Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Røyka meg stein engang og gikk på jobb.

Ikke altfor lurt nei. Fikk fyken på dagen.

6253659[/snapback]

da er du bra retard da :)

6253853[/snapback]

Har aldri sagt noe annet, har jeg vel?;)

O.J:

Sjekk ovenfor ;)

Skulle vel i bunn og grunn aldri møtt opp på jobb, skulle jeg vel :blush:

Lenke til kommentar
I norge er vel det vanligste av sjeldne hasjtyper du kan få White Widow, og når det gjelder grønt så er jeg søren meg ikke sikker, men en kamerat sa at Mango er det vanligste.

6242701[/snapback]

Har røyka White Widow, men den var grønn, kan hende jeg har blitt lurt :p

Mango er vel ikke vanlig, men går ann å få tak i.

Her i Norge har jeg inntrykk av at folk bare sier at det er enn sånn marijuana, egentlig uten å vite det selv en gang :p

6243155[/snapback]

Nå ble jeg usikker :p En av oss har blitt lurt ihvertfall. Men jeg ble balle som faen av det

Lenke til kommentar
I norge er vel det vanligste av sjeldne hasjtyper du kan få White Widow, og når det gjelder grønt så er jeg søren meg ikke sikker, men en kamerat sa at Mango er det vanligste.

6242701[/snapback]

Har røyka White Widow, men den var grønn, kan hende jeg har blitt lurt :p

Mango er vel ikke vanlig, men går ann å få tak i.

Her i Norge har jeg inntrykk av at folk bare sier at det er enn sånn marijuana, egentlig uten å vite det selv en gang :p

6243155[/snapback]

Nå ble jeg usikker :p En av oss har blitt lurt ihvertfall. Men jeg ble balle som faen av det

6270008[/snapback]

Samma hva der er vel, bare det funker :wee:

Lenke til kommentar
De som røyker hasj er for det meste idioter. Det er i alle fall i idiotisk å røyke det.

6270225[/snapback]

Gi meg en god grunn for det?

Er det kulere å drikke seg full og skade levra si?

Edit: Siden det er så idiotisk å røyke det, spis det, da er du ikke en idiot lenger :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
De som røyker hasj er for det meste idioter. Det er i alle fall i idiotisk å røyke det.

6270225[/snapback]

Edit: Siden det er så idiotisk å røyke det, spis det, da er du ikke en idiot lenger :p

6270231[/snapback]

Fordi det er dop, og det er ulovlig. Derfor er man en idiot.

Det er idiotisk å drikke seg full også, men det er lovlig. Så da er man ikke en idiot.

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

Jess. Alle som drikker Pepsi, bruker jeans og hører på rock er for det meste idioter, og jeg nekter å begrunne det.

6270248[/snapback]

haha, nice one

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

6270231[/snapback]

Det er idiotisk å drikke seg full også, men det er lovlig. Så da er man ikke en idiot.

6270252[/snapback]

Så alt som er lovlig er greit :mad: Kom med en bedre begrunnelse da, vi er lei av folk som bruker unnskyldningen det er lovlig/ulovlig.

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

6270231[/snapback]

6270252[/snapback]

greit nok, det er ulovlig helt riktig.

Det du sier er at ca 1/3 av norges befolkning er idioter :p

Og hvis du leser gjennom tråden, vil du se at mange er enige i at cannabis er sunnere enn alkohol og vanlig tobakk...

Med mindre du blander det med noe helsefarlig.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor cannabis er ulovlig... det har jo blitt brukt i uminnelige lange tider...

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

6270231[/snapback]

6270252[/snapback]

greit nok, det er ulovlig helt riktig.

Det du sier er at ca 1/3 av norges befolkning er idioter :p

Og hvis du leser gjennom tråden, vil du se at mange er enige i at cannabis er sunnere enn alkohol og vanlig tobakk...

Med mindre du blander det med noe helsefarlig.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor cannabis er ulovlig... det har jo blitt brukt i uminnelige lange tider...

6270279[/snapback]

Det var vel alkoholselskapene som ville ha det illegalisert og kom med masse propaganda om det. Er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Røyka meg stein engang og gikk på jobb.

Ikke altfor lurt nei. Fikk fyken på dagen.

6253659[/snapback]

da er du bra retard da :)

6253853[/snapback]

Har aldri sagt noe annet, har jeg vel?;)

O.J:

Sjekk ovenfor ;)

Skulle vel i bunn og grunn aldri møtt opp på jobb, skulle jeg vel :blush:

6255708[/snapback]

Hva gjorde du for noe smart siden du fikk fyken? :)

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

6270231[/snapback]

6270252[/snapback]

Så alt som er lovlig er greit :mad: Kom med en bedre begrunnelse da, vi er lei av folk som bruker unnskyldningen det er lovlig/ulovlig.

6270278[/snapback]

Ja? Hvis det lovlig så er det jo greit

Lenke til kommentar

6270252[/snapback]

Er det idiotisk fordi det er dop? Ja det var jo et flott argument. Er alkohol også idiotisk? Eller andre kilder til rus for den saks skyld, som ekstremsport f.eks.

De som går på rødt lys, sykler uten hjelm eller krysser veien utenfor forgjengerovergangen er for det meste idioter, det er ulovlig. Derfor er man en idiot.

Lenke til kommentar

6270225[/snapback]

6270231[/snapback]

6270252[/snapback]

6270278[/snapback]

Ja? Hvis det lovlig så er det jo greit

6270293[/snapback]

Nstin du er en veldig trangsynt mann/dame som er fora med for mye tull fra niendeklasse læreren din.

Lenke til kommentar
Det var vel alkoholselskapene som ville ha det illegalisert og kom med masse propaganda om det. Er ikke sikker.

6270284[/snapback]

okå...

Men tenk hvis alkohol, tobakk og cannabis hadde blitt "funnet opp" nå, tror noen at noen av de ville blitt lovlige?

nei... tror ikke det du :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...