Gå til innhold

MacBook og Windows?

Anbefalte innlegg

Min spådom er at vi snart kommer til å se WINE, Cedega og lignende komme til Mac OS X (for Intel) som de har på Linux.

5434889[/snapback]

Skal ikke si det for sikkert, men jeg mener å ha lest at Wine er totalt avhengig av linuxkjernen, så det trur jeg nok ikke kommer til å skje med det første.

5469689[/snapback]

Hvor dro du det utsagnet fra? Wine er da portet til flere platformer. Forøvrig holder Darwine på med en port.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, det var visst jeg som misforstod teksten. Det var visst X wine var avhengig av.

involved in porting WINE is huge, it is heavily tied into Linux (To the extent that it no longer runs on any of the BSD's), it is very heavily orientated towards X11. There was an effort to port it to BeOS a long time ago and they got so far but decided that until someone wrote a BeOS version of X11 it just wasn't feasible. That was a team of expereinced devs, no offence XBoxrulz but you are one inexperienced dev, you will get nowhere without being well versed in C/C++. The fact that you got stuck with the makefiles is a good indication of how far this will get

http://www.skyos.org/board/viewtopic.php?t...er=asc&start=15

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...