Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk det på akido-trening en gang..rett før jeg skulle bli kasta, det som skjedde var at jeg så ingen av de 20 som trente, bare lys og prikker og en jævlig følelse som jeg ikke klarer å forklare. Og så ble jeg kasta i bakken med et brak :nei: Andre som jeg har snakka om det der med har hatt lignende som meg eller fått halliser, det er desverre ingen fasit på det, uteom det kommer som ei bombe på deg og det er som oftest aldri artig. Tenk om du står å kutter noe på en maskin osv. Det er veldig vansklig å forklare hvordan der er egentlig, men det er en av de få gangene jeg har vært redd.Jeg har opplevd det 4ganger på 3år.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

ja Har gjort det meste når det gjelder den dritten der. Har vært på kjøret på de tunge stoffene, ser ikke på å røyke hasj 10ganger om dagen som å være på kjøret. Når jeg tenker på kjøret så kan man dø. Man ender med å dø uansett..hvis man ikke kommer seg ut. Men jeg har et bra liv nå, og den eneste grunnen til at jeg legger ut innlegg her er for å forhåpentligvis svare på noen vansklige spørsmål. Fordi jeg angrer for lenge siden at jeg sa hva jeg hadde gjort før.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ja, forstår dette med hasj, kjenner folk som fyrer opp gud vet hvor mange gramm i uken, men er fortsatt oppegående. går skole eller har jobb, tilogmed barn. Så dette med hasjbruk er merklig at det er så strenge lover ang det.

Men med disse hardere stoffene kan jeg lett forstå det.

Det trist igrunnen. Folk sier "har ikke noe sympati for disse menneskene, det startet med det, da kan det faen meg komme seg ut av det også" men det er vell ikke så lett og komme seg ut av det heller. dette vet vell du alt om?

Lenke til kommentar

De kan få lov til å møte meg personlig å si det samme, man skal ikke ha fordommer..bare for at de har havna på skråplanet gjør ikke noen på forumet her til et hakk bedre menneske enn dem. Jeg sier ikke at man skal syns synd på de, men slutt å sitt på den høye hest. Jeg vet hvorfor jeg havna på kjøret og de som sier til meg at det er bare å komme seg ut.NEI DET ER DET IKKE. Folk ruser seg ofte av en grunn oppvekst foreks. mishandlig, misbruk. Tenk over det før man dømmer noen.

Edit: jeg er ute av det og vært nyktern lenge nå.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...