Gå til innhold

Mat-olje avkjølt spille pc. Video!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det er nevnt før men burde ikke mineralolje funke bedre enn frityrolje. Motorolje er vell en slags mineralolje men har mye guffene smørestoffer.  Tror hydraulikkolje kunne funke bra

5429194[/snapback]

Hydraulikolje ville jeg ikke ha brukt!

Det vil etse\tere på allt som heter lakk, gummi og plast. Hydraulikkolje er i grund noe en vill holde seg langt unna. Kan tenke deg det Noe alla Bremseveske Mild!

De guffne smøreoljene kjøler også i tilleg (gjør Hydraulolje og da) Men grisette kan det bli :p

Endret av St.Jan
Lenke til kommentar
Har du noen bilder da?

Om man gjør dette skikkelig så kan det jo være noe ifb "the eternal noise-battle"!

5431539[/snapback]

Ingen bilder nei, Ikke noe spesielt å se på uansett. Men om vi noengang blir ferdig med den blir det bilder :)

Lenke til kommentar
Hydraulikkoljen som blir brukt i fly er ikke ledenes og etser ikke heller.

Men nå er jo denne oljen gjerne en smule dyrere. De er veldig tyntflytende også.

5433608[/snapback]

Har nå erfaring med att Hydrauloje på fly tar både Lakk og gummi (gummi råttner i kontakt med olje)

Selv om den ikke er etsende kansje men,.

Fint att den ikke leder også :w00t:

Lenke til kommentar

jeg tenkte å prøve ut dette prossjekte, men jeg mangler en HD og en start knapp :p

så vist det e noen i bergen som vil donere en HD (trenger ikke være en god en)og kansje en start knapp til ett godt formål lover jeg å ta masse bilder å fortelle om problemer! :w00t:

Lenke til kommentar
Hva med CD-ROM og denslags, regner med at den må holdes unna oljen i likhet med HD. Da blir det enda mer prakk med ekstra plexi-vegger og silikon til å tette ledningshull osv.

Tror nok definitivt vinninga går opp i spinninga.

5453749[/snapback]

Det har vell aldrig vært no særlig vinning på dette her uansett :tease:

Er vell ikke akkurat noe en gjør for å slippe å kjøpe "dyre" kobber kjølere :D:p

Lenke til kommentar

Hva med vannkjøling da?

Folk svir jo av tusenlapper uten å nøle på dyre deler for å slippe støy..

Ser jo klart at lista legges litt høyt her, med tanke på at man risikerer litt mer enn ved vanlig vannkjøling eller andre "ekstrem"løsninger. Men, så lenge man vet at dette vil fungere, og at risikoen er liten ser jeg ikke så mye annerledes ift jobb med kjøligen her..

Er jo bare å plukke av alle vifter, tett litt her og der, og slenge alt oppi badekaret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...