Gå til innhold

Merkelig boks på kontoret, hva er det? (Bilder)

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har samme boksen liggende på jobben,

med merkeskilt påklistret ;)

Da skulle du vel ha funnet løsningen på to spørsmål:

Q: Hva er boksen?

A: Communications Line Adapter, Type KM-1D

Q: Hva er det i den andre enden av kabelen?

A: BearCat.

Hvis du har en tom hermetikkboks og en fyrstikk kan vi lage en bokstelefon. Ingenting slår selve prototypen på den analoge telefonen.

hallo.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har en tom hermetikkboks og en fyrstikk kan vi lage en bokstelefon. Ingenting slår selve prototypen på den analoge telefonen.

HAHAHHHHAAHH!! :lol:

DEN VAR DAGENS!

Godt å starte dagen med en god latter ;)

Lenke til kommentar

HAHAHHHHAAHH!! :lol:

DEN VAR DAGENS!

Godt å starte dagen med en god latter ;)

5451204[/snapback]

Hehe! Enig! Jævlig bra svar :!: Kom med flere slike gåter folkens. Skal ha korridoropprydding imorgen så kanskje jeg finner noe spennende selv!

Lenke til kommentar
Hehe! Enig! Jævlig bra svar :!:  Kom med flere slike gåter folkens. Skal ha korridoropprydding imorgen så kanskje jeg finner noe spennende selv!
Morsom tråd, var mange gøy forslag, likte denne!
Med tanke på responsen på denne tråden lurer jeg nesten på om jeg ikke skal gå på et av firmaets dingsebomslager og finne noe virkelig gammelt og merkelig.
HAHAHHHHAAHH!! 

DEN VAR DAGENS!

Godt å starte dagen med en god latter

Det var da vel litt tidlig på dagen for en slik bombastisk konklusjon. Takk uansett. :) Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Kanskje på tide å lage konkurransen: "Gjett hva Dr. Ittsekk har funnet i dag?" :D
Morsomt forslag.

Hvis folk hadde vært interessert i det kunne jeg sikkert ha drevet den posten i et år.

På den annen side kan det hende at denne typen tema er interessant en gang (denne tråden) og ikke virker like forlokkende etter vi har gått igjennom 50 utdaterte IT-gjenstander.

Lenke til kommentar
Kanskje på tide å lage konkurransen: "Gjett hva Dr. Ittsekk har funnet i dag?" :D
Morsomt forslag.

Hvis folk hadde vært interessert i det kunne jeg sikkert ha drevet den posten i et år.

På den annen side kan det hende at denne typen tema er interessant en gang (denne tråden) og ikke virker like forlokkende etter vi har gått igjennom 50 utdaterte IT-gjenstander.

5455788[/snapback]

Det kommer jo heelt ann på hva du finner ;)

Lenke til kommentar
Morsomt forslag.

5455788[/snapback]

Neida, "Gjett hva Dr. Ittsekk har funnet i dag?" konkurransen ville blitt veldig morsomt!

:w00t:

Lenke til kommentar

Kunne vært interessant om det er relevant it-historie, om du skjønner tankegangen, så bare sett igang.. Var en morsom tråd, og Dr.Ittsekk har hatt sine gode stunder i denne tråden... :thumbup:

Men en gang i uken/hver andre uke holder vil jeg tru, det gir ham litt tid på seg til å finne saken... Og så må du vel lage en ny tråd, linke fra denne til den nye og stenge denne...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Da skulle du vel ha funnet løsningen på to spørsmål:

Q: Hva er boksen?

A: Communications Line Adapter, Type KM-1D

Dette er den artigste kommentaren jeg har sett på dette forumet noen gang.. Lo såpass høyt at jeg tiltrakk meg oppmerksomhet fra de andre folka her på jobben.. :D

Helt genial tråd.. og venter spent på ny rar dings! :thumbup:

Lenke til kommentar

Da kan vi vel konkludere med at vi har funnet det eksakte svaret på hva det tidligere verdensmysteriet egentlig er. Jeg må innrømme at jeg er svært overrasket over den kollektive kunnskapen forumdeltagerne har vist seg å være god for. "Stor stående applaus til forumets medlemmer".

For å oppsummere litt kunne jeg tenkt meg å trekke frem noen av de som jeg mener har utmerket seg med sin deltagelse som usedvanlig kunnskapsrike personer. (Nå kommer helt sikkert min vurdering til å være forferdelig feilaktig og særdeles nedverdigende for de personene som virkelig har forstått det jeg ikke kan noe om. Krass reprimande for udyktig faglig vurdering er etter alt å dømme på sin plass her.)

CastorFiber & PerB

Får den første prisen for fornuftige og delvis utilsiktede vittige innlegg som bl.a. i starten drev denne tråden fremover.

Didzisk, Simen1 & Kons

Får prisen for nesten å avsløre for trådens lesere hva objektet var uten å røpe det slik at tråden kunne fortsette samt for å ha vist eksepsjonell teknisk forståelse.

BearCat

Får prisen for totalt å blotlegge boksens uvittige innhold og å knuse all tvil om den usedvanlig kjedelige boksens identitet.

Samtlige av resten av trådens deltagere får prisen for vittige humoristiske forslag, viljen til å hjelpe (Eks. brazir) og IT-faglig kompetanse.

Nå er jo ikke dette den typen tråd hvor man burde dele ut ris, derfor avstår vi fra å nevne navn når vi fokuserer på den eneste personen som kun har åpenbart tåpelige innlegg. Undertegnede anser sin egen stolthet og selvhevdelse som for svak til at det er forsvarlig å trekke frem hans egne usedvanlig tåpelige kommentarer som noe negativt.

Når det gjelder fortsettelsen av denne eller en tilsvarende tråd har trådstarter etter alt å dømme nok en gang vært alt for eplekjekk i sine uttalelser. Etter nærmer ettersyn har det vist seg at de nevnte lager med teknisk utstyr ikke var fult så spennende som tidligere uttalt. Noen har derfor konkludert med at fortsettelsen på noe tilsvarende må bli utsatt på ubestemt tid for å unngå et antiklimaks.

Dette forbauser nok ingen med tanke på personen vi her snaker om (og da nevner vi ikke navn).

Personlig tar jeg naturligvis avstand fra en slik idiotisk vurdering og ville satt stor pris på om noen andre hadde funnet frem en gammel teknisk gjenstand som forumets deltagere kunne legge sine hoder i bløt for å finne ut hva var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...