Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

eg merka det ikkje nå eg prøvte det første gangen....

Einanste eg lo så eg grein,latterkick til di grader....

Har aldri spist det,men det sies at du får noe sterkere rus ut av det,gidde ikkje å gå i detaljer... :p

6249807[/snapback]

fikk det andre og tredje gangen jeg røyka jeg.

lo som en tulling i en halvtime, klarte ikke å slutte. husker jeg gispa etter luft etterhvert. og var bare noe tull jeg lo av.

hvorfor får man egentlig den reaksjonen? vanlig å få det?

du får ikke sterkere effekt av å spise det, etter det jeg har hørt, men varer mye lengre. ligger visst i magen din og gir fra seg en jevn strøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen ulemper ved å spise det? Er det bedre effekt når man røyker? Og hvor mye trengs egentlig?

6249759[/snapback]

Følelsen kommer saktere, ofte etter så mye som 45 min, den også lengre. Det blir som å drikke rødvin istedet for sprit omtrent :p Ulempene er at mengden med shit som inntas er ofte høyere enn ved røyking for nettopp å få effekt nok...

Lenke til kommentar

lo som en tulling i en halvtime, klarte ikke å slutte. husker jeg gispa etter luft etterhvert. og var bare noe tull jeg lo av.

6249885[/snapback]

ikke unormalt å få latterkick, men det er ikke noe jeg får så mye lenger. det kommer mye ann på situasjonen man er i og hva som skjer rundt deg. sjelden man ler uten å ha noe å le av, mer at når noe først er morsomt er det lettere å le...

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar

Klart er marihuana farlig. Kanskje ikke direkte skadelig på organene, men mest for psyken tror nå jeg. Er det ikke det som også heter Opium? Det leker med sinnet ditt og eksperimenterer med din virkelighetsoppfatning. Sikkert sinnsykt artig, helt til du mister kontroll. Jeg tar ikke sjangsen.

Lenke til kommentar

6249885[/snapback]

ikke unormalt å få latterkick, men det er ikke noe jeg får så mye lenger. det kommer mye ann på situasjonen man er i og hva som skjer rundt deg. sjelden man ler uten å ha noe å le av, mer at når noe først er morsomt er det lettere å le...

6249986[/snapback]

Ja, tydeligvis. klarte ikke å slutte for alt i verden :p

kommer nok litt an på forventningene man har til det.

Lenke til kommentar
Klart er marihuana farlig. Kanskje ikke direkte skadelig på organene, men mest for psyken tror nå jeg. Er det ikke det som også heter Opium? Det leker med sinnet ditt og eksperimenterer med din virkelighetsoppfatning. Sikkert sinnsykt artig, helt til du mister kontroll. Jeg tar ikke sjangsen.

6250024[/snapback]

Å sammenligne opium med marijuana blir helt feil, er ikke i nærheten av å være i samma klasse når det gjelder rus. :nei:

Lenke til kommentar

6250024[/snapback]

Vist du skal holde deg unna Marihuana fordi det er farlig, håper jeg du aldri rører alkohol, og aldri kjører bil på en motorvei. Det er nemlig minst like farlig. Marihuana kan kanskje være psykisk-skadelig vist du allerede har problemer(Ikke bevist) men de aller fleste oppegående mennesker får ikke noe problem med det. Vist marihuana hadde vært så skadelig som mange hevder, hadde halve USA hatt psykiske problemer.

Edit: Marihuana er forøvrig i mange ungdomsmiljøer i USA like masse brukt som alkohol her i Norge, og meg bekjent sliter ikke USA med mer psykiske problemer enn andre.

Endret av Goz
Lenke til kommentar

6250024[/snapback]

Vist du skal holde deg unna Marihuana fordi det er farlig, håper jeg du aldri rører alkohol, og aldri kjører bil på en motorvei. Det er nemlig minst like farlig. Marihuana kan kanskje være psykisk-skadelig vist du allerede har problemer(Ikke bevist) men de aller fleste oppegående mennesker får ikke noe problem med det. Vist marihuana hadde vært så skadelig som mange hevder, hadde halve USA hatt psykiske problemer.

Edit: Marihuana er forøvrig i mange ungdomsmiljøer i USA like masse brukt som alkohol her i Norge, og meg bekjent sliter ikke USA med mer psykiske problemer enn andre.

6250892[/snapback]

Kunne ikke sagt meg mer enig.

Marijuana har blitt røyka i mange hundre år, uten at folk har tatt no særlig skade av det, men hvis du ser på hva alkohol har gjort med samfunnet, så er det ikke vanskelig å skjønne hva som er mer farlig.

Lenke til kommentar
Funker det med ett, relativt bra shit i en grandis, eller?

6249636[/snapback]

en gang hadde jeg et og et halvt gram hasj, åt halvparten, men det funka ikke...

Så åt jeg en grandis, og rett etterpå åt jeg resten av klumpen min, og vart stein!

det funka som F.

Lenke til kommentar

6249636[/snapback]

en gang hadde jeg et og et halvt gram hasj, åt halvparten, men det funka ikke...

Så åt jeg en grandis, og rett etterpå åt jeg resten av klumpen min, og vart stein!

det funka som F.

6251078[/snapback]

Funker fett å spise det, det bare tar lenger tid før det funker, og som det har blitt nevnt, rusen varer lengre enn hvis du røyker.

For min del virker det litt som sløsing å spise det tho, pluss at det smaker dritt, værtfall hvis du spiser det reint. Med tanke på at hasjen i norge er blanda ut med alt fra kamel bæsj til bildekk så er det kanskje ikke så rart :p

Lenke til kommentar

6249636[/snapback]

det funka som F.

6251078[/snapback]

Funker fett å spise det, det bare tar lenger tid før det funker, og som det har blitt nevnt, rusen varer lengre enn hvis du røyker.

For min del virker det litt som sløsing å spise det tho, pluss at det smaker dritt, værtfall hvis du spiser det reint. Med tanke på at hasjen i norge er blanda ut med alt fra kamel bæsj til bildekk så er det kanskje ikke så rart :p

6251085[/snapback]

sant sant...

Og hadde det ikke vert for at jeg bodde hjemme, så kanskje jeg hadde dyrka selv :p

Lenke til kommentar

6249636[/snapback]

det funka som F.

6251078[/snapback]

6251085[/snapback]

sant sant...

Og hadde det ikke vert for at jeg bodde hjemme, så kanskje jeg hadde dyrka selv :p

6251087[/snapback]

heh, har selv prøvd å dyrke, men fikk ikke det til så bra, men jeg prøvde ikke akkurat hardt... kunne godt tenkt meg ett hydro setup i klesskapet tho :D

Lenke til kommentar
heh, har selv prøvd å dyrke, men fikk ikke det til så bra, men jeg prøvde ikke akkurat hardt... kunne godt tenkt meg ett hydro setup i klesskapet tho :D

6251091[/snapback]

hehe...

Satt her om dagen å tenkte på å borre hull bak på skrivebordet mitt.

Fjerne bunnen i ene skuffen, slik at jeg fikk mye plass, og sette inn ei vifte eller to, ei slik lampe, og begynne å dyrke :p

Men det lukter vel en del?

Lenke til kommentar

6251091[/snapback]

hehe...

Satt her om dagen å tenkte på å borre hull bak på skrivebordet mitt.

Fjerne bunnen i ene skuffen, slik at jeg fikk mye plass, og sette inn ei vifte eller to, ei slik lampe, og begynne å dyrke :p

Men det lukter vel en del?

6251094[/snapback]

Lukter vel mest når det nærmer seg høsting og budsa har blitt ordentlig utvikla.. Lukten kan lett fjernes med en kullvifte :)

Lenke til kommentar
hamp er da ikke noe stas å putte i youghurten... det er bare plantefibre :p det funker derimot å raspe opp shit på en finmasket rasp og strø oppi youghurt. har du weed kan du putte den i en grinder eller noe, eventuelt bare knuse den opp i masse småbiter og strø oppi, røre godt sammen

6250568[/snapback]

ser du nevner yoghurt flere ganger her, er det bra å blande med?

hvordan er det med brownies a?

Lenke til kommentar
hamp er da ikke noe stas å putte i youghurten... det er bare plantefibre :p det funker derimot å raspe opp shit på en finmasket rasp og strø oppi youghurt. har du weed kan du putte den i en grinder eller noe, eventuelt bare knuse den opp i masse småbiter og strø oppi, røre godt sammen

6250568[/snapback]

ser du nevner yoghurt flere ganger her, er det bra å blande med?

hvordan er det med brownies a?

6251349[/snapback]

Spacecakes skal visst fungere bra det, bare du har nok godsaker i mixen.

Lag sjoko muffins, og bland ut stilen i røra, jeg trur det funker best å bruke grønt til det. Har selv aldri testa det, men har hørt at det smaker digg, og jeg har hørt at det smaker dritt. Selv foretrekker jeg å røyke det, da det fenger fortere og fordi jeg syns hele prosessen ved å rulle en joint og røyke den er ganske så koslig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...