tbend Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vi har på jobb frityrolje til 1000, så det er ikke noe problem,,, den koker heller ikke før rundt 200 grader. Skal prøve dette med min gamle P3, tar da disken i samme slengen Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 tror disken vil få problemer. Vil bare bli en "høyttaler" fordi olje leder lyd og vibrasjoner bedre enn luft og du vil da få kjempemange små vibrasjoner som til slutt vil ødelegge disken. Er også noe med trykk (vet ikke 100% sikkert dette her, kan hende det bare er humbug!) Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 legg sylamitten i et kar fjern kjøleribba, 2 splitter nye 7900 gtx fjern disse ribbene også fest 3 biter c4 på kjernene hell bensin i karet, ferdig overklokket dont try this at home Lenke til kommentar
Palmer91 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Viss jeg skulle gjordt dette. Skulle jeg da bare skrudd av vifta på skjermkortet, og ikke hatt kjølle ribba og vifta på prossesoren? Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 noen som har begitt seg ut på dette olje-eventyret eller?jeg vurdere sterkt å få laget meg en aluboks som jeg kan ha dataen min i, og fylle på olje... jeg har også funnet transformator-olje, 20liter for 1000kr... hm... Hvor finner vi transformator-olje. Jeg har leitet etter dette. Driver med prosjekter som skal kjøles med olje, det er snakk om 1000Watt som skal kjøles ned. Mitt prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå