Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

fluesopp, selv om du med dine 8 års erfaring og du vet at det finnes pensla hasj der ute, så brude det ikke ta deg for lang tid og finne en kilde, siden det er du som hevder det. jeg sier ikke at det ikke finnes, vil bare ha en kilde.

og om du vet det, så bør det finnes noe info om dette på nette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fluesopp, selv om du med dine 8 års erfaring og du vet at det finnes pensla hasj der ute, så brude det ikke ta deg for lang tid og finne en kilde, siden det er du som hevder det. jeg sier ikke at det ikke finnes, vil bare ha en kilde.

og om du vet det, så bør det finnes noe info om dette på nette :)

5578093[/snapback]

Jeg er ferdig med det, og jeg gidder ikke å lete på nettet for å finne bevis for at du eller noen andre skal tro meg. Har ikke rørt noe på 3år .grunnen til at jeg begynte her inne å svare var kanskje for å gi svar til folk som lurte....ikke sånne som deg. Hvis du ikke tror det..så ikke gjør det.

Lenke til kommentar
ok :thumbdown:

5578192[/snapback]

unnskyld SVC, jeg ble litt forbanna i stad. Poenget mitt egentlig er at det er vansklig å bevise det. Skulle ønske jeg kunne gitt deg noen papir på det..desverre. Hadde jeg vært i miljøet fremdeles så hadde det ikke vært noe problem å fått flere kilder. Så for min spydighet til deg SCV..unnskyld. Jeg sitter ikke her å forteller piss til folk..prøver å komme med egne erfaringer og viten angående det å ruse seg.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

no bigge, kan forstå hvorfor du kan bli litt forbanna. men jeg sier ikke at lsd pensla hasj ikke finnes, men ville bare ha en kilde på det. men mulig det er vansklig og finne info om dette på nette. og muligens enda vanskligere og finne IRL. men om jeg ikke hadde vert så giddaløs kunne jeg søkt selv :p

Lenke til kommentar

det er ikke en egen type..det er problemet med det. Man får på noen fester sukkerbiter med 1 eller 2 dråper syre på. Så det er mange variasjoner. Det med pensling er mest en bonus ting som man kaller det. Det med ren syre på flasker er ikke en "dealer"-greie har man nok penger så får man det og de rette kontaktene. Penger er alt i dop-miljøet

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Så klart fluesopp, det er det jeg prøver å få fram. Det jeg ikke helt liker er at du påstår at noen får pensla hasj uten å ville ha det. Det tror jeg veldig lite på :)

Siden penger er alt mener jeg, så er det ingen som gidder bruke av sin dyrebare opium for å pensle stakkarslig hasj med, for så å gi det til en eller annen kid som bader på det, noe som igjen da skaper veldig lite tilltro til dealer, som igjen da taper mer penger pga. at ingen kjøper mer pot av han. Lang settning, but you catch my drift. Man leker ikke butikk. :D

At noen gjør det til folk som alt er på kjøret og dermed tar ekstra betalt er da noe helt annet, og det har jeg da på heller ingen måte prøvd å si deg imot på, men det blir en helt annen diskusjon, siden det bare er snakk om en brøkdel av markedet.

Pengene i hasj, ligger i grasrota, nemlig alle som kjøper seg ei bønne i ny og ne, til 100spenn grammet. Disse må man ta vare på og da er det å blanne shitten med "insert random droge her" en veldig dum ide, siden det høyst sansynelig vil skremmebort kunden.

Dette ble et veldig blåruss innspireret innlegg, men samma det.

Og vær så snill å ikke kall det jeg skriver for piss, det har seg nemlig slik at jeg har en viss anelse om hva jeg prater om, selv om jeg da ikke har vært på kjøret i 8 år. Jeg prøver faktisk å holde denne diskusjonen på et sakelig nivå, selv om det kanskje ikke oppfattes slik.

Rent personelig hadde jeg ikke putta i meg noe jeg vet veldig veldig mye om, så for meg ser jeg det ikke som urimelig på det å skaffe en kilde som sier hva du får i deg av å røyke lsd, men det blir igjen en annen sak, som vi får ta senere.

Det med ren syre på flasker er ikke en "dealer"-greie har man nok penger så får man det og de rette kontaktene. Penger er alt i dop-miljøet

Der har du det, jeg mener det blir en dealer greie når du må "bestille" det. Det her er ikke noe en 16åring går langs akerselva og kjøper for ukelønna.

Lenke til kommentar

Jeg har sikkert misforstått deg flere ganger og jeg sier unnskyld for at jeg har sagt at det du sier er piss, og det mener jeg. Men faktumet er at det er at folk har fått i seg pensla uten å vite det, kjenner flere som har det inkludert meg.Det er ikke dyrt å pensle litt bare så det er sagt. Jeg vil gjerne ha dette på et saklig nivå jeg, men jeg prater uti fra det livet jeg har levd og bakgrunnen min fra det. Ikke bøker og rapporter. Og du har komt med mange bra spørsmål også.Husk en ting når det gjelder dop så påstår jeg ingenting, jeg vet det Mith..desverre ..jeg skulle ønske jeg ikke viste så mye om dette ..for syre og visse andre ting har gjort sånn at jeg kanskje må gå på medesiner resten av livet mitt(nei, jeg er ikke klin sprø). Men som sagt det er ikke noe vanlige greier Mith det med pensla tjall, det er derfor folk som får det uten å vite det blir totalt parkert, for det går ikke under det man forventer seg.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Så klart fluesopp, det er det jeg prøver å få fram. Det jeg ikke helt liker er at du påstår at noen får pensla hasj uten å ville ha det. Det tror jeg veldig lite på :)

Siden penger er alt mener jeg, så er det ingen som gidder bruke av sin dyrebare opium for å pensle stakkarslig hasj med, for så å gi det til en eller annen kid som bader på det, noe som igjen da skaper veldig lite tilltro til dealer, som igjen da taper mer penger pga. at ingen kjøper mer pot av han. Lang settning, but you catch my drift. Man leker ikke butikk. :D

5579279[/snapback]

Det er nok ikke dealer'n du ikke skal stole på i forhold til sånne ting, det er heller folk som fyrer en joint på deg osv... mange der ute som syns det er gøy å få i folk forskjellige greier...

Lenke til kommentar
Hasj er gøy... så blir du lei av rusen (min mening)

POT og marijuana har en bedre mildere effekt enn klumper.

Og Opium er ikke gøy å røyke, så blått dagen etterpå

Dessuten har jeg hørt rykter om at det ødelegger nervene og at hasjen legger seg i ryggraden  :dontgetit:

5579819[/snapback]

hasjen legger seg vel ikke i ryggraden, men det stemmer at man kan se spor etter hasj i opptil 8 år (tror jeg det var) ved å ta en ryggradsprøve. Det skal også legges til at en ryggradsprøve aldri blir brukt i forhold til å teste etter hasj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...