oysfaerg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Fått testa din fx62? Fornøyd eller? 6647559[/snapback] SuperPI 4M greit på 3,25 på luft, ble så sent i går at jeg ikke har fått testa noe særlig. Er selvsagt ikke noen Conroe dette, så noen vanvittige superPi-resultater vil dere ikke se fra min side. Den skal jo få kjørt seg under noen minusgrader også etterhvert. Eneste problemet mitt nå er at jeg sliter med GX2-korta, for å få de optimalt konfigurert. 2 kort yter dårligere enn 1 kort, så jeg må ordne litt. Forøvrig OK kort mtp. klokking, de gjør 600/1650 (std. er 500/1200) på standardkjøling og volt. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Prøvd de nye quad sli driveren som har kommet ut? Kanskje vil det fikse gpu trøbbelen. 3.25ghz på luft er jo veldig bra, gir nok power til det meste. Blir sikkert mye bedre når det kommer minusgrader på fx62. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kom over den annonsen her for et par dager siden, og tenkte: Den er jo perfekt for rob halford! http://bruktmarked.no/annonse.php?a=62588 6647382[/snapback] Du slette tid... den prosessoren var rimelig rå da... Skulle vært singel nå.. da hadde jeg kjøpt den... Viss jeg slår til på den, så blir jeg singel.... hummm.. valgets kval..... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Prøvd de nye quad sli driveren som har kommet ut? Kanskje vil det fikse gpu trøbbelen. 3.25ghz på luft er jo veldig bra, gir nok power til det meste. Blir sikkert mye bedre når det kommer minusgrader på fx62. 6647761[/snapback] Jeg prøvde de nye driverne i går kveld i 8-tida, altså lenge før HW.no fikk det med seg, hehe, men det hjalp så lite... Får feilsøke mer i dag. Ja, kan ikke klage på 3.25, men kan jo håpe på litt mer da Blir fint å få den under en fasekjøler ja. Edit: R@ge - Valgets kval? Slik jeg forsto det du skrev, sitter du igjen med det samme uansett - En kentsfield, 0 damer, samme hva En mann av ditt kaliber og ikke minst med den BMWn din burde jo selvsagt klare å kapre damer i fleng - "Halla! Virru værra me' mæ hjem å se på støtdempær'n min?" Løp og kjøp Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Gleder meg til å se hva quad sli kan gjøre med driver som støtter det fult ut. Før var det jo ikke helt optimalt når man bencha med beta driver osv. Du får bare gjøre ditt beste og fikse problemet Ps: Hva har du gjort med din x2 3800+? Endret 10. august 2006 av samye83 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Gleder meg til å se hva quad sli kan gjøre med driver som støtter det fult ut. Før var det jo ikke helt optimalt når man bencha med beta driver osv. Du får bare gjøre ditt beste og fikse problemet Ps: Hva har du gjort med din x2 3800+? 6647835[/snapback] Jeg setter alle kluter til for å løse det =) Jeg har jo 4 stk 7900GTX og 3 stk 7950GX2-kort liggende, så jeg skal nok klare å ordne noe X2 3800+'en min står på DFI-hovedkortet sammen med PC4000-RAM'en som står frakoblet akkurat nå. Den er under utfasing Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Litt kjedelig å fase ut en så overklokkingsvillig 3800+ da. Men nå har du jo et mye bedre system, da høres det ganske logisk ut, hehe. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe Sant nok, men den har jo gjort jobben sin og vel så det 3GHz OCCT-stabilt i 12 timer på luft kan en ikke kimse av. Legger den ut på bruktmarkedet, så får vi se Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kom over den annonsen her for et par dager siden, og tenkte: Den er jo perfekt for rob halford! http://bruktmarked.no/annonse.php?a=62588 6647382[/snapback] Du slette tid... den prosessoren var rimelig rå da... Skulle vært singel nå.. da hadde jeg kjøpt den... Viss jeg slår til på den, så blir jeg singel.... hummm.. valgets kval..... 6647787[/snapback] Kvinner er det nok av, men det finnes ikke mange kentfield! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Kvinner er det nok av, men det finnes ikke mange kentfield! 6648152[/snapback] Kjerring VS Kentsfield Core 2 Duo Quad prosessor jeg tror jeg tar kjærringa... det kommer sikkert noe nytt til våren likevel.. edit:leif Endret 10. august 2006 av R@ge Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Fått testa din fx62? Fornøyd eller? 6647559[/snapback] SuperPI 4M greit på 3,25 på luft, ble så sent i går at jeg ikke har fått testa noe særlig. 6647699[/snapback] Lurer litt på hvilke innstillinger du brukte for å få 3,25 og hvilke timings kjører du minnet på? Er vel forøvrig av den oppfatning at den Kentsfielden fortjener en litt mer kompetent eier enn undertegnede... Venter ellers på 2 stk. vannkjølte 7950 GX2 og fasekjøler, så må si at jeg har noe å glede meg over i hverdagen, utover alt det andre som gleder en, mener jeg... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg brukte 14x232, RAM kjører på DDR928 med timings 4-4-4-12. Hvordan går det med GX2-kortene dine? Hvordan fungerer de for deg? Jeg fikk 10k med ett GX2-kort, men ikke pokker om den vil med 2 kort. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg brukte 14x232, RAM kjører på DDR928 med timings 4-4-4-12.Hvordan går det med GX2-kortene dine? Hvordan fungerer de for deg? Jeg fikk 10k med ett GX2-kort, men ikke pokker om den vil med 2 kort. 6653303[/snapback] Har akkurat installert 91.45 og har ikke kjørt noen tester med 2 kort inne. Har vært så varmt i Oslo og i heimen samtidig som det blir så varmt i kabinettet / maskinen at jeg har utsatt alt inntil "sommeren" gir seg og ny fasekjølt maskin foreligger. Har også Jr. noen dager nå, og da blir også alt litt roligere på PC-fronten... Kjørte en test i forgårs kveld og fikk 9.463 med ett kort inne (570/ 1550) og CPU på 3.120... Har måttet sette ned hastigheten på CPU noe pga varmen, men skal prøve videre så snart anledningen byr seg. Har også kjørt noe annlerledes enn deg ettersom jeg nå kjører på 260 * 12 og med 5-5-5-15-2T - Litt varmt på chipsettet... Skal prøve dine innstillinger så snart Jr. er tilbake hos mammaen og så hva jeg klarer da... Kommer også til å prøve ut EPP funksjonen slik den er definert, for å se om jeg får noen bedre score gjennom den enn jeg klarer selv. Var jo tilfellet tidligere hvor jeg gjennom +10% i AI Booster fikk langt bedre score enn når jeg drev og plukket i BIOS selv... Har hatt 3 stk. XFX 7950 GX2 innom heimen og det beste av disse klarer 625 / 1750 uten antydning til artifacts av noe slag, men det hjelper lite når de andre ikke vil stort over 590... Venter enda på spesifikasjonene på de nye vannkjølte kortene jeg har bestillt, og er lovet noe vassere skjermkort enn dagens XFX... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rob Halford: Hehe Jeg skal prøve litt sammen med aspstein i kveld, så får vi se (Aspstein: Skal bare innom Obs en tur, så ringer jeg deg etterpå ) Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rob Halford: Hehe Jeg skal prøve litt sammen med aspstein i kveld, så får vi se (Aspstein: Skal bare innom Obs en tur, så ringer jeg deg etterpå ) 6656744[/snapback] Ønsker dere lykke til i kveld og venter i likhet med resten av gjengen i spenning på hva dere klarer å få til. Er langt frem til Jim Ramse med vel 10.700, men er bare å gyve løs. Bare ikke slå den gamle rekorden din så mye at jeg ikke har nubbetjangs da... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rob Halford: Hehe Jeg skal prøve litt sammen med aspstein i kveld, så får vi se (Aspstein: Skal bare innom Obs en tur, så ringer jeg deg etterpå ) 6656744[/snapback] Høres bra ut.... Kan bli artig å se hva vi og du rob får til med disse quad sli oppsettene etterhvert. Ytelsen har jo ikke vært hinsides enda synes jeg. Lenke til kommentar
smy Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe Har E6600 , p5w deluxe og x1900cf kort og minus grader klare.Mangler kunne ram så kunne vi sett. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Rob Halford: Hehe Jeg skal prøve litt sammen med aspstein i kveld, så får vi se (Aspstein: Skal bare innom Obs en tur, så ringer jeg deg etterpå ) 6656744[/snapback] Høres bra ut.... Kan bli artig å se hva vi og du rob får til med disse quad sli oppsettene etterhvert. Ytelsen har jo ikke vært hinsides enda synes jeg. 6656811[/snapback] Er vel av den oppfatning at 10.000 med ett kort fra oysfaerg er bra og at 9463 fra meg heller ikke er så verst sammenlignet med hva man normalt får med 7900 GTX SLI. Men er i likhet med deg og oysfaerg enig i at det SNART må komme noen drivere som øker ytelsen betraktelig ellers kommer Quad Sli greia til å bli ledd / feid av banen... Kommer personlig til å bli veldig skuffet dersom ikke Quad Sli snart leverer bedre ytelse. Men det kommer nok likevel ikke til å hindre meg i å kjøpe Quad G80 når det kommer, så jeg er vel ganske så tjukk i hue på HW-fronten, for å si det sånn... :!: Så forresten på Extreme Systems at noen hadde klart å kjøre fx-62 på fase over 3,5, så det skal være noe å gå på dersom man bare har fått et godt eksemplar. Får jo bare håpe at så er tilfelle for oysfaerg og undertegnede... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hehe Har E6600 , p5w deluxe og x1900cf kort og minus grader klare.Mangler kunne ram så kunne vi sett. 6656832[/snapback] Egentlig har jeg stor tro på at du knuser dem. Du har riktignok en Conroe, men selv med FX-62 skulle de fått problemer! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Vel.. mens dere krangler om HW har jeg kjøpt meg ny kontorstol... Dette er min nåværende kontorstol (Men i sort) : Utrolig kjekk sak, og god å sitte i........ klikk på bildet for stor versjon Kosta ca. 7500 kr veiledende pris.. Ny Stol!! Klikk på bildet for stor versjon Pris, ekstremt billig..... Dæven.. nå blir jeg vel ikke sår i ræva etter 8 timer BF2, reality mod vel... Endret 9. november 2006 av R@ge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå