Fjøslukt Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei.. Snakket med en datakar som mente at det går an å klokke min Celeron D 2,4Ghz, men innstillingene i BIOS står locked. Han sa da at det kan være en mulighet å fjerne et spesielt ben på prosessoren, så vil det kanskje fungere. Er det guider om dette på nettet, eller noen som har prøvd det? Frank Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei. Fortell litt mer om hva slags hardware du har. Det spørs nemlig veldig hva slags hovedkort du har. Har du en ferdigmaskin fra en av de "store" ferdigmaskinleverandørene, tror jeg det kan bli vanskelig for deg. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ser mange har klart å overklokke de en del men har ikke hørt at de fjerner en pin for det, skal være i biosen din et sted. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ser mange har klart å overklokke de en del men har ikke hørt at de fjerner en pin for det, skal være i biosen din et sted. 5420422[/snapback] Har en ASUS T2-R Deluxe en sånn litt stor barebone.. Hovedkortet er ASUS P4R8T. Har tatt en screenshot av Biosen og den ser dere her: http://home.no/laminatkabinett/bios.JPG Problemet mitt er at jeg ikke får velge noe der, akkurat som om det er låst. Er ikke det en måte å fikse? Frank Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ingen flere som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du kan prøve å laste ned clock.gen. Jeg er litt usikker på om HK ditt er støtta, men er bare til å sjekke Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Har ikke fått clockgen til. Sikekrt fordi det ikke støtter hovedkortet. Men er det noen som har hørt det om å fjerne pins på CPU'en for så å få klokket CPU'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå