Taggart Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) obs... dobbelpost... Endret 12. august 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Aeron_prisliste_2005_mail_version.pdf Vel.. mens dere krangler om HW har jeg kjøpt meg ny kontorstol... Dette er min nåværende kontorstol (Men i sort) : Utrolig kjekk sak, og god å sitte i........ Dæven.. nå blir jeg vel ikke sår i ræva etter 8 timer BF2, reality mod vel... 6662152[/snapback] Når du tør legge ut bilder av din stol, så kan jo ikke jeg være noe dårligere... :!: Stolen blir levert i uken som kommer etter det jeg har fått opplyst, så da blir kanskje heller ikke jeg svett i ræva etter noen timer med BF2... Stolen er identisk med den som er avbildet på side 5... Glemte selvfølgelig å legge til at de gærne har det godt... Endret 12. august 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Når du tør legge ut bilder av din stol, så kan jo ikke jeg være noe dårligere... :!: Stolen blir levert i uken som kommer etter det jeg har fått opplyst, så da blir kanskje heller ikke jeg svett i ræva etter noen timer med BF2... Stolen er identisk med den som er avbildet på side 5... 6662218[/snapback] Den der var NICE !! Klikk på bildet for stor versjon.... Du har en meget god smak Rob Halford..... Endret 12. august 2006 av R@ge Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Var ikke så verst din heller med tilnærmet Recaro sete... hmmm... Stolen din så innmari bra ut ettersom den kan felles ned bakover.... Kanskje på tide å kjøpe en fjernkontroll til PC-en og ligge og spille BF2... Hehe... De gærne har det innmari bra... :!: Ps. en liten endring til forrige post hvor jeg skrev at jeg kanskje ikke ble svett i ræva etter noen timer med BF2. Burde kanskje stått at jeg kanskje ikke ble sår i ræva for svett kommer jeg antagelig til å bli når fakturaen fra Espen daler ned i postkassen... Ja R@ge, lite ante du vel hvilken vei denne tråden ville ta når du skrev første innlegget. Synes ærlig talt at tråden bare blir bedre og bedre... Lurer på hva det neste blir fra vår side... Endret 13. august 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dere er ikke tamme Jeg føler meg litt gal selv og, men dere tar jo kaka Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Haha.. lol. Dette er det latterligste jeg har sett på lenge, latterligere enn å bruke 50K på en pc. Jesus christ, jeg håper stolen din kjører fort Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Det har vært fryktelig stille her i det siste, så nå var det på tide å bumpe tråden igjen da, heldigvis... Siste prosjekt ble overlevert undertegnede for ett par timer siden, og så satt jeg her igjen da, og gliste fra øre til øre. Og livet, ja det er som vanlig helt herlig! :!: Denne gangen er det en fasekjølt maskin bygget av Overklokk (Kjell Erik) og arbeidsloggen finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=132&t=623551&st=0. Kommer ikke til å legge ut noen bilder hjemmefra denne gangen ettersom Kjell Erik har dokumentert prosjektet så bra. Har kun hatt maskinen i kort tid og har ikke rukket å gjøre så fryktelig mye foreløpig, men har i alle fall fått kjørt noen 3dmark tester og CPU-Z verifikasjon. Maskinen går som en klokke og er dønn stabil på ca. 3.360. Testene er ellers kjørt med 750 på GPU kjerne og 1600 på minnet og vann temperaturen var aldri over 0 C i løpet av testene... CPU-Z link: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=125260 Futuremark 3dMark03: 41.090 http://service.futuremark.com/orb/projectd...ojectId=4968848 Futuremark 3dMark05: 17.115 http://service.futuremark.com/orb/projectd...ojectId=2223923 Futuremark 3dMark06: 11.107 http://service.futuremark.com/orb/projectd...rojectId=507569 Har byttet ut bortimot alt også denne gangen og sitter kun igjen med RAM brikker og CPU fra forrige maskin. Valgte denne gangen å prøve ASUS Crosshair, et nytt MOBO basert på 590-brikkesettet, og gitt de mange mulighetene til å tweake i BIOS, så ser dette ut til å være et interessant utgangspunkt. Merker så langt at det er godt og varmt rundt kabinettet, og vil nok kunne slå av ovnen i arbeidsrommet om vinteren så lenge PC-en står på. Men den er overraskende stille og jeg hører vel i utgangspunktet kun litt støy som fra et kjøleskap og så litt vifter som blåser da... En stor takk til Kjell Erik og gutta nede på Digital Impuls for et svært bra gjennomført prosjekt! Gleder meg til å prøve meg frem de neste dagene! Rob Endret 7. oktober 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) burd vel klarer mer 3.3ghz? jeg klart 3.3ghz ut x2 4400+ ennå ikke max ut http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=117133 men hvorfor ikke velg en cornoe over fx62? Endret 22. september 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) burd vel klarer mer 3.3ghz? jeg klart 3.3ghz ut x2 4400+ ennå ikke max ut http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=117133 men hvorfor ikke velg en cornoe over fx62? 6913622[/snapback] Kvaliteten på CPU-ene varierer antagelig fra enhet til enhet og er man heldig med enheten så kan man klare det du har fått til. Men det er ikke alle som er like heldige med CPu-ene og kan jo si at den ene fx-62 min ikke ville lenger enn til 3.180, mens den som nå sitter i maskinen går til vel 3.3. Heller ikke sistnevnte uten beskrankninger ettersom vi ikke får økt CPU frekvensen ut over 240 uten å få krasj. Spiller ingen rolle hvilken multiplier som velges, frekvensen vil ikke gå høyere enn 240 uansett, noe Kjell Erik i dette tilfellet mener er "cold bug" relatert. Noen ganger er man heldig, andre ganger ikke.. Ett bytte til Conroe nå innebærer full reinstallasjon av alt, noe som tar meg vel 2 dager, og det orker jeg ikke akkurat nå... Venter til AMDs 4 *4 kommer og så får vi se om eventuelle Conroe MOBOs til SLI blir bra. Kommer til å gå for en av disse løsningene og gjør det samtidig som Vista installeres før jul. Slipper litt stress da... Endret 22. september 2006 av Rob Halford Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Om FX-62 "burde" gjør mer enn 3,3 eller ei er vanskelig å si, såvidt jeg husker er ~3.5-3.6 WR, så 3,3 er helt kurant det med den kjølingen. Corsa_racer: Har du mer vettugt å si i dag? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Heheheh.. ikke mye som skjer på min PC.... Og jeg har faktisk ingen planer om å utbedre noe heller.... Vel.. bortsett at jeg er fullstending hektet på BF2, Reality MOD da Vel... Gratulerer med nytt Monster Rob Halford, det der var helt rått altså... Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Heheheh.. ikke mye som skjer på min PC....Og jeg har faktisk ingen planer om å utbedre noe heller.... Vel.. bortsett at jeg er fullstending hektet på BF2, Reality MOD da Vel... Gratulerer med nytt Monster Rob Halford, det der var helt rått altså... 6913935[/snapback] Er også helt hekta på BF2 og kjenner virkelig suget nå som det ikke har blitt noe spilling på ett par uker... Og i dag kommer Jr., så alt videre av testing og spilling må vente til søndag / mandag... Litt spesielt med denne PC-en ettersom jeg først starter kjøleløsningen og lar den gå i noen minuttet til temperaturen er nede på 4-6 C for så å starte PC-en... Deretter fortsetter temperaturen å falle til ca. - 9 C. Helt rått så langt! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Sjekk PM Rob ! Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sjekk PM Rob ! 6914808[/snapback] Jr. på vei inn døren om 20 min. og er litt stresset akkurat nå, men svarer deg i løpet av søndagen / mandagen avhengig hvor mye pift det er igjen etter en helg med bånn gass... Har også lagt deg til i Messenger, så vi snakkes helt sikkert uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå