Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har vært rusfri i noen år nå og tro meg det å bli hekta på tunge stoffer er jævlig, jeg angrer på at jeg ikke bare holdt meg til den ene tjallen i ny og ne. Helt enig i at det er godt å komme fra byen ta seg et par trekk og legge seg. Men som sagt det er ikke noe fasit på dette, alle gjør sine valg og jeg dømmer ingen når det gjelder dette området. En ting jeg er lei av å høre er "fy faen for noen idioter som bruker stoff". Det går leger på sykehus som er hekta på morfin, proffe golf-spillere som spiser valium for å klare presset osv.

5560750[/snapback]

Er faktisk den innstillingen jeg gikk med før :hmm:

Men jeg velger å skylde på min fjortissperiode.. er nesten helt uten fordommer den dag i dag :)

Har aldri tenkt å gå videre på noen sterkere stoffer, men må ærlig innrømme det hadde vært kult å prøve ut LSD.

Men det får bli den dagen jeg får vite at jeg har liten tid igjenn å leve eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
lsd, sopp, kaktus osv er stoffer du skal være jævlig forsiktig med, og de som sier nei til det...de prater piss.Jeg har putta i meg så å si det som finns av rus-midler og er det noe jeg har respekt for så er det halusinogene midler.

5560785[/snapback]

Er vel faktisk pågrunn av halusinasjonene jeg er fristet da, men tror nok ikke jeg helt tørr å ta sjansen på å prøve det..

Men å få oppleve en trip kan da ikke være det dummeste heller, men jeg er heldigvis typen som klarer å si nei i de fleste situasjoner..

Trip'er du av speed?

Lenke til kommentar

speed er som sagt et sentralnerve-stimulerende stoff, og man får ikke direkte halliser av det, men går du våken i noen uker så får du det, men det er nærmere en psykose...som kan være farlig for din psyke. Speed er ufattlig skadlig for hjernen også hvis man bruker det over lengre tid. Jeg vil langt i fra anbefale deg det, det er et dritt-stoff. Du blir til slutt ødelagt av det, jeg sliter fremdeles med bivirkninger av mitt rusmisbruk.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler ikke meg selv heller.. så holder meg til røykinga :)

Men har en kompis som fantaserer å lure i meg litt av hvert.. spesiellt LSD.. men jeg skal nok klare å holde meg vekke :p

Hvilke bivirkninger kan du få av lsd utenom at du kan få tilbakefall og hallusinere flere år etter at du har tatt det?

Lenke til kommentar
Kontrollerer du det er det lite farlig.

5420893[/snapback]

Spiller ingen rolle. THC "ringer" opp psykiske lidelser som du har anlegg for å få senere i livet. Angst, panikkanfall, hukommelsestap, forfølgelsesvanvidd, livredd folkemengder og en psyke totalt ute av kontroll, kan oppstå bare etter et par gangers bruk. Om du hadde opplevd hva det innebærer, hadde du garantert tatt avstand fra at hasj ikke er farlig. Om det ikke er dødelig, så kan det gi alvorlige følger for resten av livet til personer som ikke tåler det.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler ikke meg selv heller.. så holder meg til røykinga :)

Men har en kompis som fantaserer å lure i meg litt av hvert.. spesiellt LSD.. men jeg skal nok klare å holde meg vekke :p

Hvilke bivirkninger kan du få av lsd utenom at du kan få tilbakefall og hallusinere flere år etter at du har tatt det?

5560892[/snapback]

Hvis noen hadde lurt lsd i en kompis av meg så burde den personen løpt fort, for det kan være direkte farlig. Bivirkninger...du kan få bad-trip som ikke er direkte hygglig, er syren sterk så er det ikke sikkert at du blir deg selv igjen, men kanskje det ikke skjer noe også.jeg forteller deg både det negative og positive her. Lsd er et stoff som man kan ha det ufattlig artig på og et stoff som kan gjøre dagen eller i verste fall livet ditt til et helvete. Alt i alt du MÅ ha respekt til hallusinogene stoffer.

Lenke til kommentar

5420893[/snapback]

Spiller ingen rolle. THC "ringer" opp psykiske lidelser som du har anlegg for å få senere i livet. Angst, panikkanfall, hukommelsestap, forfølgelsesvanvidd, livredd folkemengder og en psyke totalt ute av kontroll, kan oppstå bare etter et par gangers bruk. Om du hadde opplevd hva det innebærer, hadde du garantert tatt avstand fra at hasj ikke er farlig. Om det ikke er dødelig, så kan det gi alvorlige følger for resten av livet til personer som ikke tåler det.

5560934[/snapback]

Det er så rett så rett.

Lenke til kommentar

Vel.. Det ville ikke blitt veldig akseptert om han lurte det i meg og jeg vet det at jeg hadde virkelig latt han få lide om han gjorde det.. Men han er vel forhåpentligvis ikke så dum at han prøver :p

Som sagt.. holder meg til røyken. der vet jeg ihvertfall hva som skjer. Og siden jeg holder meg til helgene og sjeldnere enn det så ser jeg ikke på det som ett problem ennda ihvertfall.

Lenke til kommentar

5420893[/snapback]

5560934[/snapback]

sier ikke at jeg er uenig, men jeg vil gjerne vite hvor du får din informasjon fra?

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Ruskonsulenten på skolen =  :thumbup:

5561823[/snapback]

Er vel en del forskjell på virkelige erfaringer og erfaringer fra folk som har lest det i bøker.

En ruskonsulent eller hva faen de egentlig kalles sier det de sier for å gjøre det mest mulig negativt.

Klart det er negativt, men har du noen lunde kontroll over deg selv så går det som oftest bra.

Ikke for å være super-positiv til det å anbefale folk å prøve det såklart :p

Lenke til kommentar
Ruskonsulenten på skolen =  :thumbup:

5561823[/snapback]

Er vel en del forskjell på virkelige erfaringer og erfaringer fra folk som har lest det i bøker.

En ruskonsulent eller hva faen de egentlig kalles sier det de sier for å gjøre det mest mulig negativt.

Klart det er negativt, men har du noen lunde kontroll over deg selv så går det som oftest bra.

Ikke for å være super-positiv til det å anbefale folk å prøve det såklart :p

5561852[/snapback]

Nettop

Lenke til kommentar

Kontrolere det ja...det er et artig ord i denne sammenhengen...Alle kan gå på trynet en gang, noen klarer å ha kontrol hele tiden, men det er mange som går sikklig på trynet til slutt. Dop er artig til et viss punkt, speed. E, heroin, osv. er artig i begynnelsen å så begynner kroppen å må ha det for å bli frisk..da er det ikke mye artig lengre. Spesielt opiater gjelder dette, speed blir man psykisk avhengig av, litt fyskisk med det mener jeg svetting, søvn-problemer og naturlig hyper. Med speed er det mest bivirkninger.Og så har vi E da, den er litt artig, for hver gang du putter i deg E så brenner du opp hjerne-trådene som går rundt hjerna, du kan faktisk kjenne det som knitring. På det stoffet er det fare for stor psykiske bivirkninger i etter-tid/paranoia,angst,depresjon, sinne) Joda Dop er artig, men for faen vit bivirknignene som du kan få. Av E så kan du få de bivirkningene etter en gangs bruk. Jeg kan sitte å ramse opp mye. Spør så skal du få svar på det du vil vite. Hvis du slutter brått med opiater etter en tids bruk, da får du svetting, kramper, oppkast, psykose, hallisinasjoner, søvn-problemer opp til 1måned og noen har det lengre.Man våkner av at man har kramper når man sover, det er jo døds-kult.Man sitter på do og spyr og driter samtidig.Og noen får så kraftige abstinenser at de kan dø uten lege-hjelp.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...