Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hull/bulk I gulvet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud da. Ikke hør på vaktmesteren idet hele tatt. Si til han at om det virkelig vil komme seg på 60.000,- så skal du ha det skriftlig fra en fagmann. Sånn er det og sånn skal det være. Men du bør virkelig slutte å gjøre sånt idet hele tatt. Det er ikke særlig lurt.

 

På skolen jeg jobber på var det noen elever som lekte i gangen og han ene dyttet den andre i veggen så hele ryggen brøt gjennom gipsen og det ble det schvære hullet! De sa ifra selv og fikk en klapp på skulderen og måtte betale bittelitt for den lille biten gips som måtte legges over igjen. Ikke snakk om å bytte ut hele veggen! :!:

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Hehe, skulle gjerne tatt bilde av hullet.

 

Idag fannt jeg ut at det var veldig mange hul bortover I gangen, kjempe hull, mange var lappa igjen. Det var ett sted I musikk rommet hvor nesten hele gulvet var rivd opp. Jeg blir sur når jeg tenker på at han sier at jeg må erstatte hele gølve, når jeg ikke kan lappe igjen som det er gjort andre steder. Plus at det er hull I gulvet rundt nesten hele skolen. som har vært der I flere år og aldri blitt gjort noe med. (Det er hull i lamonium eller hva søren det heter jeg snakker om.)

Endret av CapsAdmin
Lenke til kommentar

Ikke betal noe som helst om det var et uhell. Slik burde skolen dekke. Og desuten! 60000! har de ikke forsikring? tulling den vaktmestern. Jeg måtte liksom erstate et skap for en tusenlapp jeg og en annen knuste på skolen. Men hørte aldri noe fra de. Men vis det var et uhell så er det et uhell og det kan skje alle.

Lenke til kommentar
Ikke kjøp noe som helst før du får ei regning eller noe slikt.. har ødelagt endel ting på de to skolene jeg har gått på (For det meste uhell), ingenting jeg har betalt for iallefall..

5427002[/snapback]

 

Hæhæ, det vet vel både jeg og du er bare piss? (uhell-biten altså :p)

Lenke til kommentar

På skolen jeg jobber på var det noen elever som lekte i gangen og han ene dyttet den andre i veggen så hele ryggen brøt gjennom gipsen og det ble det schvære hullet! De sa ifra selv og fikk en klapp på skulderen og måtte betale bittelitt for den lille biten gips som måtte legges over igjen. Ikke snakk om å bytte ut hele veggen!  :!:

5430858[/snapback]

 

Om en skole ikke tåler såpass eller at platingen er så dårlig utført så burde man _fått_ betalt for å klare det...

 

Den dagen din sønn/datter skader seg på en skole så er det svært gode muligheter for at skolen ikke har forsikringene sine i orden (dette er ikke noe tull); det er dårlig gjort det!

Så skole/kommune bør ofte holde kjeft om uansvarlige handlinger etc.

 

Uhell skjer, unger/tenåringer slåss litt, noen tyr til unødvendigt herverk, men det skal ganske mye til før man faktisk klarer å dømme foreldere til å betale for slike skader.

 

Herværk osv. er dumt/kjipt osv. men slikt man bør ta høyde for i en skole.

Lenke til kommentar

Vaktmestere sier (ofte) slikt for å skremme.

Da kompissen min prøvde å dirke opp en lås på skolen og satte en bit ståltrå fast i låsen mente vaktmesteren at han måtte erstatte deen med en lås på 500kr

vi fant samme låsen på clas ohlson samme dag til 30kr :p

 

EDIT: glemte noen ord i en setning...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...