Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva heter slik enkelte ex-storrøykere bruker?

Bluebeans

Anbefalte innlegg

Hva heter den elektroniske saken enkelte ex-storrøykere putter mot halsen for å kunne snakke? Brukes vel av personer med kreft av et eller annet slag så vidt jeg vet.

Ble brukt en slik i Team Antonsen.

Er slike saker tilgjengelig for allmnnheten?

Takker for eventuelle nyttige svar :)

Endret av RuneM-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det en slags mikrofon for folk som har ødelagt stemmen pga overdreven røyking? Husker jeg har sett sånn jeg også på ungd.skolen, var en ex-storrøyker som dro rundt på skoler og holdt foredrag om røyking og konsekvenser, han brukte et slikt apparat som du tenker på, tror jeg. Disse fåes vel gjennom leger etc?

Lenke til kommentar
Er ikke det en slags mikrofon for folk som har ødelagt stemmen pga overdreven røyking? Husker jeg har sett sånn jeg også på ungd.skolen, var en ex-storrøyker som dro rundt på skoler og holdt foredrag om røyking og konsekvenser, han brukte et slikt apparat som du tenker på, tror jeg. Disse fåes vel gjennom leger etc?

5420994[/snapback]

Er ikke en mikrofon men en slags vibrerende greie som gjør at stemmebåndet kan igjen avgi lyd....det aller enkelste er vel å stikke på kondomeriet å kjøpe den kraftisgste greia de har....du er ute etter korte svingniger for å få mest lyd ut av stemmebåndet.. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...