Howard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Lexar har lansert en minnepinne med eInk-basert indikator som viser hvor mye lagringsplass som er brukt. Les mer Lenke til kommentar
adnan Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) ... feil fra min side. Endret 11. januar 2006 av adnan Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Sikkert ok dette, men for meg så skjønner jeg ikke vitsen med og se på hvor mye ram du bruker. det merker du i windows uansett samt du kan se denne indikatoren i windows. Så bortkastet spør du meg... 5420184[/snapback] Men så handler vel dette om minnepinner som brukes for forflytning/lagring av data, ikke internminne/RAM. Da ser jeg absolutt bruken av dette. Lenke til kommentar
adnan Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Sikkert ok dette, men for meg så skjønner jeg ikke vitsen med og se på hvor mye ram du bruker. det merker du i windows uansett samt du kan se denne indikatoren i windows. Så bortkastet spør du meg... 5420184[/snapback] Men så handler vel dette om minnepinner som brukes for forflytning/lagring av data, ikke internminne/RAM. Da ser jeg absolutt bruken av dette. 5420198[/snapback] Stemmer feil fra min side... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 eInk kan vise seg å være en kjekk teknologi som ikke bare brukes til e-bøker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 dette syns jeg var smågenialt egentlig. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 dette syns jeg var smågenialt egentlig. 5420363[/snapback] Enig. Så ganske fett ut Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 dette syns jeg var smågenialt egentlig. 5420363[/snapback] Enig. Så ganske fett ut 5420452[/snapback] Ja, klarer meg forsåvidt fint uten en sånn funksjon, men den kan jo være litt nyttig, og jeg regner med at det ikke koster alt for mye å implmentere den. AtW Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det der er i alle fall finfine nyheter for gadget-menigheten. Og hvorfor ikke? Hadde jeg hatt behov for så stor minnepinne som det der så hadde jeg sikkert puttet noen kroner ekstra i en som viste hvor mye plass jeg til enhver tid hadde ledig på maskinen. Antar at denne kameraten får puls i det den settes inn i usb-porten, så om den fylles opp og man velger den koselige trygg avkobling eller hva det nå enn heter så gir den en puls til, slik at før den mister strømmen blir den oppdatert... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Eller blir oppdatert fortløpende Hvem vet? Håper HW.no kommer tilbake med en test av denne.. Står ingenting om hastighet på den (utenom USB2.0 da...) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Tilgjengelige kapasiteter blir 1 GB og 2 GB, med veiledende priser rundt henholdsvis USD 70 (NOK 560) og USD 100 (NOK 800). Jeg synes prisene ser bra ut. De aller billigste flashbaserte 1GiB minnepinnene koster jo fra 554 kr og de billigste 2GiB koster fra 1041 kr. Jeg tror ikke det at 25% moms og et miljøgebyr kommer på toppen vil gjøre det til noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så stilig ut, dog, jeg finner de bærbare flashbaserte hdd'ne til WD som har større lagringsplass mer nyttig. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har Usb portene bak,,, hva hjelper det da Høyreklikk - Egenskaper - Ledig plass Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 De ser stilige ut! Kanskje jeg skaffer meg en slik? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har Usb portene bak,,, hva hjelper det da Høyreklikk - Egenskaper - Ledig plass 5422282[/snapback] ehhh hallo meningen med den funksjonen er at du skal se hvor mye plass du har brukt når du IKKE har den i maskinen Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kjekt, vil vurdere en slik. Er supert med info paa minnepinner. (saerlig hvis man har flere) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Interessant teknologi, ikkje så forferdeleg nyttig til å vise ledig plass på ein minnepinne, men i framtida kan den bli nytta til mangt. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Ville nå også ønsket at de hadde hatt mulighet for at eInk displayet viste volumnavnet på FAT(32) partisjonen på minnepennen slik at man slipper klissete etiketter eller tusjmerker på minnepennene sine. Noen har faktisk ganske mange minnepenner (f.eks med fastsatt programvare for bruk ved vedlikehold/fiksing av datamaskiner) og må kunne se forskjell når man har flere like minnepenner (billigere å kjøpe flere av samme type). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå