ZanZel Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Heisann velkommen til animetråden 2006.. Denne tråden er for å gi oss anime-tittere et større inblikk i nye serier som kommer i 2006.. VEnnligst ikke diskuter eldre serier her! her kan vi diskutere de seriene som er nye i 06, og anbefale for andre hva som er bra og se! Her er et par serier som i hvertfall jeg skal få med meg dette året! Tsubasa Chronicle - kommer med en ny 26ep fortsettelse i år .hack//G.U. - Fortsettelse på hack serien.. må jo se på denne Kido Senshi Z Gundam III - Hoshi no Kodo wa Ai - - En gundam film! et must see for gundam intresserte! School Rumble 2 - Ellevill fortsettelse på SR.. Denne skal jeg helt klart få med meg! Tactical Roar - En sci/fi/katastrofe serie.. har hørt at denne skal være bra! Endret 11. februar 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
goggys Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Glimerende med en ny School Rumble sesong. Synes den første sluttet litt for brått, så dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nyheter er jeg ikke sikker på, men iløpet av året skal jeg ha en dugelig dose med Ichigo 100% og Bleach. Må vente litt med Bleach til jeg har utvida harddiskplassen litt, men er allerede godt igang med Ichigo 100% Får se om jeg skal sjekke ut One Piece og.. Naruto skal jeg seff fortsette å se på Blir sikkert noen flere og etterhvert.. God nok info? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 ikke egentlig siden du bare nevnte gamle serier... de vet alle om.. prøver å opplyse om _nye_ serier!! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ah, sorry Catcha ikke helt spørsmålet ditt da Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmm, trur eg skal sjå "Hellsing OVA" som kommer i år. Tenker og eg skal sjå "Witchblade", litt merkelig at dei lager anime utav ein amerikansk tegneserie(var ekte serie og film i tillegg). Men det er samme firma som Ragnarok The Animation, Last EXILE, Full Metal Panic! og Hellsing. "Fate/stay night" kan vere ein vere ein serie eg går etter. Men er ikkje sikker på denne Men eg leiter for øyeblikket etter noko nytt(og bra). Og kommer nok til å fortsette å sjå Bleach og Naruto(gleder meg til dei slutter med fillers). Ellers kan eg jo anbefale gamle seier som: Last EXILE, Fullmetal Alchemist, Hellsing, Furi Kuri( a.k.a. Fooly Cooly, a.k.a. FCLC) og Full Metal Panic(har høyrt at andre sesong er enda bedre men har enda ikkje sett den enda) Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ellers kan eg jo anbefale gamle seier som: Last EXILE, Fullmetal Alchemist, Hellsing, Furi Kuri( a.k.a. Fooly Cooly, a.k.a. FCLC) og Full Metal Panic(har høyrt at andre sesong er enda bedre men har enda ikkje sett den enda) 5428217[/snapback] Har Full metal panic 2 sesonger?! kan noen fortelle meg hva den heter? Eventuel link til info om serien? Har nettopp sett sesong 1, og jeg elsket den. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Full Metal Panic! Full Metal Panic? Fumoffu! Full Metal Panic! The Second Raid ok.. nå er det nok snakk om gamle serier!! forstått!! Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Vel info om det fant eg her. Edit: Forstått, men eg nevnte serier som kommer ut i 2006 og Endret 12. januar 2006 av DemonHunter Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Foreløpig vet jeg at jeg skal se Oh My Goddess sesong 2 Kashimashi ~ Girl meets Girl virka litt morsom, første episode ligger ute i dag, tenker jeg tar den ned. Ellers har jeg noe fra i fjor og en del eldre ting jeg skal se. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ser på Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora en ganske bra dramaserie, er dog bare på 6 episoder, men virker lovende (har sett 3 til nå) Yomigaeru Sora - Rescue Wings ser jeg også på, men det har bare kommet ut 1 episode hittil, subbingen går tregt. Er også en dramaserie, men kan ikke si så mye enda, må se mer. Kashimasi virker morsom, men den er også i oppstartsfasen så hvem vet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Har begynt på to nye serier som begge virker ganske gode - Mushishi og Noein. Spesielt sistnevnte er gøy. Bra stemning, god musikk og veldig spennende. Ellers kommer jeg til å begynne på Naruto og Bleach igjen når fillerene er ferdig. Hellsing OVA'en kommer jeg også selvfølgelig til å se. Og for de som ikke har sett Monster ennå, gjør det nå! Du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Hellsing ultimate ova! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå