Gå til innhold

Marihuana, hasj, cannabis - farlig eller ikke?

Har du prøvd hasj?  

2 342 stemmer

1. 1. Har du prøvd hasj?

• - Ja.
      875
    • - Ja, men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.
      157
    • - Nei.
      890
    • - Nei, men jeg kunne tenke meg å prøve det.
      449

Anbefalte innlegg

Dont do drugs... :nei:

Men har bare gode erfaringer selv :) . Hvis noen først skal være så dumme at de bryter Norges lover ville jeg tatt ett par milde jointer sammen med folk jeg stoler 100% på, hatt mye god mat tilgjengelig og gjort noe gøy. Spille fotball/ hackysack, spille instrument hvis du behersker det, ett morsomt spill på playstation e.l

EDIT; Jøss, 100 sider. Tommel opp til;

Propaganda 195poster

tørrfisk 135poster

PencilCase 126poster

Fluesopp 118poster

terhi 93poster

Sneakerholic 81poster

som har sagt mye klokt om rusmiddelet og forhåpentligvis avkreftet noen fordommer folk har mot stonere.

Endret av KissaMcDuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, been there. Var fjern til klokken 12 dagen etterpå engang. Mindre kult.

6572755[/snapback]

Mindre kult? rådigg å våkne skev da :D

Spise det er noe av det morsomste eg har gjort.

Pluss eg blei faktisk ikke så tørr i kjeften av d.

Men var fjern i 2dager,gikk i familiselskap og greier,muncha i meg smørbrad og kaker da! :p

Men det som er litt dumt viss du skal spise det er at det er dyrt,spiste ca 5g nå eg prøvte det.

6573411[/snapback]

Du spiste 5 gram å var stein i 2 dager? virker merkelig, veit om folk som har spist 30 g og de var god skeve når de våkna, men ikke 2 dager.

Hvor mange "gram" er det i en plante? Hvis man har en ferdigvokst plante.

6574263[/snapback]

Det varierer fra plante til plante, kommer helt ann på hvor mye du har ''tatt vare'' på planta di osv. Har lest om planter som har hatt greiner med flere hundre gram på seg, dette er vått vel og merke.

6575962[/snapback]

Spiste det på en tirsdagskveld 2piper før pannekakene blei ferdige. :p

Og så var det munchies på gang.

Og så var eg fjern dagen etter,men ikke noe spesielt nå kvelden kom...

Så var skev litt over 24timer. ;)

Lenke til kommentar

Ja,sikker på at denne tråden ville bli stengt eg.

Men det er jo en av di mest populære trådene som finnes på forumet.

Merkeligt nokk så har det ikke havnet på første siden på forumet,har sett tidligere at di har omtalt hvitost vs brunost på hovedsiden,synes denne tråden kunne og kunne blitt omtalt på første siden snart. :p

Ivertfall siden d enda er heftig diskusjon. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å vite hvor mange prosent som har prøvd/røyker hasj.

Når jeg snakker med folk virker det som det er 7 av 10 som har prøvd og 3 av 10 som tar seg en i helgen o.l. Det er ganske sykt å tenke på.

Det er mer vanlig enn vi tror. Men det er mange som ikke vet det pga det er "kriminelt". Folk snakker ikke så mye om det hvis man ikke kommer over på emnet. Da snakker folk åpent ut.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

EDIT; Jøss, 100 sider. Tommel opp til;

Propaganda 195poster

tørrfisk        135poster

PencilCase 126poster

Fluesopp        118poster

terhi              93poster

Sneakerholic 81poster

som har sagt mye klokt om rusmiddelet og forhåpentligvis avkreftet noen fordommer folk har mot stonere.

6578356[/snapback]

Jøss, har jeg virkelig skrevet så mange innlegg her? :p

Er jo en sak jeg liker å diskutere, så er ikke så overraskende i grunn.

Anyways, selvom denne tråden er en av de mer populære trådene, så kommer den nok ikke til å bli sett på hovedsiden, da jeg ikke trur HW.no vil bli sett på som ett ''hasj forum'', for det er det mange ser på det som, uheldigvis.

Jeg bare håper Tørrfisk gjør ett comeback, han har tatt seg en liten pause etter en krangel med en moderator her inne, men vi trenger litt flere kloke ord fra den kanten også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg bare håper Tørrfisk gjør ett comeback, han har tatt seg en liten pause etter en krangel med en moderator her inne, men vi trenger litt flere kloke ord fra den kanten også.

6579561[/snapback]

Tørrfisken er en grei hæstkuk, så savnet er der. Krangle med mod, hva i det svartsvidde grønnstekte hadde kroppen fått i seg da? :ohmy:

Lenke til kommentar

6579561[/snapback]

Tørrfisken er en grei hæstkuk, så savnet er der. Krangle med mod, hva i det svartsvidde grønnstekte hadde kroppen fått i seg da? :ohmy:

6579616[/snapback]

hehe, jeg kan ikke hele historien, så det trenger vi ikke gå inn på, Tørrfisk returnerer når han føler det er riktig.

I går ordna jeg meg no Orange Haze, og det var jaggu meg god pot :D

*edit: Etter en titt hos smokersguide så ser det ut som den blir kalt Orange Bud, den er i værtfall prikk lik, og rusen blir beskrivet på samme måte som jeg opplevde den, sånn ca i værtfall.

Orange Bud

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Finnes det flere land enn Nederland hvor Hasj er lov?

6578775[/snapback]

Tja, jeg ville vel antatt en god del land i Afrika og noen fA i Asia. Ellers har vi jo Mexico for tiden som nettopp har legalisert.

Men f0r landa virkelig begynner A legalisere er nAr USA gj0r det tipper jeg.

Grunnen til at diskusjonen er het nA for tidene er at det foregAr aksjoner som Overgrow osv. av blandt annet folkene pA NorCan. Snart blir det nok et saftig tema i mediene ogsA ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye putter dere i en jonas? selv tar jeg ca 0,5-0,7g

6580315[/snapback]

Shit og pot kommer i mange sorter, alt fra sakene som tvilsomme mørke menn selger under bruer ved akerselva til de mest potente og nydelige buds som har fått mye stell og kjærlighet fra en hjemmegroer med grønne fingre...

Det viktigste for meg er at jeg røyker passe mye avhengig av situasjon og hva man har for hånden... Jeg synes å ikke overdrive mengden som regel er det beste, da stagnerer man ikke helt og blir sittende som en sekk med poteter. Det å gjøre noe, være i aktivitet, møte mennesker, spille et brettspill på en kafe, se en konsert eller rett og slett gå en tur i naturen, bestige en lokal topp og skue utover landskapet i ettermiddagssolen med musikk på øret er mye mer givende enn ekstreme spisegilder og 6 timer med xbox dag ut og dag inn...

Ha en fortsatt god sommer, gjør det mest ut av den mens den varer! :)

Lenke til kommentar
Hvor mye putter dere i en jonas? selv tar jeg ca 0,5-0,7g

6580315[/snapback]

Shit og pot kommer i mange sorter, alt fra sakene som tvilsomme mørke menn selger under bruer ved akerselva til de mest potente og nydelige buds som har fått mye stell og kjærlighet fra en hjemmegroer med grønne fingre...

Det viktigste for meg er at jeg røyker passe mye avhengig av situasjon og hva man har for hånden... Jeg synes å ikke overdrive mengden som regel er det beste, da stagnerer man ikke helt og blir sittende som en sekk med poteter. Det å gjøre noe, være i aktivitet, møte mennesker, spille et brettspill på en kafe, se en konsert eller rett og slett gå en tur i naturen, bestige en lokal topp og skue utover landskapet i ettermiddagssolen med musikk på øret er mye mer givende enn ekstreme spisegilder og 6 timer med xbox dag ut og dag inn...

Ha en fortsatt god sommer, gjør det mest ut av den mens den varer! :)

6581821[/snapback]

yea, må si meg enig med Sneaker'n her.

Samtidig så er det viktig å huske på at det ikke går ann å ha en standard skala på hvor mye du røyker om gangen. Er det prima hasj, så skal en 0.2'er være nok til ett godt feng, men den morningsen du vanligvis får på gata må du nok opp rundt 0.5 og oppover, avhengig av hvor innrøyka du er.

Lenke til kommentar

Vill anbefale å lese dette--->; http://knut.schroder.googlepages.com/hasjlektoren

Det viser jo litt om almenkunskapen til folk\myndighetene....

Og hvordan di takler ting som di ser som et problem...

Og her er noen linker som viser hva media sa om saken.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=41691

http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/03/24/73648.html

http://www.dagbladet.no/nyheter/1999/01/08/152597.html

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3613

http://www.radiotromso.no/les/3119.html

:hm:

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Vill anbefale å lese dette--->; http://knut.schroder.googlepages.com/hasjlektoren

Det viser jo litt om almenkunskapen til folk\myndighetene....

Og hvordan di takler ting som di ser som et problem...

6585514[/snapback]

Herre jemini, leste nettopp gjennom hele historien og vet ikke egentlig helt hva jeg skal si. Det er en utrolig historie, og morsomt hvor engasjert jeg plutselig følte meg. Dagens lovgining og synet på marihuana som politiet via skolesystemet gir barn er helt ubeskrivelig fjernt.

Lenke til kommentar

Denne tråden har da blitt bare tull. Det har jo blitt en røyketråd. Legg merke til hvem som faktisk poster her. Helt utrolig at tråden har blitt så lang uten å blitt stengt etter så mye off-topic som det har vært her. Hvem bryr seg om hvor mye man må blande i kaker osv, det bli jo helt feil fokus og har ingenting med politikk og samfunn å gjøre. Nei, dette blir bare tull i min mening og fjerner fokuset på det saklige og gode med legalisering eller avkriminalisering. Det handler ikke om å røyke masse og bli skev i flere dager. Det blir seriøst bare fjortis og umodent og har ingenting i en diskusjon å gjøre.

Edit: Kanskje litt streng nå, men f*en, blir bare så provosert.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
er mye mer givende enn ekstreme spisegilder og 6 timer med xbox dag ut og dag inn...

Veldig enig, men ringer en kompis og inviterer på pizza og GTA san andreas, fuck yeah, im there :yes:

Men blir lei av det og, er aller kjekkest å være i aktivitet når man er fjern.

raziel; Greit med litt offtopic IMO, har jo diskutert det samme over 100 sider nå. Å dele røykeopplevelser o.l er vell ok det?

Lenke til kommentar
Denne tråden har da blitt bare tull. Det har jo blitt en røyketråd. Legg merke til hvem som faktisk poster her. Helt utrolig at tråden har blitt så lang uten å blitt stengt etter så mye off-topic som det har vært her. Hvem bryr seg om hvor mye man må blande i kaker osv, det bli jo helt feil fokus og har ingenting med politikk og samfunn å gjøre. Nei, dette blir bare tull i min mening og fjerner fokuset på det saklige og gode med legalisering eller avkriminalisering. Det handler ikke om å røyke masse og bli skev i flere dager. Det blir seriøst bare fjortis og umodent og har ingenting i en diskusjon å gjøre.

Edit: Kanskje litt streng nå, men f*en, blir bare så provosert.

6588008[/snapback]

Amen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...