884[/snapback]

Jeg mente selvsagt alkohol, som her er sterkere fordi det er mer skadelig og som oftest gir en virking som er mer synlig for andre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg vet ikke om du er selvpiner nstin? Å karakterisere andre mennesker som idioter tyder på lav selvsikkerhet hos deg selv.

6270544[/snapback]

Jasså? Dette var ny informasjon for meg. Vel kanskje ikke, hadde en som alltid måtte slå borti noen for å føle seg tilpass.

6270622[/snapback]

Svada..14tegn.

6270741[/snapback]

6270845[/snapback]

Jeg liker ikke dop i det hele tatt. Og jeg mener at hasj er "inngangen" til sterkere stoffer for mange. Derfor mener jeg at de fleste som røyker hasj er idioter.

Du mener at andre som ikke har dine erfaringer er idioter. Jeg sier at du mangler selvsikkerhet når du benytter deg av den karakteristikken.

Lenke til kommentar

6270850[/snapback]

Definer sterke stoff.

6270884[/snapback]

Jeg mente selvsagt alkohol, som her er sterkere fordi det er mer skadelig og som oftest gir en virking som er mer synlig for andre.

6270892[/snapback]

Jeg skjønte at vi snakket om alkohol :)

Men hvis du leser et av mine nyere innlegg ser du at jeg har tatt tilbake mitt utsagn om at dere er idioter, men at det er idiotisk å røyke det.

Og ja du kan si at jeg gjør noe idiotisk når jeg drikker alkohol, men det har jeg allerede sagt før.

Lenke til kommentar

6270544[/snapback]

6270622[/snapback]

Svada..14tegn.

6270741[/snapback]

6270845[/snapback]

Jeg liker ikke dop i det hele tatt. Og jeg mener at hasj er "inngangen" til sterkere stoffer for mange. Derfor mener jeg at de fleste som røyker hasj er idioter.

Du mener at andre som ikke har dine erfaringer er idioter. Jeg sier at du mangler selvsikkerhet når du benytter deg av den karakteristikken.

6270906[/snapback]

Sier det igjen jeg; jeg har tatt tilbake det utsagnet. Det var bare et virkemiddel for å starte en diskusjon :)

Men jeg står ved at det er idiotisk å røyke det.

Lenke til kommentar

Lykke til med diskusjonen, jeg stikker å legger meg... god natt

Men Folk skal få lov til å ha egne meininger, selv om de er aleine om det.

Selv liker jeg ikke å bli kaldt en idiot :p

Men de som sier at non er domme dom er domme dom! ell no sånt :p

Merka det at Nstin sa at hasj var dumt pga det han hadde hørt om det. At det er farlig og slikt.

Jeg vil anbefalle deg å søke litt etter det rundt på nettet og lære litt om det. Men jeg sier ikke at du skal røyke. Det er en avgjørelse som bare er opp til deg!

God natt, og ikke drep hverandre, la det være igjen noe til meg i morra :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Men hvis du leser et av mine nyere innlegg ser du at jeg har tatt tilbake mitt utsagn om at dere er idioter, men at det er idiotisk å røyke det.

Og ja du kan si at jeg gjør noe idiotisk når jeg drikker alkohol, men det har jeg allerede sagt før.

6270930[/snapback]

Nå er jeg litt i tvil. Hva er idiotisk, og hvem er idioter?

Lenke til kommentar

6270930[/snapback]

6270963[/snapback]

Ok, ingen er idoter. Og det som er idiotisk er å røyke hasj.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6270930[/snapback]

6270963[/snapback]

6270974[/snapback]

,

Nå synes jeg du skal røyke deg en "nattings". Så kanskje du fikk drømt bort slike idiotiske vrangforestillinger.

Lenke til kommentar

6270930[/snapback]

6270963[/snapback]

6270974[/snapback]

noen som sp thats 70's show i dag :p

Jeg husker aldri navn, men han ene duden er utdanna politi og han røyker og drikker og det som er. Kankje ikke den mest serriøse serien men :p

Lenke til kommentar

6270930[/snapback]

6270963[/snapback]

6270974[/snapback]

,

Nå synes jeg du skal røyke deg en "nattings". Så kanskje du fikk drømt bort slike idiotiske vrangforestillinger.

6271017[/snapback]

Jeg synes ikke at mitt utsagn er idiotisk, og det synes jeg at du burde respektere.

Slik som jeg respekterer deres syn på noe jeg mener er idiotisk, selvom det ikke virket sånn i starten. Men det trenger jeg vel strengt tatt ikke å forklare igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...