Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

det er vel ikke veldig farlig, men man blir visst avhengig

kunne aldri tenkt meg å begynnt på noen ulovlige stoffer :innocent:

5925195[/snapback]

Det er ikke farligere enn alkohol, begge delene har sine bivirkninger.

5925397[/snapback]

derfor skriver jeg det ikke er veldig farlig ;)

hadde sikkert drevet med sånt hadde det vært legalisert, men i og med at det ikke er lovlig, mens alkohol er det holder meg il akkurat det, nettop alkohol :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ja, det er farlig..

Herregud...

5930875[/snapback]

Selvfølgelig er det farlig, det meste her i verden er farlig, å gå på gaten er farlig. Men poenget er at det er mindre farlig enn for eksmepel alkohol, og da er det merkverdig at det fortsatt er ulovlig.

5930981[/snapback]

Jeg fatter ikke at folk gidder å si sånt en gang. Det stemmer nemlig ikke.

Hasj skader ikke halvparten av det alkoholen gjør. Den største skaden ved hasj er når du røyker den ilag med tobakk.

Hasj er ikke avhengighetsdannende men kan bli vanedannendes om du gjør det for ofte.

Alkohol er både avhengighetsdannende og vanedannendes og alkohol gjør stor skade under høyt inntak.

Lenke til kommentar

Har nettopp fått høre at en god venninne av meg er på avrusning. Hun begynte så uskyldig med å røyke hasj, men så startet hun på piller. Så videre til amfetamin og lsd. Derifra til morfin og heroin.

Og dette i en alder av 15 år.

Endret av 3lw00d
Lenke til kommentar
Ja, det er farlig..

Herregud...

5930875[/snapback]

Selvfølgelig er det farlig, det meste her i verden er farlig, å gå på gaten er farlig. Men poenget er at det er mindre farlig enn for eksmepel alkohol, og da er det merkverdig at det fortsatt er ulovlig.

5930981[/snapback]

Jeg fatter ikke at folk gidder å si sånt en gang. Det stemmer nemlig ikke.

Hasj skader ikke halvparten av det alkoholen gjør. Den største skaden ved hasj er når du røyker den ilag med tobakk.

Hasj er ikke avhengighetsdannende men kan bli vanedannendes om du gjør det for ofte.

Alkohol er både avhengighetsdannende og vanedannendes og alkohol gjør stor skade under høyt inntak.

5995695[/snapback]

At det var? Hvorfor quoter du meg når du tydligvis er helt enig med meg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har nettopp fått høre at en god venninne av meg er på avrusning. Hun begynte så uskyldig med å røyke hasj, men så startet hun på piller. Så videre til amfetamin og lsd. Derifra til morfin og heroin.

Jeg er veldig imot hasj.

6004669[/snapback]

Og tror du hun hadde fått prøvd det hvis det hadde vert lovlig med hasj?

Nei.

Siden kanabis (hasj og marjuhana) er ulovlig, må folk som oftest innom det "kriminelle" miljøet for å kjøpe. som også kanskje dealer sterkere saker en bare cannabis, og du får et tilbud om noe av det... og du er i gang.

Hadde cannabis vert lovlig, ville man ikke trengt å kjøpe det gjennom det "kriminelle" miljøet. Du hadde fått kjøpt det i butikken.

Så å si at hasjen hadde skylda for at hun begynte med sterkere saker er bare tull. i bunn så er det fordi det er ulovlig at hun til slutt havnet på avrusning.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imot hasj.

6004669[/snapback]

Spør henne hvilket miljø hun var i så får du svaret. Er ikke bare pågrunn av at hun begynte å røyke hasj at det gikk så langt som det gjorde. Har ikke møtt en enda som sier at det var pågrunn hasjen bare.

Lenke til kommentar

Alle vet da at cannabiz er et "gateway drug" prøver du dette ender du selfølgelig opp som heroin vrak, det er noe alle vet :tease:

Snart er det den morsomste marsjen i året nemlig Marihuanamarsjen :p 6 mai i flere store byer. Tror jeg skal stå og le av dem

6005458[/snapback]

Og så til deg min kjære venn, du burde hatt nakkeskudd :thumbup: kos deg i 17 mai toget :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...