Jonhoo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) For og være HELT ærlig, så HATER jeg Piczo! Det er bare for FjortisF**ner som TROR de kan mekke hjemmeside! En venn kom til meg og sa Vil du at jeg skal fikse en skiikkelig kul hjemmesie til deg? Jeg spør ham: er det Piczo? Neeiida Så kom vi hjem til meg da, så så jeg det kom i web browseren (han brukte IE på toppen av det hele ) http://www.piczo.com Så viste han meg sin sie www.dj-viper.piczo.com og sa den var BØS! Jeg ble lei meg! Fikk ut litt frustrasjon der, ja 6321290[/snapback] Å_herre_gud_! For en side! *Klikke nei til å legge til en eller annen fyr på MSN når jeg går inn på siden* Endret 16. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
glad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er 14 år og synes selv den pizco tingen er noe dritt, det er mye bedre og legge sjelen i notepad2 og få til noe bra enn den blike flash tingen der. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) her har jeg et eksempel på ei side : www.stiiineba.piczo.com HVA ER DETTE? :O forskjellige layouter, farger osv. jeg blir lei meg bare jeg ser slikt :s deres meninger? 5420347[/snapback] LOL, dette er jo en av de bedre piczo sidene jeg har sett (noe som sier litt om de andre sidene jeg har sett ). Endret 22. juni 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Den var jo forferdileig! :O Og bare det med at han hadde mørk rød skrift på svart bakgrunn var jo ille nok da, for ikke og snakke om alle java scriptene... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 det ser så sinnsykt stygt ut. tekst greier oppå bilder, stygge farger som ikke passer med hverandre... Lenke til kommentar
c-h-r-i-s Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Må dere gi dere og klage sånn. Er vel greit att det finnes ett sånt tilbud til den yngre generasjonen, og vil vel for noen være inspirasjon til og utvikle seg, og lage mer avanserte hjemmesider etter vært. [...] Og er vel ikke noen som tvinger dere til å gå inn på disse sidene heller. La dem leke seg litt, det lærer dem mye av. 5422275[/snapback] word! Teit og henge seg opp i dette.. Liker dere det ikke så la være å bruk tjenesten 5426860[/snapback] Helt enig, bare teit og henge seg så mye opp i det. For all del, hater virkelig slike sider selv. Blir oppgitt når venner av meg liksom skal lage webside, og alt de kommer opp med er et helvettes rot som ikke ser det minste ut. Blir nesten flau på deres veine. Men, gidder ikke sitte og hverken gå inn på slike sider, eller irritere meg over dem. QUOTE(LoS @ 12/01-2006 : 12:15) Folka lager jo ikke akkurat websiden til VG, men de lager en ubrukelig intern side som de og vennene kan se på, så om de er uoversiktelige, stygge, og alt det som følger med gjør jo ingenting så legge brukergruppen uansett aldri kommer til å bli stor. * De inneholder med andre ord likevel ganske elementer av websiden til VG? wink.gif Hehe... enig i den der du... synes ikke VG sin webside ser noe viderigere pen ut. Nesten så det kan minne om en wannabe rotewebside bare at den har en del litt mer avanserte funksjoner... bloggefunksjonen demmers ser mye bedre ut en websiden. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Piczo er for fjorttiser som ser på det som en bra løsning å lage en slik hjemmeside siden det er enkelt og gratis. Det jeg synes suger med det er alle tåpelige bildene og tekstene. Det suger. Og de har ikke smak. Masse bilder hulter til bulter og masse kødd og tekst og frager som ikke passe i det heletatt. /drep Endret 10. juli 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan kan du si at alle ser like ut når de ikke gjør det? Og dessuten; INGEN jeg kjenner som har piczoside har noen gang påstått at de er proffe, eller at de kan alt om webdesign! -Jente, 13 5997160[/snapback] Jo, jeg vil påstå att alle sidene har samme preg.. Nei vel, heldig du da. Men samme det. lær dere HTML, folk kommer mye lengre med det en piczo. "Har du noen form for erfaring med webdesign/webkoding? -J jeg h lg fler sid på piczo, lizm" 5997196[/snapback] De er ungdommer som ikke sitter dagen lang foran en PC for å lere seg html. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 nders,27/04-2006 : 14:09]Hvordan kan du si at alle ser like ut når de ikke gjør det? Og dessuten; INGEN jeg kjenner som har piczoside har noen gang påstått at de er proffe, eller at de kan alt om webdesign! -Jente, 13 5997160[/snapback] Jo, jeg vil påstå att alle sidene har samme preg.. Nei vel, heldig du da. Men samme det. lær dere HTML, folk kommer mye lengre med det en piczo. "Har du noen form for erfaring med webdesign/webkoding? -J jeg h lg fler sid på piczo, lizm" 5997196[/snapback] De er ungdommer som ikke sitter dagen lang foran en PC for å lere seg html. 6464996[/snapback] Vel... Jeg er 13 og sitter mer på PC-en enn det som er sunt for meg. Driver en del med programmering, jeg.. Men jeg er ikke akkurat veldig flink, men jeg prøver i alle fall Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Den var jo forferdileig! :OOg bare det med at han hadde mørk rød skrift på svart bakgrunn var jo ille nok da, for ikke og snakke om alle java scriptene... 6358878[/snapback] sitter med FX (FF, firefox) og har en extension som gjør at javascript ikke slås på før jeg trykker det for hver enkelte side. (trenger aldri trykke 2 ganger på en side da). så er litt tryggere mot virus. MEn faen. skal han prøve å legge seg (eller noen) på msn'n min. Tror dere den gjør det. skal prøve så skal jeg skjelle han ut edit: chipmann: Jeg er 15 (snart 16) og jeg sitter en del på pc. (bor på landet though). Det er mye bedre å sitte å lære seg webdesign/koding, 3d og andre nyttige ting enn å game. Jeg prøver å lære meg noe, spesielt siden jeg begynner på media & kommunikasjon til høsten (hvis jeg kommer in). og da er det kjekt å kunne litt. Men prøv å lær deg det. jeg har holdt på i ca 7 dager med koding o.l. er ikke noe god edit 2: det er jo bare å trykke på vennelista så har du fullført denne tråden. sjekk grammatikkfeilene på denne siden. :!: edit 3: leif...( ja jeg veit ) Endret 12. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 syns piczo sidene blir litt 14is faktor iblant men får de som er nye på å lage hjemmesider kan jo dette være en fin start.. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Oisann... I forrige posten min glemte jeg å si at jeg HATER piczo. Jentene i klassen går rundt å sier : "Hei du, gå inn på sia mi å skriv i shoutboxen a'". Åååååhh! Så irritert jeg blir! Som noen andre sier så ser de også ned på vanlige sider. Noen som blir med å lage et virus som vi sender til piczo? for så å motta en bot på.... Vel jeg vet ikke... Et par millioner!!(sikkert mye mer) :!: :!: Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Fy faen hvor mye jeg HATER piczo! Det skal sies at jeg har usansynlig dårlig smak og er ikke god i html/css. Selv om jeg ikke er god med html og css setter jeg meg heller i NOTEPAD enn piczo. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Wow for en tråd med tapere Uthenging og greier. Hvor er admin når de trengs? Jaja. Litt trist å inse at d finnes folk som har bedre ting å gjøre en å sitte med notepad da eller? Det er ingenting i sin forstand som heter "dårlig" fargebruk osv. Syns de selv at det er fint så er vel det som telles. Siden gjør jo det den er laget for, fortelle og visefram. Med andre ord, dere kritiserer noen som spiser brødskive med ketchup og majones. Det er deres valg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Feil, det er noe som heter dårlig fargebruk, Zen. Hva om den røde mannen i gata plutselig ble malt blå, eller grønn, ville ikke det vært dårlig fargebruk? Og du trenger ikke rakke ned på oss som faktisk kan HTML. Jeg rapporterer ikke posten din. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Gudhjelpe dere er sære :!: Ler me i hjel! La vær å gå inn på piczo-sider da. Man kan jo disse smaken til fjortiser om det er web-sider eller klær for den saks skyld. "Lære seg HTML" opp og ned i mente, hvem sier piczo-brukere er det minste interessert i HTML? Er ikke alle som har den intressen. Hørte jeg noen si at de kunne holde seg unna hjemmesidelaging? Hvem er du til å bestemme det? Igjen, la vær å gå inn på piczo-sider. Nei, de skriver ikke perfekt norsk, hvem sier de vil? De skriver slik som de snakker. Er det noe særlig mindre ryggmargsirriterende å lese alle ordelingsfeilene deres? (ja, riktig, ordelingsfeil ikke orddelings feil). Hva som er pent er smak og behag. Du syns ikke rosa er fint, jeg syns ikke hvitt og marineblådt er spes interessant å se på. Sære mennesker! Man kan ikke bruke IE for det er "feil" i følge deres insnevrede wanna-be-cool-mening. Hva bryr det dere at folk bruker IE? OK, ikke så bra å designe en side slik at den kun ser bra ut i IE, men bortsett fra det.. Hadde aldri hørt om piczo før nå (ei heller er jeg 14), og ikke har jeg tenkt å lage hjemmeside der, men å klare å gnåle så mye om dårlig smak. HA HA. Smaken er som Korea. De brune cordfløyelbuksene dine er ikke spes fine de heller Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 *shnapp* 6505921[/snapback] Teoretisk sett, så blir vel du omtrent like sær når du skal snakke om at det "vi" ikke skal er å si hva andre ikke skal? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 PICZO = BLINKEHELVETE FOR FJORTISER SOM FAKTISK SER NED PÅ "VANLIGE" SIDER FORDI DE TROR AT WEBDESIGN ER SÅ LETT SOM PICZO!! DE TROR DE ER FLINKE FORDI DE MEKKER EI SIDE PÅ 10 MIN MED ROSA BLINKEBLINK!!! Det var dagens bitching. 5421319[/snapback] Sant. Var ei dame jeg kjenner som spurte om jeg hadde noen sommerjobb.. Sa jeg lagde noen websider og fikk litt penger for det. "Hva? Får man PENGER for å lage websider?!" Ho er godt vant med piczo. Lenke til kommentar
Fløffi Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 *shnapp* 6505921[/snapback] Teoretisk sett, så blir vel du omtrent like sær når du skal snakke om at det "vi" ikke skal er å si hva andre ikke skal? 6505931[/snapback] Ha'kke påstått jeg ikke er sær selv vettu Irriterer meg over en mengde ting. F.eks. at det står med fete typer over hele VG-forsiden at nå kommer sommeren, så er det kun snakk om østlandet, og at kun fotball er sport tydeligvis. Ja sikker tusen andre ting. Men å klare å engasjere seg SÅ mye om fjortisers smak enten det er det ene eller det andre får meg til å riste på hodet (og le) :!: Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 At du igjen greier å engasjere deg så mye over våres engasjement, burde vel få oss andre til å le også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg