Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

I norge er vel det vanligste av sjeldne hasjtyper du kan få White Widow, og når det gjelder grønt så er jeg søren meg ikke sikker, men en kamerat sa at Mango er det vanligste.

6242701[/snapback]

Har røyka White Widow, men den var grønn, kan hende jeg har blitt lurt :p

Mango er vel ikke vanlig, men går ann å få tak i.

Her i Norge har jeg inntrykk av at folk bare sier at det er enn sånn marijuana, egentlig uten å vite det selv en gang :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, tydelig at det ikke påvirker intelligensen, men tror ikke akkurat at den forbedrer læringsevnen heller.

6239232[/snapback]

Selfølgelig forbedrer den ikke læringsevnen, og du vil sannsynligvis merke at det er vanskeligere for å få med seg ting, hvis du røyker hver dag altså.

Men som flere nevner, dette går over igjen når du slutter.

Det som er viktig å huske, er at hasj ikke dreper hjernecellene dine, de blir bare sløva ned...alkohol derimot, dreper de.

6240472[/snapback]

nei, bare prøvd det er par ganger i løpet av livet.

syns nesten det virka som en beskyldning.

Lenke til kommentar
Er det slik at det aldri funker de første gangene?

6243484[/snapback]

Skal visst være best første gangen.

6243657[/snapback]

feil, mange merker ingenting når de røyker første gang, jeg merka heller ikke no spess.

Av erfaring og hva jeg har hørt, så er det totalt omvendt av alkohol, jo mer du har røyka, jo mindre skal det til før det fenger (fordi du er innrøyka), mens med alkohol så får du en større toleranse, og trenger mer for å bli full.

Lenke til kommentar

6243484[/snapback]

6243657[/snapback]

feil, mange merker ingenting når de røyker første gang, jeg merka heller ikke no spess.

Av erfaring og hva jeg har hørt, så er det totalt omvendt av alkohol, jo mer du har røyka, jo mindre skal det til før det fenger (fordi du er innrøyka), mens med alkohol så får du en større toleranse, og trenger mer for å bli full.

6243708[/snapback]

merka det mest 2 og 3 gangen. vet ikke om det var fordi jeg trakk bedre da, eller hva det var. 1. gangen merka jeg nesten ingenting.

prata med folk som har røyka masse i løpet av livet, sier dem må røyke mye for å bli stein.

kommer trolig aldri til å røyke grønt/brunt resten av livet, tror ikke jeg går glipp av noe heller.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

6243484[/snapback]

6243657[/snapback]

6243708[/snapback]

jeg ble sikkelig skakk første gange jeg prøvde. Og alle jeg kjenner som har røyka, merka det første gangen, untatt en da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...