Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hull/bulk I gulvet


Anbefalte innlegg

På skolen, idag, klarte jeg å lage ett lite hull i gulvet. Kanskje man for plassert en nål inne i det? Men. Vaktmesteren sier jeg må erstatte hele gulvet. Han sa det kom på 60 000. Som kanskje er litt mye? Jeg ville foreslå å fylle igjen hullet. Men jeg vet ikke å hva som kommer til å skje. En ting er sikker, jeg/foreldrene mine skal ikke gi noen penger til denne skolen. Det er så mange andre skader de ikke bryr seg om der. Uansett, hvis jeg hadde gitt 60 000 ville de aldri ha reparert det gulvet. Jeg tror de ville brukt pengene på noe annet. (Skolen vår er veldig, veldig fattig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha gjort noe grovt siden skolen ber deg om å erstatte for skaden..

5420997[/snapback]

Det er sånn at hvis jeg har gjort no galt en gang, så for jeg skylda for alt som skjer. Jeg var litt "drit i skolen" det første året og gjorde en del rampe streker. Men nå har jeg forbedra meg sikkelig, har ikke gjort noe møkk på 1 år.

 

Hvordan klarte du lage det hullet? Antar at størrelsen på hullet har ca 3-4cm i diameter siden du nevnte at en nål får plass?

5420906[/snapback]

Mindre en det. under 1 cm i diameter. Kanksje en kvart cm.

Lenke til kommentar

Ja...at herr "jegjobbersomvaktemsterogikkesnekker" kommer med et annbud på 60k, gir jo et klart bilde på hva fyren har godt inblikk i hva det koster å legge et nytt gulv fordi det er så MYE enklere enn å tette hullet med husfiks eller noe annent.... :ermm:

 

Hvis skolen faktisk foreslår å bytte hele dritten og sender deg regningeng. ta kontakt med en snekker å få han til å¨tette hullet istedenfor....hva slags gulv er det? linolium? hvor dypt er det? :hmm:

 

Edit...skriveleifs

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Ja...at herr "jegjobbersomvaktemsterogikkesnekker"  kommer med et annbud på 60k, gir jo et klart bilde på hva fyren har godt inblikk i hva det koster å legge et nytt gulv fordi det er så MYE enklere enn å tette hullet med husfiks eller noe annent.... :ermm:

 

Hvis skolen faktisk foreslår å bytte hele dritten og sender deg regningeng. ta kontakt med en snekker å få han til å¨tette hullet istedenfor....hva slags gulv er det? linolium? hvor dypt er det? :hmm:

 

Edit...skriveleifs

5421332[/snapback]

Linolium har jeg aldri hørt om. Det er sånn plastikk gulv eller no. Det går sikkert fint an og tette hullet. Hullet er ikke dypt. Er ikke sikker på om det er no hull heller. Det stikker ihværtfall [stave feil?] en kjæramik bit nedi gulvet. Men den er ikke stor.

Endret av CapsAdmin
Lenke til kommentar
Du må ha gjort noe grovt siden skolen ber deg om å erstatte for skaden..

5420997[/snapback]

Det er sånn at hvis jeg har gjort no galt en gang, så for jeg skylda for alt som skjer. Jeg var litt "drit i skolen" det første året og gjorde en del rampe streker. Men nå har jeg forbedra meg sikkelig, har ikke gjort noe møkk på 1 år.

5421294[/snapback]

 

 

Hvis det ikke er din skyld, så ikke bry deg om å fikse det!

 

Det var vel flere som så at det ikke var du som gjorde det vel ?

Lenke til kommentar
Linolium har jeg aldri hørt om. Det er sånn plastikk gulv eller no. Det går sikkert fint an og tette hullet. Hullet er ikke dypt. Er ikke sikker på om det er no hull heller. Det stikker ihværtfall [stave feil?] en kjæramik bit nedi gulvet. Men den er ikke stor.

5421497[/snapback]

Det er nok linoleum du beskriver. 60 000 hørtes mye ut gitt... de legges jo som ruller. I værste fall er det vel mulig å fjerne en av "strimlene" og replace denne. Det er jo egentlig bare å fylle det igjen for en form for fugemasse...

Lenke til kommentar
Du må ha gjort noe grovt siden skolen ber deg om å erstatte for skaden..

5420997[/snapback]

Det er sånn at hvis jeg har gjort no galt en gang, så for jeg skylda for alt som skjer. Jeg var litt "drit i skolen" det første året og gjorde en del rampe streker. Men nå har jeg forbedra meg sikkelig, har ikke gjort noe møkk på 1 år.

5421294[/snapback]

 

 

Hvis det ikke er din skyld, så ikke bry deg om å fikse det!

 

Det var vel flere som så at det ikke var du som gjorde det vel ?

5421759[/snapback]

Læreren var der, så det hjelper ikke å lyve. :!:

Lenke til kommentar
På skolen, idag, klarte jeg å lage ett lite hull i gulvet. Kanskje man for plassert en nål inne i det? Men. Vaktmesteren sier jeg må erstatte hele gulvet. Han sa det kom på 60 000. Som kanskje er litt mye? Jeg ville foreslå å fylle igjen hullet. Men jeg vet ikke å hva som kommer til å skje. En ting er sikker, jeg/foreldrene mine skal ikke gi noen penger til denne skolen. Det er så mange andre skader de ikke bryr seg om der. Uansett, hvis jeg hadde gitt 60 000 ville de aldri ha reparert det gulvet. Jeg tror de ville brukt pengene på noe annet. (Skolen vår er veldig, veldig fattig)

5420501[/snapback]

 

 

Et par nuller for mye kanskje. Hvis skolen er som skoler flest, er ikke gulvet plettfritt fra før av. Dessuten er det vel slik at foreldre maks skal betale 5k til skolen for skader elns.

Lenke til kommentar
På skolen, idag, klarte jeg å lage ett lite hull i gulvet. Kanskje man for plassert en nål inne i det? Men. Vaktmesteren sier jeg må erstatte hele gulvet. Han sa det kom på 60 000. Som kanskje er litt mye? Jeg ville foreslå å fylle igjen hullet. Men jeg vet ikke å hva som kommer til å skje. En ting er sikker, jeg/foreldrene mine skal ikke gi noen penger til denne skolen. Det er så mange andre skader de ikke bryr seg om der. Uansett, hvis jeg hadde gitt 60 000 ville de aldri ha reparert det gulvet. Jeg tror de ville brukt pengene på noe annet. (Skolen vår er veldig, veldig fattig)

5420501[/snapback]

 

Et par nuller for mye kanskje. Hvis skolen er som skoler flest, er ikke gulvet plettfritt fra før av. Dessuten er det vel slik at foreldre maks skal betale 5k til skolen for skader elns.

5422765[/snapback]

Vet ikke jeg, men vaktmesteren sa 60 000.

Lenke til kommentar
På skolen, idag, klarte jeg å lage ett lite hull i gulvet. Kanskje man for plassert en nål inne i det? Men. Vaktmesteren sier jeg må erstatte hele gulvet. Han sa det kom på 60 000. Som kanskje er litt mye? Jeg ville foreslå å fylle igjen hullet. Men jeg vet ikke å hva som kommer til å skje. En ting er sikker, jeg/foreldrene mine skal ikke gi noen penger til denne skolen. Det er så mange andre skader de ikke bryr seg om der. Uansett, hvis jeg hadde gitt 60 000 ville de aldri ha reparert det gulvet. Jeg tror de ville brukt pengene på noe annet. (Skolen vår er veldig, veldig fattig)

5420501[/snapback]

 

 

Et par nuller for mye kanskje. Hvis skolen er som skoler flest, er ikke gulvet plettfritt fra før av. Dessuten er det vel slik at foreldre maks skal betale 5k til skolen for skader elns.

5422765[/snapback]

 

Skal stemme det. Opptil 5000 kr :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...