Gå til innhold

Hva syns dere om slike piczo,freewebs editorer?

Anbefalte innlegg

Personlig syns jeg dette er noe crap. Folk klarer ikke å lage skikkelige sider her en gang, skulle tro det var ment for slike "fjortisser"

her har jeg et eksempel på ei side : www.stiiineba.piczo.com

HVA ER DETTE? :O

forskjellige layouter, farger osv. jeg blir lei meg bare jeg ser slikt :s

deres meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er tolv år, og de fleste i klassen, går rundt og spør om adressen til piczo-siden min. Jeg gidder da ikke ha en stygg piczo-side som ser omtrent lik ut, som alle de andre sine. Som nikkern sier, så ser de ned på "normale" sider. Jeg legger heller sjelen min i photoshop og notepad enn å ha en stygg piczo-side. Jeez.

EDIT; Se f.eks her. :nei:

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Jeg er tolv år, og de fleste i klassen, går rundt og spør om adressen til piczo-siden min. Jeg gidder da ikke ha en stygg piczo-side som ser omtrent lik ut, som alle de andre sine. Som nikkern sier, så ser de ned på "normale" sider. Jeg legger heller sjelen min i photoshop og notepad enn å ha en stygg piczo-side. Jeez.

Akkurat det samme gjelder meg. Alle reklamerer for siden i de utrolig teite fjortiz-nickene på MSN.. er lei jeg..

Lenke til kommentar

Jeg syns det er flott at det finnes slike tjenester for folk som ikke kan html osv, men jeg syns ikke de skal gjøre alt så lett at de ikke lærer html, design osv. De burde lære det av å bruke sidene spør du meg.

Men tanken er god, men de gjør det sånn at ingen lærer og da er det ingen nytte spør du meg.

Personlig ville jeg aldri brukt en sånn side. Alltid laget egne sider jeg.

Lenke til kommentar

Må dere gi dere og klage sånn. Er vel greit att det finnes ett sånt tilbud til den yngre generasjonen, og vil vel for noen være inspirasjon til og utvikle seg, og lage mer avanserte hjemmesider etter vært.

Jentungen på 9 her i huset sitter og storkoser seg med å laste opp bilder og leker seg. Hun har Office 2003 med Frontpage på maskinen sin men kan nok hende att nysgjerrigheten gjør att hun prøver seg på det etter vært.

Og er vel ikke noen som tvinger dere til å gå inn på disse sidene heller.

La dem leke seg litt, det lærer dem mye av.

Endret av Chevelle
Lenke til kommentar
Må dere gi dere og klage sånn. Er vel greit att det finnes ett sånt tilbud til den yngre generasjonen, og vil vel for noen være inspirasjon til og utvikle seg, og lage mer avanserte hjemmesider etter vært.

Jentungen på 9 her i huset sitter og storkoser seg med å laste opp bilder og leker seg. Hun har Office 2003 med Frontpage på maskinen sin men kan nok hende att nysgjerrigheten gjør att hun prøver seg på det etter vært.

Og er vel ikke noen som tvinger dere til å gå inn på disse sidene heller.

La dem leke seg litt, det lærer dem mye av.

5422275[/snapback]

Joa, sikkert, hvis de holder en lav profil.

Men nå er det slik at de værste fjortiss tilfellene jeg oppdager hvertfall,

er via folk som får tak i msn adressen min og spammer meg ned med adressen og kommentaren "Skriv i min G*BOK plzzz!!!!omg!111!!"

Hadde de holdt lav profil og brukt det som et "privat leketøy" hadde det vært greit,

men når de presser sidene sine på oss er det ikke rart vi reagerer.

Forresten; Må si jeg er imponert, av at en jente på ni år kan bruke Frontpage 2003 ;)

Brukte selv en stund på å lære det, for så å finne ut at det er bedre uten :p

Lenke til kommentar
Personlig syns jeg dette er noe crap. Folk klarer ikke å lage skikkelige sider her en gang, skulle tro det var ment for slike "fjortisser"

her har jeg et eksempel på ei side : www.stiiineba.piczo.com

HVA ER DETTE? :O

forskjellige layouter, farger osv. jeg blir lei meg bare jeg ser slikt :s

deres meninger?

5420347[/snapback]

Faen, jeg hater det!

Lenke til kommentar

Hvis folk har lyst til å lage sider der, skal ikke jeg hindre dem. :) Om man vil besøke dem, er opp til hver enkelt. Det går an å gi folk et tips om å lære seg HTML og CSS dersom de er interessert i webdesign, men jeg synes ikke man skal kritisere det å lage en webside på Piczo i seg selv.

Har flere venn(ind)er som har laget seg sider på Home.no. Dette er noe mer modne sider, men de er laget av en generator som hvem som helst kan lære på minutter. De var ikke interessert i å bruke lang tid på å lage en god side, og jeg forstår dem godt.

:)

Lenke til kommentar

søstra mi på 13 har fått seg en slik "blinkblink" side på funtigo.com. når det gjelder henne syns jeg bare det er småmorsomt, siden de er i den alderen, men når man begynner å bli eldre burde man skjønne hva som er stygt og hva som er pent, og lære seg html, flash eller iallefall dreamweaver og droppe gif animasjoner.

angående gif. har en venninne som lager sider på home.no. og jeg har bedt ho droppe det crapet, men hun nekter å innse at det er stygt. selv om jeg sier at profesjonelle webdesignere ler seg i hjel eller gremmes av slike sider.

så isteden begynner hun å disse min side. mer provoserendes kan det ikke bli!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...