Gå til innhold

Radeon 9700 Pro. Du bestemmer...

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det ingen her som syns den reklamen/konkuransen for Radeon Prophet 9700 Pro er litt i drøyeste laget?

Det er ikke lenger slik som det var før i tiden hvor man kjøpte noen lodd og var med i en TREKNING om å vinne kule priser.

Nå skal man loppe flest mulig for mest mulig penger uten at deltagern vet hvor store sjanser man har til å vinne.

Hvor mange av dere har tenkt, "Hvor mye er jeg villig til å prøve for å få det kortet?".

Det første jeg tenkte var 500 spenn = 100 lodd, holder det mon tro? Hvor mange andre tenkte den samme tanken? Hvor mange har gjennomført den samme tanken. Dere trenger ikke svare for det vil sikkert drepe sjansen deres for å vinne det kortet. Og for alle dere som tenkte: Fett, jeg sender inn en sms eller ti. Dere har ikke sjans til å vinne.

Jeg syns man burde holde seg for god til å ha slike konkuranser, spesielt når man ikke er en ideell organisasjon. Pengene som kommer inn på dette blir fordelt mellom leverandør av tjenesten og de som står for premien. I dette tilfellet ser det ut som en og samme bedrift.

Jeg fant også ut at infogate har lov til å kjøre ett lotteri for diverse organisjoner. Info om dette finner du her: http://www.lotteritilsynet.no/vis_sak.asp?sak=99

Det er litt morsomt at dere som ikke er over 18 år ikke har lov til å være med på denne konkuransen, men det hopper infogate glatt over.

Dette ble en veldig lang og sikkert litt rotete melding, men det jeg egentlig vil si er at jeg syns slike konkuranser er veldig på kanten, spesielt når de ikke informerer om hvor pengene går og hva slags regler de er pålagt å følge.

Noen som har andre synspunkter? Noen her som leder? :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

CFD skrev (2002-09-10 18:29):

Sa litt feil i stad.

Det er dem som har mest stemmer som vinner..

Det er iallefall rimelig kjipt..

Kan jo snylte på venner og bekjente da..

Men det syke er jo at den som ledet i går hadde 750 stemmer, og det tilsvarer nesten 4000 kroner. Jeg aner ikke hvor lenge konkuransen varer, men når den er ferdig så har han som vinner brukt/snyltet mer enn hva kortet er verd.

Lenke til kommentar

Hei!

Han har nokk sikkert ikkje betalt en krone for de 750 stemmene!!

Han har sikkert funnet en slik gratis sms tjenste der det fungera å stemme på seg, og sendt, sendt og sendt..

eller

han har en av disse sentralene som det går ann å sende gratis sms via mobil...

Lenke til kommentar

Det er sikkert haugevis av fjortiser som har brukt 7-800 kr i SMS på nrk2-chatten for å "vinne" ei nrk2 t-skjorte også. Der kan man stemme på et nick (ingen begrensning på å stemme på seg selv) for 10 kr pr stemme. NRK2-chat er den mest kyniske pengeslukeren jeg noensinne har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...