Gå til innhold

Mobiltelefonens historie, og morsomme historier.

Anbefalte innlegg

Tjollahoppsann!

Jobber med en oppgave, skal skrive om kommunikasjon bland ungdom, før og nå. Og lurer da på om dere flittige mobiltelefon brukere har noen morosomme fakta, historier etc. om mobiler før og nå... Trenger litt tips og hint til dette. Gjerne hvordan du tror det vil påvirke verden fremover i tid også..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var den første i min omgangskrets som hadde mobiltelefon privat. Husker da Netcom åpnet for sending av SMS gratis i en testperiode. Tenkte jeg skulle prøve dette og jeg skulle derfor sende en SMS til en bekjent med Telenor (som ikke støttet SMS på den tiden). Etter å ha brukt noe som føltes som en halv time på å knote meg gjennom min aller første tekstmelding, tenkte jeg: "Dette kommer aldri til å slå an". :D

Jaja, så feil kan man ta... ;)

Endret av moskus
Lenke til kommentar

Hehe. husker da jeg fekk min første mobil. motorola cd160 kubbemobil med opptrekkbar antenne.

Ingenting var som når jeg tok den opp ifra lomma i klasserommet.

Da jeg måtte finne den største boka i ranselen for å sette opp på bordet. Bare for å dekke at jeg trykker på mobilen.

Men desverre så forstod læreren det til slutt at når jeg dro opp den store naturfagboka så var det for at jeg skulle trykke på mobilen :S

Endret av XeLix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...