Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvorfor sier han som er femter skal vente! Er det ikke bedre å si at man aldri skal prøve?

5925486[/snapback]

Vist han ønsker å oppnå den rusen du får av hasj og/eller teste det ut av nyskjerrighet, så skal han da få lov til det(Ikke av staten though). Det viktigeste er egentlig bare at du vet hva du driver med, og at du gjør det for din egen skyld, og ikke fordi noen presser deg, det kan også være lurt å ta et oppgjør med sine eventuelle problemer og deperisjoner, og være ganske psykisk stabil før du røyker.

Lenke til kommentar
Jeg for min del forstår ikke hvor dere får tak i det :S (hehe)

5926227[/snapback]

Vi har kontakter, som har kontakter ;)

Spør litt rundt hos vennene dine, og de kjenner sikkert noen som har prøvd, som vet hvor en kan få tak i...

Jeg vet om flere folk som dyrker egne cannabis planter.

Og jeg får hvite når det kommer nytt "stæsj" til byen. Jeg har et par kompiser i vennegjengen som røyker en del. Jeg røyker en sjelden gang iblant.

Lenke til kommentar
Mange det skjer med, er en av de bivirkningene hasj har, man blir til slutt apatisk og depresiv.

5927006[/snapback]

Og derfo bør man holde seg unna dritten og heller ruse seg på livets mange andre geleder eller no...

btw signaturen di ner en linje for stor...

5927125[/snapback]

Takk for du sa fra, skal fikse det nå. Angående å ruse seg på livet, jeg har ikke kommet ditt ennå, men jeg savner ikke livet på kjøret for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Det er noe helt annet å være i din situasjon, etter å ha havnet på kjøret, enn å være en gladkristen erkeoptimist som er ruset på jesus og livet, for da har man i hvertfall prøvd ting ;)

Syns alle burde prøve hasj 10-15 ganger, så finner de ut om det er noe for dem, kun for å ha prøvd det.

Siden 99% prøver alkohol uansett..

Lenke til kommentar

Jeg har iPoden min, og det er alt jeg trenger^^

Tror nok neppe jeg kommer til å prøve meg på noe sterkere en øl og vin fordi jeg har vert på blitz og sett fjortisser sterkt beruset (på øl også, det er derfor jeg venter til jeg er 18...) og jeg har vert hos slektninger og sett 40-50 årgamle menn som soser rundt og ser patetiske ut!

EDIT: ikke missforstå meg, jeg har ingenting imot blitxere... bare litt slitsomt på konsert med masse fjortisser på fylla..

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...