xIncubusx Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Heisann! Jeg er interessert i å se dvdfilmer jeg har på datamaskinen (legale sådan) på tv'n. Per dags dato bruker jeg svideokabler, og audiokabler, som så strekkes over gulvet, og som må ryddes vekk for hver gang. Nå har jeg sett meg lei på dette, og ønsker å overføre signalene trådløst istedet. Jeg har ikke tenkt å svi av noe særlig mye på dette, og har en gang sett på de som Thrust leverer (og som er billige). Det de leverer er en grei trådløs signalboks, som kobles til scartkontakten. I det siste så har jeg også fått nyssen i disse MediaSenterene. D-link har en sådan, men den koster flesket. Så derfor kjære lesere, ønsker jeg hjelp. Hva vil dere anbefale en stakkar? Mine øsnker er da som følger: - Det MÅ være trådløs overføring av både bilde og lyd, og helst uten særlig tap av kvalitet. - Det hadde vært kult med et type mediacenter der alle filmer/musikk e.l. hadde vært samlet, MEN om noen vet om et type software til pc'en som kan gjøre lignende nytte, så ja takk. Uansett er ikke dette veldig nødvendig. -Pris må være overkommelig (over 1500 er ikke overkommelig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå