Gå til innhold

Monster PC ++: Prosjekt 2006 (avsluttet!)

Anbefalte innlegg

Og det siste og viktigste spørsmålet: Hva ble prisen for denne herligheten? :green:

6369482[/snapback]

Kostet litt mer penger denne gangen... :p Kjøpte selvfølgelig også en en disse skrivebordene fra Lian Li når jeg først var i gang, så jeg får nok en herlig faktura denne gangen... :innocent: Tror det er 4de oppgraderingen / PCen siden januar i år, så nå er det på tide å roe noe ned. Får jo ikke spilt noe BF2 fordi mesteparten av tiden går med til å sette opp og tune PC...

ps. 40 år og pensjonist er vel ikke så verst... :thumbup:

6369497[/snapback]

En av de her? :wow::ohmy:http://www.microplex.no/category.aspx?cat=485&mcat=c485

Jeg trodde det bare var en gimmick fra microplex sin side, men du har altså kjøpt det?...

Tør jeg spørre hva slags fet pensjon du har?? Du må da tømme statskassa og litt til! :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd å skrive dette i snarveien til BF2, men ikke snakk om... Nye Quad'en fungerer veldig bra, men får ikke noe ytelse utover "ett" kort foreløpig. Bruker 91.31 foreløpig, men skal jo snart komme noe som får Quad som system til å fungere skikkelig.

6369329[/snapback]

Jupps...

etter masse slit, og søking fant jeg endelig en fiks for å kjøre BF2 i Widescreen oppløsning....

Right click on your Battlefield 2 icon on the desktop, click on properties on the part where it says target, add +szx 19200 +szy 1200. So it looks like this ...

"C:\Games\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

You can use whatever widescreen resolution you desire ... just change the 1920 and 1200 for your desired resolution

You should be able to tell what res ur running at, to check use FRAPS and take a pic to confirm.

You must use this shortcut. In other words don't let the cd autoplay or it wont work. Double click the shortcut on your desktop.

Og for oss som kjører en MOD, så må vi visstnok gjøre det litt anderledes...

For those of you who want to play BF2 mods in a widescreen resolution here's a solution:

"\Battlefield 2\BF2.exe" +modPath mods/<MOD_FOLDER_NAME> +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

For example, to get the CO-OP mod(folder name "/COOP_30") to work, I had to use this:

"\Battlefield 2\BF2.exe" +modPath mods/COOP_30 +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

Just make sure that the "+modPath mods/" part is the first thing after the quotation marks, and it should work.

Bruker selv dette og det fungerer UTROLIG bra...

HERREGUUUUD så fett bilde det er .. HIIIHAAAAA

Her er et eksempel på hvor du legger inn koden:

BF2-PRMM-icon-setup.JPG

Her er et eksempel på hvordan spillet ser ut i 1920X1200 oppløsning:

normal_screen000.jpg

Klikk på bildet for stor versjon...

Kan ikke vi snakkes på Teamspeak da..... viss du ikke har MSN så få det på plass og legg meg til der.. så skal vi nok få tatt noen runder BF2 ja....

Husk at jeg spiller Reality mod

Ellers så har jeg ikke benchet noe i det hele tatt siden jeg fikk maskinen igjen...

10.000 kom ikke uten at jeg måtte slite med det, og motivasjonen fallt drastisk ettersom tiden gikk.... jajaja... 2 poeng i fra, jeg overlever....

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
etter masse slit, og søking fant jeg endelig en fiks for å kjøre BF2 i Widescreen oppløsning....

Right click on your Battlefield 2 icon on the desktop' date=' click on properties on the part where it says target, add +szx 19200 +szy 1200. So it looks like this ...

"C:\Games\Battlefield 2 Demo\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

You can use whatever widescreen resolution you desire ... just change the 1920 and 1200 for your desired resolution

You should be able to tell what res ur running at, to check use FRAPS and take a pic to confirm.

[b']You must use this shortcut. In other words don't let the cd autoplay or it wont work. Double click the shortcut on your desktop. [/b]

Har nå laget en ny snarvei med følgende tillegg +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 og har logget meg på BF2 for å se om resolution size var endret, men høyeste oppløsning i menyen er fortsatt 1600*1200... Er det så at BF2 nå kjører på 1920*1200 uten at dette alternativet vises i menyen eller er noe fortsatt galt?

Hvordan brukes man fraps og/eller får man opp frames i consol i BF2? Igjen en stor takk til alle for all hjelp.

Lenke til kommentar

Du får ikke opp noen flere alternativer, oppløsningen endres automatisk :) . Hos meg så står det at jeg bruker 800x600, men i realiteten bruker jeg 1680x1050 :p . Og btw, det med +menu 1 osv. står jo der fra før da :dontgetit:

EDIT: Få opp frames? :dontgetit: Mener du fps? Kommandoen for det er renderer.drawfps 1

Skummelt at jeg husket den :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Har nå laget en ny snarvei med følgende tillegg +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200 og har logget meg på BF2 for å se om resolution size var endret, men høyeste oppløsning i menyen er fortsatt 1600*1200... Er det så at BF2 nå kjører på 1920*1200 uten at dette alternativet vises i menyen eller er noe fortsatt galt?

Hvordan brukes man fraps og/eller får man opp frames i consol i BF2? Igjen en stor takk til alle for all hjelp.

6369738[/snapback]

Nettopp... det er som Sablabra skriver.....

Du vil ikke se dette alternativet i BF2 video options da BF2 ikke støtter dette i utgangspunktet...

Du kan jo bare ta et screenshot da, og således verifisere hvilken oppløsning du kjører på.....

Fraps har jeg litt erfaring med, men grunnet problemer med å redigere videoen og ekstremt store filer gikk jeg over til Game Cam i steden...

Fraps er jo genialt enkelt da... det skal de ha...

Har ikke prøvd dette i BF2 enda men...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

40 år og pensjonist? Skal ikke si akkurat hva jeg mener om det, men det er nå så. Enten har du blitt kvesta i en arbeidsulykke og blitt tilkjent ørten millioner kroner, eller har du vinni i lotto?...

Å bruke 18k+++ på ett skrivebord i aluminium er helt på trynet, jeg trekker herved tilbake samtlige utbrudd mot trådstarter om idiotisk bruk av penger.

Edit: Er du fotograf eller bare hobbyfotograf? Når en har utstyr for iallefall 72.000 kroner i følge din signatur må en vel tro noe slikt... Eneste jeg lurer på er hvorfor du valgte ett så rævva hus til de prima objektivene. Snakk om å kjøpe ferrari med ladamotor...

Men men :)

Lenke til kommentar
........... Å bruke 18k+++ på ett skrivebord i aluminium er helt på trynet, jeg trekker herved tilbake samtlige utbrudd mot trådstarter om idiotisk bruk av penger.

6372996[/snapback]

De gale har det godt..

vel...vel...

Lenke til kommentar
Det er mye det går an å kaste bort penger på, data er en av de tingene. At folk he roppgraderer hver gang det kommer noe nytt er jo egentlig ikke noe å "klage" på da, eller?

6381008[/snapback]

Tja, fire nye pcer siden januar, 19k skrivebord, 40 år og pensjonist? :roll: Jeg skjønner at noen her blir litt amper! :green:

/me lurer på Robs incomes :p

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

6381043[/snapback]

Jeg lurer også på litt av hvert om den fyren.

6381060[/snapback]

Fasinerende å se at dere har fått en ny skyteskive...

dette var akkuratt de tingene dere skrev om meg for et par måneder siden....

hihihi... godt å ikke være "værstingen" i klassen lenger.. *KNIS*

:w00t:

Lenke til kommentar

6381043[/snapback]

Jeg lurer også på litt av hvert om den fyren.

6381060[/snapback]

Fasinerende å se at dere har fått en ny skyteskive...

dette var akkuratt de tingene dere skrev om meg for et par måneder siden....

hihihi... godt å ikke være "værstingen" i klassen lenger.. *KNIS*

:w00t:

6381154[/snapback]

Har du store data investeringer du og? :wow:

like store som Rob??

Lenke til kommentar
Har du store data investeringer du og? :wow:

like store som Rob??

6381169[/snapback]

Har du i det hele tatt lest noe i denne tråden!? :lol:

6381180[/snapback]

eg har lest en del men det er mye og lese og masse virker temelig kjedelig da eg ikkje forstå alt og må søke litt for og finne ut kva dei forsjellige tinga dere snakker om er!!

selvsagdt forstod eg han hadde brukt mye men det er da måte på til penger ein kan bruke på en pc!!

Endret av Kong_Miraz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...