Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Veldig intressant debatt!

Håper selvfølgelig på en legalisering av Cannabis i fremtiden. Men vil at det skal reguleres strengt på lik linje med alkohol og tobakk. Det blir spennende å se hvordan den nye narkotika bestemmelsen blir.

hvor bra funker aldersgrensen på alkohol i dag da?

Endret av aluxez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper selvfølgelig på en legalisering av Cannabis i fremtiden. Men vil at det skal reguleres strengt på lik linje med alkohol og tobakk. Det blir spennende å se hvordan den nye narkotika bestemmelsen blir.

Hvor mye aldersgrenser er det på ulovlige stoffer? Hvem bryr seg om kjøperen er over eller under 18 når man dealer cannabis og heroin på gata?

Lenke til kommentar

Aldersgrensen burde bare gjelde ved salg.

Det burde være foreldrenes ansvar ellers.

Og som sokkrygeren sa, det er ingen aldersgrense ved dealing på gaten.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Jeg driver selv med Hasj og mange av kameratene mine og ikke driver med det, sier at du blir sløv og uteligger.

Men har funnet ut at man ikke kan bli så veldig dum i hodet av det, når Gudfaren min driver med det, og han er sjefslege på et sykehus i Danmark og broren til en venn av meg har kommet inn på en sånn stor skole i England og studerer til og bli Fotball Manager eller noe.

Kan jo hende at disse er veldig heldige men jeg mener at hasj ikke er så farlig. Min bestevenn driver også med det og han har holdt seg på 5 og 4 i karakter i alle fag nesten.

Lenke til kommentar

Aldersgrensen burde bare gjelde ved salg.

Det burde være foreldrenes ansvar ellers.

Og som sokkrygeren sa, det er ingen aldersgrense ved dealing på gaten.

men akkurat hvor kontrollert det blir selv om det er lovlig, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Litt av noen svar han disker opp med ja, skulle ikke tro han hadde 30 års erfaring med rusmiddelproblematikken. Gjentar seg selv hele tiden og kommer med helt usaklige OT svar ..

Tipper han har fått rimelig klar instruks på hva han har lov til å svare og ikke. Det oser "gag-order" av hele greia. Enten det eller dumskap. Men jeg lar tvilen komme tiltalte til gode. I motsetning til det vårt kjære politivesen ofte gjør.

Lenke til kommentar

Er ikke rart det ikke blir noe legalisering med sånne Idioter som Kåre Stølen.

Når han fikk gode spørsmål som satte ting rett på spissen så dodga han med å si " Narkomaner burde ikke fengsles, men hjelpes" osv.

Og det er jo så mange studier som viser at Cannabis ikke fører til Tyngre stoffer.. Vet om flere folk som er på kjøret fordi de starta med alkohol enn cannabis.. Sorry for whinepost men blir faen meg provosert.

Gjett om jeg blir med på Marsjen i år!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105476
Ironisk at medisinen allerede vokser opp av jorda..

Du må huske på at det kun er syntetisk fremstilte medisiner som har den beste og riktigeste virkningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...