Trono Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Er det noen som har noen bøker å anbefale til w2k adv server? Trenger en kom-i-gang bok e.l. som ikke er så alt for tunglest. ...Hvorfor skal DNS'n være så innihampen vaskelig å sette opp? :smile: Lenke til kommentar
Howie Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Admin911: Windows 2000 DNS&WINS er brukbar (...til DNS). Syns du det er vanskelig?? Du blir jo tvangsfora med wizards FFS Lenke til kommentar
Trono Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Hehe, ja, jeg synes det er vanskelig! :razz: Har prøvd å slette hele DNS oppsettet og sette det opp på nytt, uten at det hjalp. Gjør sikkert ett eller anna helt simpelt noe feil.. Resultatet er og blir det samme; 30 min for å starte opp maskinen og en event viewer full av kryptiske feilmeldinger :wink: Men når det gjelder boka så tenkte jeg mer noe i retning av "hvordan installere å sette opp w2k server fra scratch (for complete dummies)" [ Denne Melding var redigert av: Aqira på 2002-09-10 13:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå