Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være feil valg å ikke prøve hasj?

Jeg ser absolutt INGEN grunn til at jeg skulle vurdere å prøve engang.. holder meg heller til det minimale forbruket av alkohol jeg har! :)

Men så har det seg slik at jeg ikke røyker heller da, så jeg hadde vel antageligvis fått kols momentant om jeg hadde prøvd! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Tenk at så mange stemte nei :dontgetit: De er sikkert idioter da :D

7700909[/snapback]

det viser vel bare hvor god jobb staten har gjort med å ljuge til oss gjennom årene...

7700934[/snapback]

Ikke i tvil om at staten ljuger, og er like overbevist om at ihuga tilhengere rosemaler, derfor ligger sannheten sånn ca. midt i mellom :whistle:

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være feil valg å ikke prøve hasj?

Jeg ser absolutt INGEN grunn til at jeg skulle vurdere å prøve engang.. holder meg heller til det minimale forbruket av alkohol jeg har! :)

Og har du ett flott liv med det er det vel ingen grunn til å bytte, men hvorfor skal de som har ett flott liv med cannabis bytte til noe som er dokumentert værre(alkohol)?

Hadde du vært av typen som blir aggressiv av alkohol hadde det vært en annen sak, for da hadde du hatt godt av å bytte til hasj, om ikke annet enn for dine omgivelser.

Men så har det seg slik at jeg ikke røyker heller da, så jeg hadde vel antageligvis fått kols momentant om jeg hadde prøvd!  :!:

7702933[/snapback]

For meg som har jobbet med dette i mange år blir det litt morsomt for i USA bl.a. bruker de cannabis for å lindre ubehag ved kols. Uten tobakk selvfølgelig og helst med såkalt vaporizer(som ikke forbrenner plantematerialet, men som fordamper cannbinoidene slik at de inhaleres som damp.

Så... Du får ikke kols av cannabis! (linker til relevant forskning finner du på wikipedia)

Endret av forbudt
Lenke til kommentar
Tenk at så mange stemte nei :dontgetit: De er sikkert idioter da :D

7700909[/snapback]

det viser vel bare hvor god jobb staten har gjort med å ljuge til oss gjennom årene...

7700934[/snapback]

Hehe, er ikke staten som har påvirka meg så mye. Heller de jeg veit om som driver med det. Vil helst ikke assosiere meg med dem.

Lenke til kommentar

kan ikke folk bare få røyke i fred og ro, spise sjokolade og høre på musikk mens andre får gå ut og drikke seg fulle og gjøre idiotiske ting i fylla og våkne opp som en grusomt uttørket svamp som atpåtil har hodepine?

prøv før dere uttalere dere plx! :)

-Fred ut-

Lenke til kommentar
De er "yo", hvis du skjønner. ER noen som ikke er "yo" også, men de er bare skutt i huet.

7707413[/snapback]

Og du tror at alle vi er sånn? Det er nok bare de som er litt sånn fra før av ;)

Tror du samfunnet blir sånn "yo" når de blir legalisert? Tror du flere kommer til å røyke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...