Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Fornuftig, og gjenkjennende. Skulle ønske at tråden enten ble kastet igen med sand og grus, eller at den levde ved at flere slike deltakere som kommer med jordnære fakta dominerer informasjonen.

7401863[/snapback]

Klarte ikke å holde kjeften min, For jordnære fakta ser jeg spess. noen her komme med....få litt livserfaring på den ræva og ikke bare kritisere. Sitte inne å røyke noen bønner?, mist hjemmet osv så får du vite hvordan det er, det forbanna forsknings-tullet og politiet spør i avhør om man vet om nye stoffer har komt inn i norge(ja de har kjempe peiling..NOT). Vil gå så langt å kalle det jeg har hørt mye her nå patetisk. Og til deg Forbudt: du sier at du ikke hetser meg, tror du jeg er dum for fa.., du sier det bare på en fin måte. Og tro meg Forbudt jeg kan jævla mye om dette temaet.

Og de som vil møte meg for å prate om dette temaet så er det bare å sende en pm, bor i oslo :)

7402960[/snapback]

Mente ikke å hetse hverken den ene eller den andre, hvis det har blitt oppfattet sånn, beklager jeg så mye. Samtidig mener jeg at diskusjonen spisser seg mot enten erfaring, eller personlig preferanse, og dermed ikke uavhengig fakta. Det er så jævlig synd at gjeldende regime dømmer oss for denne svakheten, men jeg håper at mere kraftfulle argumenter en dag skal endre fokuset til vår rettmessige fordel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg vet kan ikke noen i Norge motta noen som helst "Cannabis-medisin". Det er en skam at Norge holder tilbake forskningen på denne måten mot denne fantastiske planten.

7395235[/snapback]

MS-pasienter kan få medikamenter med syntetisk THC.

Jeg er enig i at det er synd at det forskes lite på cannabis, om det faktisk er slik at planten har en effekt mot diverse lidelser.

Men jeg synes også det er direkte frekt at cannabisforkjempere skyver MS-pasienter foran seg i sin kamp for legalisering av planten.

Lenke til kommentar

Syntes det er trist at du ikke vil skrive mer på dette forumet "Fluesopp" for du har delt så mye bra om deg selv.. :( Håper du orker å komme tilbake for du vil bli savnet..

Det er så synd at det altid skal være noen kverulanter som ødelegger med hets og med "..jeg vet MYE mer enn deg så!!", trodde det var fint med mange forskjellige mennesker på et forum, jeg. Det er iallefall det jeg kunne tenke meg.

Syntes det er et fint forum, har lest lenge men ikke skrevet før nå.

Har selv mange år med erfaring både "forran og bak skranken", så og si, med arbeidserfaring innenfor rusomsorg, samt erfaring med rus. Og jeg håper tråden tar seg opp og blir her lenge. Det forutsetter jo selvfølgelig konstruktive innlegg og inkluderende holdninger fra med-debattanter( hint hint :tease: )

Endret av Sonni
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Var dette alt du klarte å få til da...host...hark... :)

7403249[/snapback]

Skjønner ikke hva du mener, hvis det var meg du sikta til da

7403263[/snapback]

Hinta til deg yess, hvis du har noen fornuftige innspilll å komme med så behøver du ikke å leke "tittern på hjørnet", kom så gjerne med dem :)

Lenke til kommentar

Hvorfor det? hun er en ny medlem var en av grunnene og hvofor skal du gå inn for å provosere, fikk du gjøre det for lite i trass alderen. Vi kan jo dra inn en sosinom, psykolog, sosialarbeider....Å NEI DU.........her inne er det bare bøddelen som gjelder. Hvem har den svarte hetta nå?

Fra spøk til revolver...kutt ut med den leke stor og voksen leken og så skriver du et rent provikasjons innlegg for 2 innlegg siden og igjen sitter du og kaster stein inni glasshuset.

Lenke til kommentar

Seriøst! Nå er jeg nødt til å si en ting:

"Can't we all just get along?"

Det utvikler seg jo til reine barnehage-slosskamp her i denne tråden snart!

Edit: @PencilCase: Jepp, det er min lille øyensten vettu... 6 år nå, 4 på bildet. Sin far opp av dage; Roter seg inn i trøbbel fortere enn han greier å komme seg ut :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Heisann Fluesopp, snakker du med deg selv nå? Og nå prøver jeg ikke å være smart.

Edit: Digger avataren L4r5, er det ditt gull?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

nei det er faktisk min forlovende Pencilcase. Som er ei meget kunnskapsrik og snill jente :love: som har fulgt med denne tråden siden jeg begynte i den den og jeg har vært med i fra starten av. Så følte hun at det var på tide at hun også ble med, hun er mye snillere enn meg vel og merke.

Pencilcase: Jeg vil si unnskyld for barnehage oppførselen min og håper at v kan holde en hyggligere tone med hverandre. Jeg er ikke sånn som kanskje du tror :blush: Er raskt ute med å sette forsvar istedenfor å høre. Jeg har min erfaring fra gata og andre fra bøker, sammen sitter vi på en god del info som går an å diskutere. Vil ikke at folk skal tro at jeg sitter her å vet svaret på alt...desverre det gjør jeg ikke, men jeg vet en god del om det.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
nei det er faktisk min forlovende Pencilcase som ville begynne på forumet her og har du noe mer spydig å komme med. Som er ei meget kunnskapsrik og snill jente :love:  som har fulgt med denne tråden siden jeg begynte i den den og jeg har vært med i fra starten av. Så følte hun at det var på tide at hun også ble med, hun er mye snillere enn meg vel og merke.

7403925[/snapback]

Hehe! Du er tydeligvis en følsom fluesopp :) Hilser forøvrig din frue velkommen med alle mine sexylubne 110 kilo :D Synes fremdeles at avataren er meget fin, hvem er det?

Edit: Nå tok jeg meg visst en sopptur :!:

Edit2: Soppen skriver så det spruter :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Går på 2 svært sterke medisiner for å klare å holde meg oppegående for å klare det vanlig folk gjør, mest på det psykiske plan. Har blitt ødelag en god del av mitt store forbruk av amfitamin og e, syre, sopp osv. Har vært nyktern i noen år nå, men som de sier det tar lang tid å komme inn i det vanlige samfunn etter man har blitt nyktern.

Ja, jeg er en meget følsom sopp :innocent: (det hørtes utrolig feil ut ) og jeg liker å prate og diskutere, men er paranoid og tror at alle på denne egentlig fine planeten hater meg. Nok nå.................Her har du sexye 135kg :D

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kudos til deg, jeg synes du takler det meste fortreffelig :thumbup: Og da forventer jeg ikke at du takler meg i første omgang :p

Har selv kuttet ut alt av unødvendige hjelpemidler, og har ikke egentlig savnet det heller, fordi tilstanden kan oppnåes på andre sunne nykterne måter. Forstår du hva jeg snakker om?

Lenke til kommentar

hvis du tenker på trening, yoga, meditasjon så ja, driver mye med trening...gjorde men knakk ryggen i fjor på trening.Eller mente du no annet?

Liker å høre hva andre gjør for å klare seg, for det er ufattelig tøft noen dager ( dette er ikke snakk om hasj, men det tyngste som man bruker )

De hjelpemidlene ( meget bra navn på det, kaller sånn type medisin selv for det ) er svært vansklig å kutte ut med..ike på grunn av rushistorien min,men fortiden.

Men som sagt med å forsette i det sporet jeg er i nå så kommer det en dag er jeg kan si det samme som deg( håper jeg :) )

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hvis du tenker på trening, yoga, meditasjon så ja, driver mye med trening...gjorde men knakk ryggen i fjor på trening.Eller mente du no annet?

Liker å høre hva andre gjør for å klare seg, for det er ufattelig tøft noen dager ( dette er ikke snakk om hasj, men det tyngste som man bruker )

De hjelpemidlene ( meget bra navn på det, kaller sånn type medisin selv for det ) er svært vansklig å kutte ut med..ike på grunn av rushistorien min,men fortiden.

Men som sagt med å forsette i det sporet jeg er i nå så kommer det en dag er jeg kan si det samme som deg( håper jeg :)  )

7404153[/snapback]

Tenker på det meste som du ramser opp. Jeg traff tilfeldigvis en person her om dagen som "løftet" meg utrolig med sin innstilling. Det var ikke mere avansert enn at denne personen var "ekte", og fikk meg til å huske på at: Ikke bekymre deg for fremtiden, vent til du virkelig må det. Høres såre enkelt ut, men hun var så overbevisende at jeg fikk et "løft" (ala råstein) men bare mye bedre, slik at holdningen ar festet seg. Skal forøvrig ta kontakt med damen imorgen. Mitt råd: Kutt ut energitappende "venner" og finn venner som fyller på batteriet ditt. Grunnen til at jeg skal kontakte henne er fordi hun skal bli en av mine "nye" energipåfyllende venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...