Straffa Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) når vi klarer diverse ting i et spill så får man poeng i profilen din som alle kan se. det jeg lurer på er at jeg ser at noen har 4000-5000 poeng allerede og da lurer jeg på følgende er det mulig og bruke cheats, koder for å få nødvendige achievement? eller vil du ikke få noe i det heletatt hvis du bruker cheats? hadde vært litt meningsløst hvis du får poeng når du har spilt gjennom og aktivert cheats Endret 11. januar 2006 av avanore Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Etter hva jeg vet om de spillene som finnes nå til 360 så har cheats lite å si på achievements. Med få unntak da: Ta PGR3 feks. Eneste du kan bruke cheats/hint til her er for å få vite hvilke biler du må kjøpe for å feks få Exotic car achievements... Og hva du må gjøre for å få photo achiement eller hva det heter. Hm, foresten er du kanskje inne på noe. Ta condemned. Finnes mange skjulte fugler og greier her som man får achievements for. Fant ikke alle da jeg spillte gjennom, men ser nå at man kan følge walktroughs som man finner på internett for å finne alle og at man da får achievements... Disse achievmentsene som man enkelt kan få av å følge "veiledninger" får man dog ikke såmye poeng for. Det man får poeng for er jo det som man må jobbe for å få! Feks i condemned å spille gjennom spillet uten å bruke annet enn slagvåpen... Eller å få gull/platinium i alle løp på PGR3... Dette lar seg ikke gjøre med juks, kun med personlige ferdigheter. Er det foresten så mye cheats ute å går til 360 spill? Det jeg har funnet etter å ha søkt er mest walktroughs... Amped 3 har en kode for å få fram alle akebrett osv, men det er jo ingen kode som man får veldig bruk for akkurat, er mest for moro. De du snakker om som har så mye poeng, ta å gå inn på profilen dems å se. Der står det hvilke achievents de har fått for hvert enkelt spill... Kan jo være de har spillt veldig mange spill og derfor har mange poeng? Er vel ca 1000 poeng for hvert spill man kan få... Det vil jo i teorien si at om man løser halvparten av achievmentsene i hvert spill så trenger man bare spille 8 spill for å ha 4000 poeng... Jaja, ble mye detta, men skrev bare det jeg tenkte.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det har mye med hva slags spill du spiller på til 360. Spiller du f.eks PDZ så vil det ta nokså lang tid før du klarer å fyre opp alle de 1000 poengene spillet lar deg åpne. Men med spill som King Kong og NFSMW så er det rimelig enkelt å scoore poengene, noe som ganske er så skjipt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Etter hva jeg vet om de spillene som finnes nå til 360 så har cheats lite å si på achievements. Med få unntak da:Ta PGR3 feks. Eneste du kan bruke cheats/hint til her er for å få vite hvilke biler du må kjøpe for å feks få Exotic car achievements... Og hva du må gjøre for å få photo achiement eller hva det heter. Hm, foresten er du kanskje inne på noe. Ta condemned. Finnes mange skjulte fugler og greier her som man får achievements for. Fant ikke alle da jeg spillte gjennom, men ser nå at man kan følge walktroughs som man finner på internett for å finne alle og at man da får achievements... Disse achievmentsene som man enkelt kan få av å følge "veiledninger" får man dog ikke såmye poeng for. Det man får poeng for er jo det som man må jobbe for å få! Feks i condemned å spille gjennom spillet uten å bruke annet enn slagvåpen... Eller å få gull/platinium i alle løp på PGR3... Dette lar seg ikke gjøre med juks, kun med personlige ferdigheter. Er det foresten så mye cheats ute å går til 360 spill? Det jeg har funnet etter å ha søkt er mest walktroughs... Amped 3 har en kode for å få fram alle akebrett osv, men det er jo ingen kode som man får veldig bruk for akkurat, er mest for moro. De du snakker om som har så mye poeng, ta å gå inn på profilen dems å se. Der står det hvilke achievents de har fått for hvert enkelt spill... Kan jo være de har spillt veldig mange spill og derfor har mange poeng? Er vel ca 1000 poeng for hvert spill man kan få... Det vil jo i teorien si at om man løser halvparten av achievmentsene i hvert spill så trenger man bare spille 8 spill for å ha 4000 poeng... Jaja, ble mye detta, men skrev bare det jeg tenkte.. 5420415[/snapback] jeg vet COD2 har cheats der du kan velge alle brettene. de ga ut koden fordi det var noe trøbbel med at savegames ble borte. så da er det bare å velge hard og spille siste brett så vips så har du fått poeng for spilt gjennom hard mode? Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Etter hva jeg vet om de spillene som finnes nå til 360 så har cheats lite å si på achievements. Med få unntak da:Ta PGR3 feks. Eneste du kan bruke cheats/hint til her er for å få vite hvilke biler du må kjøpe for å feks få Exotic car achievements... Og hva du må gjøre for å få photo achiement eller hva det heter. Hm, foresten er du kanskje inne på noe. Ta condemned. Finnes mange skjulte fugler og greier her som man får achievements for. Fant ikke alle da jeg spillte gjennom, men ser nå at man kan følge walktroughs som man finner på internett for å finne alle og at man da får achievements... Disse achievmentsene som man enkelt kan få av å følge "veiledninger" får man dog ikke såmye poeng for. Det man får poeng for er jo det som man må jobbe for å få! Feks i condemned å spille gjennom spillet uten å bruke annet enn slagvåpen... Eller å få gull/platinium i alle løp på PGR3... Dette lar seg ikke gjøre med juks, kun med personlige ferdigheter. Er det foresten så mye cheats ute å går til 360 spill? Det jeg har funnet etter å ha søkt er mest walktroughs... Amped 3 har en kode for å få fram alle akebrett osv, men det er jo ingen kode som man får veldig bruk for akkurat, er mest for moro. De du snakker om som har så mye poeng, ta å gå inn på profilen dems å se. Der står det hvilke achievents de har fått for hvert enkelt spill... Kan jo være de har spillt veldig mange spill og derfor har mange poeng? Er vel ca 1000 poeng for hvert spill man kan få... Det vil jo i teorien si at om man løser halvparten av achievmentsene i hvert spill så trenger man bare spille 8 spill for å ha 4000 poeng... Jaja, ble mye detta, men skrev bare det jeg tenkte.. 5420415[/snapback] jeg vet COD2 har cheats der du kan velge alle brettene. de ga ut koden fordi det var noe trøbbel med at savegames ble borte. så da er det bare å velge hard og spille siste brett så vips så har du fått poeng for spilt gjennom hard mode? 5420519[/snapback] DET er jo rett og slett latterlig da av produsenten! Eh, slike feil håper jeg de får retta snart som faen... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg vet COD2 har cheats der du kan velge alle brettene. de ga ut koden fordi det var noe trøbbel med at savegames ble borte. så da er det bare å velge hard og spille siste brett så vips så har du fått poeng for spilt gjennom hard mode? 5420519[/snapback] Er jo mulig det der funker for Hard, men ikke for Veteran for der må du spille gjennom vert eneste brett og får achievement for hvert enkelt. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Er en virkelig kjip og har mye ekstra fritid, så kan en lett få mange av achievementene i PDZ. Det jeg ser mange skriver de har gjort er å plugge i en ekstra kontroll og spille mot en stillestående spiller offline og gjøre de forskjellige målene. f.eks 10 headshots 100 headshots, capture the flag osv osv. Disse achievementsene er igrunn ment bare for at folk får de etterhvert som de spiller. Syns det tar vekk litt av gleden ved å gjøre det på den måten. Så hører jeg om en exploit/bug som gjør ting enklere så pleier jeg sjelden å gjøre det, ihvertfall ikke første gangen gjennom spillet. Jeg fant forresten en bug i Classic mode på Tony Hawk som gjorde ting hysterisk enkelt å nå mange av målene som var satt. Tror brettet heter Mall og så er det en plass på brettet hvor det er et måneformet rom med ramper på alle veggene...og dersom du skater opp den første rampen til venstre når du kommer inn der så er du nesten sikret å henge deg fast i veggen. Det som er buggen er at mens du henger der så teller det som at du henger i luften og du kan gjøre en eviglang kombo mens du henger der. Jeg gadd å få til ca 3 millioner på en combo eller noe slikt, og måten jeg kom meg ned på var å trykke på begge triggerene sånn at du går av brettet, da hoppet han ned fra veggen uten miste komboen. Kjipt at det var en så stor exploit i spillet, og jeg håper de patcher den vekk snart da. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 når vi klarer diverse ting i et spill så får man poeng i profilen din som alle kan se. det jeg lurer på er at jeg ser at noen har 4000-5000 poeng allerede og da lurer jeg på følgende er det mulig og bruke cheats, koder for å få nødvendige achievement? eller vil du ikke få noe i det heletatt hvis du bruker cheats? hadde vært litt meningsløst hvis du får poeng når du har spilt gjennom og aktivert cheats 5420229[/snapback] jeg har også sett mange amerikanere som har 4000 G osv. Men husk, de finnes mange syke folk der ute som bare sitter å spiller hele tiden. 4000 G er ikke så vanskelig å oppnå på en måned sikkert, hvis man spiller 24/7. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er ikke så vanskelig å få stor gamescore. Det spørs litt på hva slags spill du spiller. Jeg hadde rundt 300 i GS etter å runnet COD2 pluss litt fra andre spill. Men så kjøpte jeg meg fifa og spilte i ca 3timer, så hadde jeg brått litt over 1000 i GS! det er veldig lett å få mye GS fra sportspill som FIFA, NFL, NBA og NHL tror jeg! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei, det er ikke så vanskelig å få stor gamescore. Det spørs litt på hva slags spill du spiller. Jeg hadde rundt 300 i GS etter å runnet COD2 pluss litt fra andre spill. Men så kjøpte jeg meg fifa og spilte i ca 3timer, så hadde jeg brått litt over 1000 i GS! det er veldig lett å få mye GS fra sportspill som FIFA, NFL, NBA og NHL tror jeg! 5422074[/snapback] EA og Ubisoft kaster jo gamerscore på deg. Det tar vekk litt av morroa med det systemet syns jeg, gjør det litt ubalansert. Men uansett har det jo ingen innvirkning bortsett fra brife faktor, og at en lengre ikke kan påstå ha ha gjort alt mulig i et spill for det kan faktisk sjekkes opp i hvor mye du faktisk har gjort. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Madden er det desidert letteste spillet å få poeng på.. i løpet av en time hadde jeg nesten 500, bare fra madden. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva får du for all denne GS`en da? Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva får du for all denne GS`en da? 5433439[/snapback] Er kun for å briefe for kjente og ukjente, hehe. I tillegg så TROR jeg man kan få div poeng som man kan handle på markedsplassen for... Korriger meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Du får 350 hvis du klarer siste oppdraget på mw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå