Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

eller rasp opp over en pizza og inn i ovnen med det. Bare husk at du må raspe det opp fintfint ellers så blir det kvalmende( kan være det. Men vaffelrøre er godt eller brownies er også godt. Pass på å ha litt til overs som han over sa, så har du noe digg å spise når du får matkick og ender opp da med å bli enda fjernere.

Og så venter du en stund så går du å prater med foreldrene dine. Den siste var en kødd :!:

5867221[/snapback]

Eller tar deg en tur ut mens browniesene kjøles ned og sats på at ingen kommer hjem og spiser dem i mellomtiden.

Eller ta en "lur en venn" :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vet at dette er OT og kanskje høres dumt ut; er kokain veldig farlig? Er jo  noen folk som er ganske "høyt oppe i" samfunnet som bruker dette?

5920545[/snapback]

er farlig hvis du tar for mye av det. men er ingen direkte bivirkninger av å bruke det en gang.

edit:

litt edit

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Vet at dette er OT og kanskje høres dumt ut; er kokain veldig farlig? Er jo  noen folk som er ganske "høyt oppe i" samfunnet som bruker dette?

5920545[/snapback]

Man blir fort glad i sånt, som sagt er vist du tar mye du kjenner på de virklig vonde bivirkningene og farlige. Grunnen til at de som har litt mer penger bruker det er mange grunner til. Amfitamin blir kalt fattigmanns-cola. Men cola kan man sove på, spise osv. Dette har man problemer med på amfitamin. Og så er det nesten umulig å se på noen som har tatt cola(så lenge det er såkalte vanlig mengde), men på amfitamin så er det veldig lett.Og nei det er ikke et dumt spørsmål :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Etter en egen erfaring vil jeg si: Med alkohol så har jeg blitt så drita at jeg ikke har visst hvem jeg var og slikt, men har aldri hatt det så fælt som da jeg har blitt dårlig av mariuhana. jeg hyperventlierte, skalv, alt gikk rundt, osv på en helt annen måte en med alkohol...

Rusen av det er mye bedre, men blir det litt for mye er det mye verre enn alkohol.

Lenke til kommentar

tror det er litt ulike reaksjoner på folk der, man kan selvfølgelig røyke seg greit skakk, men det er først i kombinasjon med alkohol at jeg har følt meg uvel på noen som helst måte. hyperventileringen er sikkert framprovosert av en del nerver og det at man kanskje får litt panikk av en uvant følelse. lenge siden jeg har kjent noe spinning av å fåpå...

Lenke til kommentar

mange som har opplevd det dere sier der, morsomt å tenke på det i ettertid..men når det skjer så er det ikke artig. Hvis man røyker for mye så man blir "grønn" da kan det være ubehaglig, man kan kaste opp, klarer ikke å bevege seg osv. Et annet fenomen med hasj er folk som har brukt mye speed, speeden gjør at noe blir ødelagt i hjernen så nå man røyker så blir man nesten alltid nervøs, blir paranoid, redd osv. Annen ting er at mange er flinke til å kjøre på seg selv noia, man gjør det ikke bevist..men man begynner å tenke på ting og tang som ikke er bra.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg er 15 år og har lyst til å røyke hasj, har venner som kan skaffe easy. Men litt redd for å "prøve bare en gang til, og en gang til" og vips så er du avhengig.

5924980[/snapback]

Synes nesten du skulle ventet, og blitt helt sikker på deg selv, kroppen din og hodet ditt. Du er bare 15 år, og har mange år igjen :)

Lenke til kommentar
Jeg er 15 år og har lyst til å røyke hasj, har venner som kan skaffe easy. Men litt redd for å "prøve bare en gang til, og en gang til" og vips så er du avhengig.

5924980[/snapback]

Du blir ikke avhengig av hasj.

Jeg skal ikke oppfordre deg til å røyke, men det er "sunnere" enn alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...