Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En vannpipe er en slags beholder med en "maise" eller lignende stukket inn i.

Du fyller beholderen med vann, tetter igjenn "chocken" og trekker røyken inn igjennom vannet.

Om du har en pipe av varianten med beholder for isbiter et stykke over vannet så får du også nedkjølt røyk som gir en ekstremt mye deiligere rus enn om du skulle røyke fra en vanlig hjemmemekka colaflaske-pipe :)

GK17.jpg

Endret av Cultofluna
Lenke til kommentar

Nå har er det vel ikke funnet et eneste bevis på at noen pensler hasj med noe som helst. Hvorfor pensle med opium for å selge det som vanlig hasj, når opium er _mye_ dyrere en hasj? I følge kripos har det ikke vært et eneste tilfelle av pensla hasj i norge.

Fluesopp: Hvilken effekt tror du at du får hvis du røyker lsd?

(Husk at kripos ikke har fullstendig oversikt over all tjall i norge, men siden de ikke har tatt noe, så vil det si at pensla hasj er veldig sjelden, med mindre du da gjør det selv)

Endret av Mith
Lenke til kommentar

og til dere som vurderer og teste LSD, les alt av informasjon du kan finne om dette stoffet. og ikke la noen presse deg til og teste det om du ikke vil, da kan du ende opp med en bad tripp på 8-14 timer noe som vistnok er temmelig ukult.

Ha respekt for disse helvetes psykadeliske stoffene! :thumbup:

er ikke meningen og få alt til og høres negativt ut, har også lest om folk som har hatt helt enormt vakre tripper, der de har sett lyd og hørt farger, folk som for en dypere mening med live osv. Erowid er en god kilde til stort sett alle narkotiske stoffer :)

Lenke til kommentar

hvorfor jeg vet det til dere som tviler, for jeg har gått på kjøret i nok år...å ja, man pensler hasj.Du får ikke noe strengere straff om det er pensla da. Der sa du det selv flaske. det er ikke mye som må til skal jeg si deg...det tok purken et 1\2 år før de viste at microdottene var på markedet.Jeg vet jævla godt hvordan effekt man får av å røyke pensla tjall.Så Mith tror du det fins bare lsd på frimerker og microdotter, og på flaske?

Pensling er micro-lite Mith og det er ikke ofte du får det...De som pusher mye får av og til det som bonus av sjefen sin, Og igjen de som pusher gir det til kompisene sine AV OG TIL.Om det er sjeldent så finns det da for faen alikevel, om kripos ikke har tatt mye av det.. Og til deg SCV det går an å pensle syre på hasj.Det skal lite opium til også. Hvorfor for man selger ufattlig mye av det når det først går an å få tak .Opium er et godt stoff. Hvis du har prøvd det så vet du hvorfor av og til man får hasj pensla med det. Hasj som er pensla med opium er faktisk godt for de som blir paranoid av hasj, man blir ikke det hvis det er foreks. pensla med opium.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Tror vi snakker om litt forskjellige ting her Fluesopp.

Hva du som er på kjøret mekker sammen med dealern din, er noe litt annet enn det vi vanlige brukere får tak i, og hva vi vil ha. Trodde jeg gjorde det klart før her.

Med "flaske" (legg merke til " ") så er det vel mer "ampuller" altså veldige små mengder ren flytende lsd, som igjen da kan brukes til å lage frimerker. Igjen, det her er da ikke beregnet for vanlige brukere, men heller for store dealere. Jeg vil fortsatt se en trippraport (les: bevis på effekt) på at folk røyker syre.

Poenget mitt er at ingen får penslet hasj uten å vite om det, og da selvfølgelig må betale ekstra for det. Sett da i fra den normale (miss)bruker sitt ståsted.

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Tror vi snakker om litt forskjellige ting her Fluesopp.

Hva du som er på kjøret mekker sammen med dealern din, er noe litt annet enn det vi vanlige brukere får tak i, og hva vi vil ha. Trodde jeg gjorde det klart før her.

Med "flaske" (legg merke til " ") så er det vel mer "ampuller" altså veldige små mengder ren flytende lsd, som igjen da kan brukes til å lage frimerker. Igjen, det her er da ikke beregnet for vanlige brukere, men heller for store dealere. Jeg vil fortsatt se en trippraport (les: bevis på effekt) på at folk røyker syre.

Poenget mitt er at ingen får penslet hasj uten å vite om det, og da selvfølgelig må betale ekstra for det. Sett da i fra den normale (miss)bruker sitt ståsted.

5576135[/snapback]

Du får tro det da hvis du vil, jeg gidder ikke å sitte å diskutere med noen som har bestemt seg, og jeg vet godt hva du prater om. Vi snakker ikke om å sitte å røyke en lapp, hvis du aldri har hørt om det....................så er det umulig å diskutere det med deg. Vet om mange jeg som blir hoppende glad hvis de får tak i pensla tjall.Hvorfor i svarte skal du ha en tripprapport for?? Jeg slutta for en god stund siden(les. år) med alt som heter dop(bare for å ha sagt det), og de som ruser seg driter en lang marsj i rapporter så lenge det funker. Jeg legger inn innlegg her for jeg kan svare på en god del, gidder ikke å krangle. Å jo du kan få pensla hasj uten å vite det, hørt om flere som har fått det(desverre selv også)...og for å si det fint..de hadde det ikke hyggelig. Så du kan sitte å tro hva du vil om den saken. Jeg vet det og mange andre vet det. Og selv om jeg har brukt mye hallusinogener. Lsd kan man

i utallige varianter, det eneste som stopper deg er fantasien.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det jeg vil vite er hvilke virkestoffer du får i deg av å røyke lsd.

Har såvist ikke bestemt meg for noe som helst, men hvis det er som du sier, så synnes jeg det er rart at jeg ikke kan finne noe om det på bla. internet.

Det med pensla hasj uten og vite om det er i hvertfall bare dumt. Hvem vil pensle hasj med stoffer som koster så mye mer og er vannskligere å få tak i, uten å få noe igjen for det? Jeg hadde også hørt rykter om pensla hasj før denne diskusjonen, men the allmighty intarweb konkluderte med at det var en gammel myte som ikke forekomer nå lenger. Da med forbehold om at noen pensler det selv. Jeg snakker om partier med pensla hasj som kommer til norge. Les mer på feks. http://www.norcan.org/

Jeg vil fortsatt ha en kilde som beviser effekten av å røyke syrepenslet hasj. Gjerne da med kjemiske formler og hele pakken.

Det å spise sukkerpiller og tro man blir fjern kaller vi placebo og det er kilden til ganske mange myter...

:)

PS: Har du fått penslet hasj uten å be om det ville jeg byttet dealer om jeg var deg, man putter vel ikke i seg stoffer man ikke vet hva er/hvordan det virker?

Lenke til kommentar

Jeg hopper ut av denne samtalen nå, her er det ikke vits med 8års erfaring.

Jeg har testa det flere ganger. men hva er poeng med å si det da, .......

Herregud, hva tar du meg for Mith en jævla fjortis...jeg vet ikke formelen og jeg vet hva placebo er, det er like artig å se folk blir rusa av valergan hver gang det skjer.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jeg kjenner mange som røyker det, de har ikke død enda.

5420819[/snapback]

Folk får psykoser etter å ha røkt hasj/pot i noen år. Mye av årsaken er ikke at det er skadelig i seg selv, men at det er ulovlig. Man opparbeider seg angst og paranoia og man tror man blir "holdt øye med" osv. Etter hvert får man depresjoner forårsaket av all angsten og paranoiaen fra før, det bare baller på seg. Hadde det vært legalt å bruke det, tror jeg ikke det hadde vært så skadelig.

Lenke til kommentar

Mith: på grunn av mitt (miss)bruk over flere år, har spist mye sopp, lsd, knips osv. så må jeg gå på sobril for å takle dagene, så jeg vet jævlig godt hva de greiene er. Så for å være helt ærlig hva kripos har tatt det driter jeg i, det har ikke noe med hva som er på gata, det finns så mye variasjoner av en ting at det er sykt. Snuten sliter med å holde oversikt på alt som skjer. Har du hørt om uro-patruljen? og vet du hva de gjør?

Jo de går inn i grupper og gjenger og gjør sånn at det blir bråk inenfor, Foreks. De sier til en..han og han har tysta på deg..det som skjer da..det blir et helvete uten like i den gruppa og sånn driver de på, Så spør man seg selv:hvorfor gjør de det...jo for de har ikke oversikt i hele miljøet.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...