DE1 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Er jo bare å senke hovedkortet i matolje vel? - Jeg skal gjøre det! 5427863[/snapback] Lykke til, husk fotografisk dokumentering for skryting her på HW! 5427927[/snapback] Seff, jeg skal gjøre det! - Følg med! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 kanskje jeg skal kjøpe trådløst tastatur og mus og dumpe den trådløse i guffa, hehe. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 pom frites? nei, pom pc! Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Mulig det er nevnt før men burde ikke mineralolje funke bedre enn frityrolje. Motorolje er vell en slags mineralolje men har mye guffene smørestoffer. Tror hydraulikkolje kunne funke bra Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Du har kanskje et poeng der. når jeg kjøper ny pc så kanskje jeg heller flere liter med olje over hele pcen og le mens alt går adundas. Endret 12. januar 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ligger ikke denne tråden under ok.no sin vann/extrem kjøling del? (kanskje litt mer seriøse synspunkter rundt emne da...) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Flyttes fra gamerforumet til overklokking vann og ektremkjøling Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Mulig det er nevnt før men burde ikke mineralolje funke bedre enn frityrolje. Motorolje er vell en slags mineralolje men har mye guffene smørestoffer. Tror hydraulikkolje kunne funke bra 5429194[/snapback] Hydraulikolje ville jeg ikke ha brukt! Det vil etse\tere på allt som heter lakk, gummi og plast. Hydraulikkolje er i grund noe en vill holde seg langt unna. Kan tenke deg det Noe alla Bremseveske Mild! De guffne smøreoljene kjøler også i tilleg (gjør Hydraulolje og da) Men grisette kan det bli Endret 12. januar 2006 av St.Jan Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg og en venn prøvde dette. Dataen funket ikke etter at vi hadde fylt den med olivenolje :S, men så fylte vi en annen en med frytyrolje og det funket fettttt! Bokstavlig talt Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg og en venn begynte å modifisere en psu slik at den ble vann- og oljekjølt. Vi fikk lagd blokka til mosfet og tettet psukabinettet. Gjorde dette før sommerferien og vi har ikke fått gjort noe etter det. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du noen bilder da? Om man gjør dette skikkelig så kan det jo være noe ifb "the eternal noise-battle"! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du noen bilder da? Om man gjør dette skikkelig så kan det jo være noe ifb "the eternal noise-battle"! 5431539[/snapback] Ingen bilder nei, Ikke noe spesielt å se på uansett. Men om vi noengang blir ferdig med den blir det bilder Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hydraulikkoljen som blir brukt i fly er ikke ledenes og etser ikke heller. Men nå er jo denne oljen gjerne en smule dyrere. De er veldig tyntflytende også. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hydraulikkoljen som blir brukt i fly er ikke ledenes og etser ikke heller.Men nå er jo denne oljen gjerne en smule dyrere. De er veldig tyntflytende også. 5433608[/snapback] Har nå erfaring med att Hydrauloje på fly tar både Lakk og gummi (gummi råttner i kontakt med olje) Selv om den ikke er etsende kansje men,. Fint att den ikke leder også Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Så kult ut, men kan ikke skkurat si at jeg er så frista til å prøve selv... Kunne jo prøvd å senke en evap nedi der. Edit: Kanskje med noe gammel HW. Endret 15. januar 2006 av Økonom Lenke til kommentar
Stress87 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 jeg tenkte å prøve ut dette prossjekte, men jeg mangler en HD og en start knapp så vist det e noen i bergen som vil donere en HD (trenger ikke være en god en)og kansje en start knapp til ett godt formål lover jeg å ta masse bilder å fortelle om problemer! Lenke til kommentar
knaill Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva med CD-ROM og denslags, regner med at den må holdes unna oljen i likhet med HD. Da blir det enda mer prakk med ekstra plexi-vegger og silikon til å tette ledningshull osv. Tror nok definitivt vinninga går opp i spinninga. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva med CD-ROM og denslags, regner med at den må holdes unna oljen i likhet med HD. Da blir det enda mer prakk med ekstra plexi-vegger og silikon til å tette ledningshull osv. Tror nok definitivt vinninga går opp i spinninga. 5453749[/snapback] Det har vell aldrig vært no særlig vinning på dette her uansett Er vell ikke akkurat noe en gjør for å slippe å kjøpe "dyre" kobber kjølere Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva med vannkjøling da? Folk svir jo av tusenlapper uten å nøle på dyre deler for å slippe støy.. Ser jo klart at lista legges litt høyt her, med tanke på at man risikerer litt mer enn ved vanlig vannkjøling eller andre "ekstrem"løsninger. Men, så lenge man vet at dette vil fungere, og at risikoen er liten ser jeg ikke så mye annerledes ift jobb med kjøligen her.. Er jo bare å plukke av alle vifter, tett litt her og der, og slenge alt oppi badekaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå