femfulle Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Samsung Digimax A6 Hva tror dere om dette kameraet? Har funnet det til 1800 kroner på Pixit.no Men jeg har ikke hørt noe særlig om Samsung-kameraer før, er det noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Samsung Digimax A6 Hva tror dere om dette kameraet? Har funnet det til 1800 kroner på Pixit.no Men jeg har ikke hørt noe særlig om Samsung-kameraer før, er det noen som har erfaring med disse? 5420013[/snapback] Dette kamera ble presantert av Samsung i oktober 2004. Altså en gammel modell. Samsung var vel ikke av de beste på den tiden og ikke heller nå vel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Samsung satser nå på digitalkameramarkedet, og har blant annet fått oppmerksomhet med sin 815 modell (dyr proffmodell med 15x zoom). Men de billige Samsung'ene er fortsatt ikke så mye å satse på (vi selger et par av disse der jeg jobber). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå