SKAÐI Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har skulle betalt litt av hvert men har adri blitt no til det... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg ble truet med at jeg måtte spleise med to kompiser på en metalldør pluss en sånn dørlukker som sitter i oppi hjørnet på døren.. Bare fordi de hadde kappløp rundt i 2 klasserom igjennom døren, og jeg tok tiden de klarte å ødelegge den greia på et hvis x] Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Kjøp en tube silikon og en tubepistol og press gørra ned i hullet. Funker sikkert en stund Endret 12. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Ikke kjøp noe som helst før du får ei regning eller noe slikt.. har ødelagt endel ting på de to skolene jeg har gått på (For det meste uhell), ingenting jeg har betalt for iallefall.. Endret 12. januar 2006 av christer-R Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vaktmesteren vil bare skremme deg, ikke hør på den u-utdannede mannen. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 [ironi] Jeg synest du burde betale de 60.00kr. [/ironi] Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Herregud da. Ikke hør på vaktmesteren idet hele tatt. Si til han at om det virkelig vil komme seg på 60.000,- så skal du ha det skriftlig fra en fagmann. Sånn er det og sånn skal det være. Men du bør virkelig slutte å gjøre sånt idet hele tatt. Det er ikke særlig lurt. På skolen jeg jobber på var det noen elever som lekte i gangen og han ene dyttet den andre i veggen så hele ryggen brøt gjennom gipsen og det ble det schvære hullet! De sa ifra selv og fikk en klapp på skulderen og måtte betale bittelitt for den lille biten gips som måtte legges over igjen. Ikke snakk om å bytte ut hele veggen! :!: Endret 13. januar 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hehe, skulle gjerne tatt bilde av hullet. Idag fannt jeg ut at det var veldig mange hul bortover I gangen, kjempe hull, mange var lappa igjen. Det var ett sted I musikk rommet hvor nesten hele gulvet var rivd opp. Jeg blir sur når jeg tenker på at han sier at jeg må erstatte hele gølve, når jeg ikke kan lappe igjen som det er gjort andre steder. Plus at det er hull I gulvet rundt nesten hele skolen. som har vært der I flere år og aldri blitt gjort noe med. (Det er hull i lamonium eller hva søren det heter jeg snakker om.) Endret 13. januar 2006 av CapsAdmin Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du kan jo putte en stol/bord over hullet og late som ingenting? Lenke til kommentar
runela Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke betal noe som helst om det var et uhell. Slik burde skolen dekke. Og desuten! 60000! har de ikke forsikring? tulling den vaktmestern. Jeg måtte liksom erstate et skap for en tusenlapp jeg og en annen knuste på skolen. Men hørte aldri noe fra de. Men vis det var et uhell så er det et uhell og det kan skje alle. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke kjøp noe som helst før du får ei regning eller noe slikt.. har ødelagt endel ting på de to skolene jeg har gått på (For det meste uhell), ingenting jeg har betalt for iallefall.. 5427002[/snapback] Hæhæ, det vet vel både jeg og du er bare piss? (uhell-biten altså ) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) ****Slettet**** ************* Endret 14. januar 2006 av superseven Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg glemmte også å si: Jeg så nærmere på dette såkalte "Hullet" og fannt ut at det ikke var noe hull. det var en liten dyp bulk på circa litt over en kvart cm Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 altså, var vaktmesteren stein eller noe ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Må nok ha vært det. Du skal ikke betale noe sånt for et uhell. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 På skolen jeg jobber på var det noen elever som lekte i gangen og han ene dyttet den andre i veggen så hele ryggen brøt gjennom gipsen og det ble det schvære hullet! De sa ifra selv og fikk en klapp på skulderen og måtte betale bittelitt for den lille biten gips som måtte legges over igjen. Ikke snakk om å bytte ut hele veggen! :!: 5430858[/snapback] Om en skole ikke tåler såpass eller at platingen er så dårlig utført så burde man _fått_ betalt for å klare det... Den dagen din sønn/datter skader seg på en skole så er det svært gode muligheter for at skolen ikke har forsikringene sine i orden (dette er ikke noe tull); det er dårlig gjort det! Så skole/kommune bør ofte holde kjeft om uansvarlige handlinger etc. Uhell skjer, unger/tenåringer slåss litt, noen tyr til unødvendigt herverk, men det skal ganske mye til før man faktisk klarer å dømme foreldere til å betale for slike skader. Herværk osv. er dumt/kjipt osv. men slikt man bør ta høyde for i en skole. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Annmeld skolen for svindligsforsjøk Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Annmeld skolen for svindligsforsjøk 5439927[/snapback] Hehe, hadde vært jævlig bra om de hadde fått en bot ellerno Lenke til kommentar
simes Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes vaktmesteren har god sans for humor jeg, men det gjør visst ingen andre her. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Vaktmestere sier (ofte) slikt for å skremme. Da kompissen min prøvde å dirke opp en lås på skolen og satte en bit ståltrå fast i låsen mente vaktmesteren at han måtte erstatte deen med en lås på 500kr vi fant samme låsen på clas ohlson samme dag til 30kr EDIT: glemte noen ord i en setning... Endret 15. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå